Olisi mielenkiintoista tietää, mistä Edustaja nappasi itselleen 6 kuukauden jäähyn.
Löytynee Sananvapaus-ketjusta.
Olisi mielenkiintoista tietää, mistä Edustaja nappasi itselleen 6 kuukauden jäähyn.
Minä sain, olisiko vuonna 2012, 6kk ketjujen avaamiskiellon :) Tosin tuo ei tietenkään ole sama asia kun suoraan jäähylle puoleksi vuodeksi.Ei ole. Muuan nimimerkki scholl sai aikanaan myös puolen vuoden banaanit ennen lopullista ratkaisua.
Niinhän nuo tekivät:Ja modet hei: Jatkakaa samaan malliin!
Siivun viesti puolitoista tuntia aiemmin.Tuosta linkistäkö tuo viikon sanktio tuli?! Ihan selvästihän tuossa lukee, millaiseen tutkimukseen linkki vie.
Ja tuo on rangaistava teko, koska...?Siivun viesti puolitoista tuntia aiemmin.
Et vissiin klikannut sitä linkkiä?Ja tuo on rangaistava teko, koska...?
Kyllä klikkasin. Entäs sitten?Et vissiin klikannut sitä linkkiä?
Haluatko tahallasi ymmärtää väärin? Ottamatta kantaa rikotun säännön järkevyyteen, on sitä ainakin mun nähdäkseni ihan selvästi rikottu.Kyllä klikkasin. Entäs sitten?
Siivun viesti puolitoista tuntia aiemmin.
Siis voi kamalaa, linkin klikkaajaa on nyt jekutettu! Linkki veikin ihan eri paikkaan, mihin lupasi? EI VOI OLLA TOTTA! Nyt tarvitaan kriisiapua.Haluatko tahallasi ymmärtää väärin? Ottamatta kantaa rikotun säännön järkevyyteen, on sitä ainakin mun nähdäkseni ihan selvästi rikottu.
Siis voi kamalaa, linkin klikkaajaa on nyt jekutettu! Linkki veikin ihan eri paikkaan, mihin lupasi? EI VOI OLLA TOTTA! Nyt tarvitaan kriisiapua.
Miksi? Chatti-ketjun voi laittaa pystyyn kaikille niille, jotka haluavat hehkuttaa jotain yksittäisiä tilanteita "ekana". Otteluketjussa voi soveltaa ihan normaaleja Jatkoajan sääntöjä sisällöttömine viesteineen. Ei tarvita mitään spesiaaleja erikoisohjeistuksia, koska niitä on jo muutenkin aivan liikaa. Yksinkertaiset säännöt, yksinkertaiset modet, niillä pärjätään. Nyt tämä on otteluiden aikana täysi kaaos. Otteluketjuun ei voi kirjoittaa mitään järkevää, koska siitä saa penaltin. Otteluseurannassa se hukkuu sinne spämmin sekaan, helmiä sioille. Joukkueosioissa voi sentään keskustella pelin aikanakin, mutta se on ärsyttävää pomppimista kahden osion välillä.@Sekera n ehdotusta voisi siten jatkojalostaa, että tällaiset otteluseurantaan sallitut one linerit ovat kiellettyjä viisi minuuttia sen jälkeen, kun ottelu on päättynyt. Ja tietysti ennen pelin alkua. Ja siis nimenomaan olisi seuranta otteluketjussa.
Olen eri mieltä. En löydä kyseistä sääntöä, minusta sitä ei siis ole olemmassakaan. Miten voi saada pelikieltoa, jos ei riko mitään sääntöä?Kuten jo kirjoitin, säännön järkevyydestä voidaan olla montaa mieltä. Kuitenkin niin kauan kuin se on olemassa näkisin ainoastaan loogisena, että sen rikkomisesta seuraa rangaistus. Oletko tästä jollain lailla eri mieltä?
Periaatteessa vastasit omaan kysymykseesi jo 02.01.2015.En löydä kyseistä sääntöä, minusta sitä ei siis ole olemmassakaan. Miten voi saada pelikieltoa, jos ei riko mitään sääntöä?
Se on hyvä sääntö. Jos viestiin laittaa linkin jonnekin, viestistä on syytä käydä ilmi, minne linkki menee ja mihin se liittyy. Ihan perus käytöstapoja.
Saan varmaan taas nelospykälän nojalla penalttia, kun sanon saman asian uudelleen: EI SAA SOTKEA YLEISTÄ NETIKETTIÄ FOORUMIN SÄÄNTÖIHIN!
- - -
Tottakai se on kohteliasta kertoa, mitä linkin takaa löytyy. Minä vähintäänkin hyperlinkkaan jo hygieniasyistä omat linkkejä sisältävät viestini.
Harhaanjohtavasti kuvailtu linkki ei ole yleisen netiketin mukaista. Yleisen netiketin rikkominen taas on selkeästi sääntöjen vastaista.Minä en näe periaatteellisena ongelmana sotkea yleistä netikettiä foorumin sääntöihin, jos netiketin tästä osasta on selvä hyöty foorumin käyttäjille (ei jotain yllärilinkkejä ja vitutusta) ja vähäinen haitta foorumin käyttäjille (pitää kuvailla linkkinsä + saattaa saada kakun, jos ei tätä tee).
Miten voi saada pelikieltoa, jos ei riko mitään sääntöä?