Ensimmäiseen, että ei ole tehty linjastoon muutoksia.Onko modetuksen linja tiukentunut aivan viime aikoina?
..mutta noin yleisesti ottaen kaipaisin vähän pelisilmää siihen, miten noita jaetaan: mikäli osallistuu johonkin keskusteluun laajasti ja välillä kommentoi lyhyemmällä viestillä ("samaa mieltä" tjsp), niin ei mielestäni ole pelikiellon arvoista.
Samaa mieltä.Itse en näe nimimerkin Moderaattorit viestissä mitään annettavaa mihinkään.
Miltä se tuntuisi, jos viestin jälkeen seuraavat 30 viestiä olisivat lyhyitä yhden sanan chatteja, joissa ainoa sanoma on sama, juu, joo, b, tykkään tjsp?
Väitättekö tosissanne, että banneilla saadaan se käytös muuttumaan?
Muutenkin hyvä nähdä linjan tiukentamista noiden otteluseurantojen ja otteluketjujen kohdalla.
Maalaisjärjellä ajateltuna sama, joka aiheuttaa liikenteessä ajokortin poisoton rikesakon sijaan: tahallinen piittaamattomuus säännöistä.Mikä aiheuttaa tuomiossa porttikiellon kirjoituskiellon sijaan?
Tää on niin tulkinnasta kiinni, mun mielestä tuossa moderaattorien ilmoituksessa (jos siis tuohon linkissäsi olevaan viittasit) ei ole yhtään mitään lapsellista. Toki jos tulkitset säännöistä kiinni pitämisen lapsellisena, niin sitten. Minä taas pidän selvistä säännöistä kitisemistä lapsellisena, mutta tulkintahan sekin vain on.Kun tuota moderaattorin ulosantia tavannut nyt muutamaan kertaa, niin kuulostaa kyllä ihan hemmetin lapselliselta.
Tuosta kirjoittelusta tuonne otteluketjuun tuli siis porttikieltoa. En kyllä ymmärrä miksi tämä pahempi kuin vaikka johinkin henkilöön kohdistettu solvaus mistä tulee kirjoituskieltoa käsittääkseni.Maalaisjärjellä ajateltuna sama, joka aiheuttaa liikenteessä ajokortin poisoton rikesakon sijaan: tahallinen piittaamattomuus säännöistä.
Olenko kitissyt säännöistä?Tää on niin tulkinnasta kiinni, mun mielestä tuossa moderaattorien ilmoituksessa (jos siis tuohon linkissäsi olevaan viittasit) ei ole yhtään mitään lapsellista. Toki jos tulkitset säännöistä kiinni pitämisen lapsellisena, niin sitten. Minä taas pidän selvistä säännöistä kitisemistä lapsellisena, mutta tulkintahan sekin vain on.
Miten voi piitata säännöistä, kun ne kieltävät enemmän kuin Päivi Räsänen villeimmissä kuvitelmissaan?Maalaisjärjellä ajateltuna sama, joka aiheuttaa liikenteessä ajokortin poisoton rikesakon sijaan: tahallinen piittaamattomuus säännöistä.
Minun tulkintani mukaan olet, koska pidät moderaattorien säännöistä kiinni pitämistä lapsellisena. Kyseessä on kuitenkin vain minun tulkintani, yritin alleviivata sitä reilusti.Olenko kitissyt säännöistä?
Olisin varmaan puhunut jotain säännöistä jos niistä kitisisin? Naurettava ulostulo se silti on moderaattorilta vaikka säännöistä piti kiinni.Minun tulkintani mukaan olet, koska pidät moderaattorien säännöistä kiinni pitämistä lapsellisena. Kyseessä on kuitenkin vain minun tulkintani, yritin alleviivata sitä reilusti.
Olisin varmaan puhunut jotain säännöistä jos niistä kitisisin? Naurettava ulostulo se silti on moderaattorilta vaikka säännöistä piti kiinni.
Siis tämä kaikkien moderaattoreiden sankari tuli tyyliin ovet paukkuen paikalle havaittuaan suuuuuuuren virheen. No mitä hän teki asialle? Ei yhtään hevon vittua, kuhan totesi että sanktioita tulossa ja lähti nukkumaan. Oikea moderaattori olisi laittanut asiat kuntoon. Avannut tämän sankarin vaatiman topicin pystyyn, sekä siirtänyt väärässä paikassa olevat tekstit oikeaan paikkaan. Siihen päätteksi todennut että pojat on kirjotelleet väärään paikkaan ja asiasta tulee sanktioita. Näin toimii moderaattori!No voi hellanlettas. Et ole kitissyt säännöistä, vaan niiden noudattamisen valvomisesta. En oikein osaa enää selvemmin asiaa ilmaista. "Moderaattorin ulostulon" voi tulkita monella tapaa, sinä koet sen naurettavana, eikä siinä mitään. Mun mielestä siinä ei ollut mitään naurettavaa, vaikka kovin jäykkähän tuo moderaattorien tulkinta säännöistä on. Silti siinä ei mielestäni ole mitään epäselvää, eikä mitään mistä pitäisi kitistä.
Oikea moderaattori olisi laittanut asiat kuntoon.
A-haa... tulkitsin siis käyttämiäsi käsitteitä väärin. Oletin, että tarkoitit...Tuosta kirjoittelusta tuonne otteluketjuun tuli siis porttikieltoa. En kyllä ymmärrä miksi tämä pahempi kuin vaikka johinkin henkilöön kohdistettu solvaus mistä tulee kirjoituskieltoa käsittääkseni.
A-haa... tulkitsin siis käyttämiäsi käsitteitä väärin. Oletin, että tarkoitit...
kirjoituskielto = viikon tai pidempi kirjoituskielto
porttikielto = kirjoitusoikeuksien poisto
Edelleenkään en ymmärrä mitä tarkoitat tuolla "porttikiellolla".
Löytyykö jostain päin internetiä "oikean moderaattorin" yleisesti hyväksytyt määreet? Kyllä mä ymmärrän sun pointtisi, mutta aika vitun tyhjänpäiväisestä asiasta jaksat kiukutella. Mielipideasia se kuitenkin on, mun mielestä moderaattori toimi tuossa mainitsemassasi tapauksessa puhtaasti linjan mukaan, enkä tällä tulkinnalla ota kantaa toiminnan oikeudellisuuteen, tiedän vain, että sääntöjen mukaan on menty. Niin ja tämäkin ottamatta kantaa sääntöjen järkevyyteen.
En tiedä onko Jatkoajalla tarvetta uusille moderaattoreille, mutta jos on, niin sun pitäis ehdottomasti hakea sitä pestiä.
OK, sitten en osaa sanoa! En nimittäin (vielä!) ole saanut uuden palstan aikana ensimmäistäkään kirjoituskieltoa - saati sitten porttikieltoa.Tulee teksti Porttikiellosta kun koittaa kirjautua sisälle. Ei siis pääse sisäänkirjautumaan.