Kyllähän suorasukaisemmasta kirjoittelusta saa banaania luonnollisesti helpommin kuin asiallisemmaksi siivotusta. Olen itse valinnut, etten päästele pahimpia (säännönvastaisia) juttuja suustani täällä, kun niille asioille on paremmatkin paikat. Joskus ei tarvitse olla edes mitään paikkaa vaan käsittelee ne sitten itsekseen. Jos ei ole muuta kanavaa purkautua kyseenalaisista asioista kuin tämä foorumi, niin se on vähän hankalampi rasti. Tuskinpa niin huonosti on asiat näillä ns värikkäämmillä persoonillakaan, joista osa vaikuttaa todellisuudessa melko harmittomilta. Se yksikin kaveri puhui ehkä kaiken aikaa vaan kalja/alapääjutuista, mutta siinäpä se.
Ymmärrän kuitenkin miksi moderaattorit tekevät mitä tekevät, ja mielestäni näen heidän toiminnassaan (ylhäältä sanellun) selvän linjan. Sanottakoon tosin, että itse en antaisi puoliakaan niistä rankuista kuin mitä he ovat antaneet, vaikka olisi vähän karkeampaakin käytöstä. Tällä tavalla homma ei kuitenkaan mene ihan sirkukseksi, vaikka itse viihdyn hyvin sirkuksissa :D
Ymmärrän kuitenkin miksi moderaattorit tekevät mitä tekevät, ja mielestäni näen heidän toiminnassaan (ylhäältä sanellun) selvän linjan. Sanottakoon tosin, että itse en antaisi puoliakaan niistä rankuista kuin mitä he ovat antaneet, vaikka olisi vähän karkeampaakin käytöstä. Tällä tavalla homma ei kuitenkaan mene ihan sirkukseksi, vaikka itse viihdyn hyvin sirkuksissa :D