Sisältää itse itsensä liberaaleiksi määritteleviä kirjoittajia, jotka itku silmäkulmassa valittavat tänne siitä, kun heitä luullaan vasemmistolaisiksi. Kyynel. Kuulemma vihervasemmisto-käsitettä ei saa käyttää niin olen lanseerannut tämän "punaisen joukkueen" kuvaamaan juuri sitä porukkaa. Ei varmaan kannata sitäkään käsitettä ylianalysoida.
Tunteet ovat näköjään valloillaan ja kovasti harmittaa.
Hauska ilmiö tämä, että ei ole sen vertaa miestä, että tägäisi, mutta kun oikein kovin harmittaa, niin helpostipa se unohtuu.
Tämä ”punainen joukkue” onkin hieno innovaatio, jossa voi ihan vaan tunnepohjalta ilman mitään faktapohjaa niputtaa inhat tyypit.
Sellainen ”kaikki mistä mä en tykkää on kommunismia”-lähestymistapa, yleensä reaalimaailmassa nämä on jätetty Huhtasaarelle, mutta mikäs siinä jos haluaa vetää samalla linjalla.
Jos olisin taipuvainen näihin jenkeistä tuttuihin kulttuurisotahöpönassuiluihin, jota tässäkin nyt kovasti koitetaan taas edistää, ruskeapaita olisi varmaan se sovelias termi sinulle.
Koska en ole, en lähde tällaiseen tunnepohjaiseen jaotteluun mukaan, vaan totean, että olis fantsua jos
A)
Kirjoitukset perustettaisiin faktaan, eikä mutuun.
B)
Palstalla osattaisiin käyttäytyä, eli kirjoittaa se haluttu sisältö normaalien käytösnormien puitteissa, vaikka kuinka käsiteltävä aihe ottaisi aivoon tai aiheuttaisi tunnekuohuja.
Sanoisin että noin 90% pelikielloista vältettäisiin, ihan riippumatta mistä kulmasta kirjoittaa, jos näiden kahden, toki vaativan, reunaehdon sisällä onnistuu pysymään.
Viimeksi muokattu: