Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 253 622
  • 13 719

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Viestistä on annettu pelikielto sääntöjen 10.1 § nojalla.
Tää yksi hessu tässä ketjussa on aika huvittava. Päivänselvästi mode itsekin. Ja pienet kivekset kun pitää niin puolustella, vastata jokaiseen modeille osoitettuun viestiin (itsemoderointia?, missä penalty?), ja yrittää päteä. Oon 100% varma että tää räkänokka tunnisti itsensä, ja se riittää mulle. Ota opiksi ja kasvata kivekset.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tää yksi hessu tässä ketjussa on aika huvittava. Päivänselvästi mode itsekin. Ja pienet kivekset kun pitää niin puolustella, vastata jokaiseen modeille osoitettuun viestiin (itsemoderointia?, missä penalty?), ja yrittää päteä. Oon 100% varma että tää räkänokka tunnisti itsensä, ja se riittää mulle. Ota opiksi ja kasvata kivekset.
Haukut siis kirjoittajaa, joka kirjoittaa ketjun otsikon mukaista sisältöä. Se, ettet uskalla nimetä kohdettasi, on kyllä kovin raukkamaista. Se on touhua ilman ballseja.

Kyllä modeja saa vaikka rakastaa, ja varsinkin varjomodeja, jotka ovat palstan kermaa ja muutenkin hienoja ihmisiä.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä on varjomodet?
Varjomoderaattorit ovat moderointitiimiin kuulumattomia palstan jäseniä, jotka otetaan lyhyeksi ajanjaksoksi, moderaattorien ohjauksessa, antamaan oma näkemyksensä kulloisellakin ajanjaksolla palstalla eteen tulevista, moderointiin liittyvistä kysymyksistä.

Itekkin olin junnuna (vuosi sitten), ja saman tien eräs palstatoveri näki tarpeelliseksi viitata tähän "statukseeni", kun olimme hiukan erimielisiä. Sikälikään tuo valinta pitää moderointi anonyymina ei minua hämmästytä lainkaan.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Varjomoderaattorit ovat moderointitiimiin kuulumattomia palstan jäseniä, jotka otetaan lyhyeksi ajanjaksoksi, moderaattorien ohjauksessa, antamaan oma näkemyksensä kulloisellakin ajanjaksolla palstalla eteen tulevista, moderointiin liittyvistä kysymyksistä.

Itekkin olin junnuna (vuosi sitten), ja saman tien eräs palstatoveri näki tarpeelliseksi viitata tähän "statukseeni", kun olimme hiukan erimielisiä. Sikälikään tuo valinta pitää moderointi anonyymina ei minua hämmästytä lainkaan.
Mielenkiintoinen idea. Miten tuonne päätyy? Hakemus ja sen jälkeen modet valitsevat sopivaksi katsomansa henkilöt?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mielenkiintoinen idea. Miten tuonne päätyy? Hakemus ja sen jälkeen modet valitsevat sopivaksi katsomansa henkilöt?
Sun täytyy ensin maksaa minulle muodollinen 76000€ suuruinen hakemusmaksu, niin sitten voidaan alkaa katselemaan sitä hakemuslomaketta. Tilinumeroni sinulla varmaan jo onkin, kaikillahan se on.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Haukut siis kirjoittajaa, joka kirjoittaa ketjun otsikon mukaista sisältöä. Se, ettet uskalla nimetä kohdettasi, on kyllä kovin raukkamaista. Se on touhua ilman ballseja.
Ehkä siinä pelättiin kuukauden kakkua, joka olisi pomminvarmasti heilahtanut nimeämällä kohteen? Saati sitten, jos siinä olisi teoreettisesti kalikka kalahtanut oikeaan koiraan niin Team Moderatorsin kovimmat parkujat olisivat taas saaneet hepulin. Kokemuksesta tiedän, että riittää pelkkä vertauskuvallinen rinnastus Team Moderators- Jatkoajan verkkolehden kolumnisti niin johan jakee veljet sakkoa ja mielet ovat pahoitettu huolella. Sitten vielä peitellään oma mielivaltainen päätös poistamalla pelikiellon aiheuttanut viesti, koska tiedetään itsekin minkälaista porua se olisi aiheuttanut.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kolmosläppärillä operoivia henkilöitä ketkä yrittää tehdä itsestään vähemmän pienempiä.
Eiku kirjaston julkisella koneella huppari päällä operoiva hemmo.
 

redpecka

Jäsen
Pelikiellot voitaisiin ilmoittaa kuvassa näkyvällä tavalla. Tuommoinen boksihenkisyys olisi samalla nöyryyttävä, mutta samalla hauska muiden mielestä. Tuollaista japanilaista häpeäkulttuuria. Loppuisi perseilyt palstalla. Tai harakirit ainakin lisääntyisivät. Omalle Redarin Suosikki-palstalle teen sitten joskus tuollaisen käytännön.

E: Tuota penaltiboksia kannettaisiin ensin yhden päivän ajan ympäri Hämeenlinnan toria ja vasta sitten vanki siirrettäisiin ranskanbanaanisaarille.
 

Liitteet

  • banaanisaaret.png
    banaanisaaret.png
    215,6 KB · kertaa luettu: 264
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Pelikiellot voitaisiin ilmoittaa kuvassa näkyvällä tavalla. Tuommoinen boksihenkisyys olisi samalla nöyryyttävä, mutta samalla hauska muiden mielestä. Tuollaista japanilaista häpeäkulttuuria. Loppuisi perseilyt palstalla. Tai harakirit ainakin lisääntyisivät. Omalle Redarin Suosikki-palstalle teen sitten joskus tuollaisen käytännön.
Seppukut*
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pelikiellot voitaisiin ilmoittaa kuvassa näkyvällä tavalla. Tuommoinen boksihenkisyys olisi samalla nöyryyttävä, mutta samalla hauska muiden mielestä. Tuollaista japanilaista häpeäkulttuuria. Loppuisi perseilyt palstalla. Tai harakirit ainakin lisääntyisivät. Omalle Redarin Suosikki-palstalle teen sitten joskus tuollaisen käytännön.
Eise boksi ollut minulle nöyryyttävää, oli ehkä muille ketkä joutuivat olemaan kanssani!!
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
En muistaakseni ole julkisesti omista jäähyistäni täällä valittanut(yksityisviestein kyllä modeille tulikiveä) mutta tämän vuoden omat jäähyt on olleet naurettavia. Ensin sydäntalvella sain modeilta viestin jossa olin kuulemma kirjoittanut liikaa Ovetskinin ketjuun liian lyhyessä ajassa....
Naurattaisi ellei vituttaisi koska piiskani heilui liikaa moderaattorien suuntaan.

Nyt istuin viikon ja sain taas viestin että pidän satakunnanherruusketjua ilkeähenkisenä:D

Ketjussa on 500+ sivua asiaa miten toisella ei ole lentokenttää ja toinen pystyy pitämään lämmityksen ja valot hallissa päällä kikkailemalla olutvaahtojen kanssa mutta kun paikallispelin jälkeen naureskelen tappion kärsineen kirjoittajan silmitöntä uhoa niin olenkin liian ilkeä.

Olette te @Moderaattorit naurettavaa väkeä.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En muistaakseni ole julkisesti omista jäähyistäni täällä valittanut(yksityisviestein kyllä modeille tulikiveä) mutta tämän vuoden omat jäähyt on olleet naurettavia. Ensin sydäntalvella sain modeilta viestin jossa olin kuulemma kirjoittanut liikaa Ovetskinin ketjuun liian lyhyessä ajassa....
Naurattaisi ellei vituttaisi koska piiskani heilui liikaa moderaattorien suuntaan.

Nyt istuin viikon ja sain taas viestin että pidän satakunnanherruusketjua ilkeähenkisenä:D

Ketjussa on 500+ sivua asiaa miten toisella ei ole lentokenttää ja toinen pystyy pitämään lämmityksen ja valot hallissa päällä kikkailemalla olutvaahtojen kanssa mutta kun paikallispelin jälkeen naureskelen tappion kärsineen kirjoittajan silmitöntä uhoa niin olenkin liian ilkeä.

Olette te @Moderaattorit naurettavaa väkeä.
Samassa viestissä kaksi hymiötä sekä toisen palstalaisen kutsuminen säälittäväksi pelleksi saa puolestani kyllä kaikessa lapsellisuudessaan riittää jatkossakin pelikieltoon. Vaikka siis tietystihän vika oikeasti on modeissa eikä suinkaan peilissä.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Samassa viestissä kaksi hymiötä sekä toisen palstalaisen kutsuminen säälittäväksi pelleksi saa puolestani kyllä kaikessa lapsellisuudessaan riittää jatkossakin pelikieltoon.
Säännöt ovat kaikille samat, tuomiot vain vaihtelevat. Viikonloppuna eräs kirjoittaja kovasti tykätyssä viestissä ensin kutsui toista kirjoittajaa ihmisroskaksi, minkä myöhemmin muutti ääliöksi. Vaati myös toista kirjoittajaa häädettäväksi pois sivustolta. Myöhemmin kirjoittaja on poistanut viestin. Ei tullut pelikieltoa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Samassa viestissä kaksi hymiötä sekä toisen palstalaisen kutsuminen säälittäväksi pelleksi saa puolestani kyllä kaikessa lapsellisuudessaan riittää jatkossakin pelikieltoon. Vaikka siis tietystihän vika oikeasti on modeissa eikä suinkaan peilissä.

Hyvin luit kyseisen viestin. Kahdessa erillisessä viestissä otin kaverilta nimittelyä vastaan ennen kuin vastasin kertaalleen joten miksi se ei riitä lapsellisuudesta pelikieltoon? Vai oliko se ne kaksi hymiötä jotka satutti sinua?

Ja jos lapsellisuudesta jaetaan pelikieltoa niin älä mene lukemaan tuota ketjua
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Säännöt ovat kaikille samat, tuomiot vain vaihtelevat. Viikonloppuna eräs kirjoittaja kovasti tykätyssä viestissä ensin kutsui toista kirjoittajaa ihmisroskaksi, minkä myöhemmin muutti ääliöksi. Vaati myös toista kirjoittajaa häädettäväksi pois sivustolta. Myöhemmin kirjoittaja on poistanut viestin. Ei tullut pelikieltoa.

Riippuu aika isosti siitä, että raportoiko kukaan sitä viestiä? Se on se ensimmäinen vaatimus, että kukaan pystyy asiaa edes tutkimaan.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Säännöt ovat kaikille samat, tuomiot vain vaihtelevat. Viikonloppuna eräs kirjoittaja kovasti tykätyssä viestissä ensin kutsui toista kirjoittajaa ihmisroskaksi, minkä myöhemmin muutti ääliöksi. Vaati myös toista kirjoittajaa häädettäväksi pois sivustolta. Myöhemmin kirjoittaja on poistanut viestin. Ei tullut pelikieltoa.

Säännöt ovat kaikille samat joo mutta niitä sovelletaan jäähyjä jakaessa pärstäkertoimen mukaan. Esim jos kritisoit yhden tietyn liigaseuran edesottamuksia niin pääset helpommin huilille. Sama koskee myös tiettyjä käyttäjiä mikäli niitä kritisoi niin helpommin saa jäähyn.
 

Rick Rother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kärpät
Säännöt ovat kaikille samat joo mutta niitä sovelletaan jäähyjä jakaessa pärstäkertoimen mukaan. Esim jos kritisoit yhden tietyn liigaseuran edesottamuksia niin pääset helpommin huilille. Sama koskee myös tiettyjä käyttäjiä mikäli niitä kritisoi niin helpommin saa jäähyn.
Olen vielä Mestiksessä. Toivottavasti Liigassa muutaman vuoden sisään.

Palstalla olen tulokas. Valaisisitko, minkä liigaseuran edesottamuksien edessä on syytä osoittaa nöyryyttä, jotta osaan varautua.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Hieman skeptinen olen salaliittoteorioita kohtaan vain siksi, etten usko moderaattoreissa olevan sen enempää puolueettomuutta kuin kenessäkään muussa perusjärkevässä lällättelyä välttävässä foorumikäyttäjässä. Jos sitten tällainen salaliittoteoriavaikutelma syntyy, niin sehän voi johtua vain siitä, että joidenkin joukkueiden faneista osa on tulisieluisempia kuin toisten joukkueiden ja silloin sitten saattaa tapahtua vähän enemmän. En oikein muuta syytä osaa keksiä tälle logiikalle. Esimerkiksi suosikkijoukkueeni Ilveksen osiossa on todella rauhallista, joten sieltä pelikiellon nappaaminen olisi kyllä melkoinen suoritus. Saisi ihan hakemalla hakea :)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olen vielä Mestiksessä. Toivottavasti Liigassa muutaman vuoden sisään.

Palstalla olen tulokas. Valaisisitko, minkä liigaseuran edesottamuksien edessä on syytä osoittaa nöyryyttä, jotta osaan varautua.
Jos jalkapallo kiinnostaa niin ManUn kanssa kannattaa olla varpaillaan, sillä Team Moderators joukosta löytyy ainakin yksi suuri Manchesterin punaisten ystävä, joka pahoittaa mielensä todella herkästi ja kaikesta. Lisäksi, pelikielloista päätellen käyttää isoa valtaa Team Moderatorsin keskuudessa vaikka muuta tykkäävät väittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös