Mennään pelkästään viimeisellä.Raportoi, ignooraa sekä tykkää!!
Mennään pelkästään viimeisellä.Raportoi, ignooraa sekä tykkää!!
Moderoi itse ensimmäisenä mitä aiot kirjoittaa ja mieti onko se korrektia vai onko se täysin sitä itseään haukkuvaa jotain/joitain osapuolia kohtaan.
Moderoi itse ensimmäisenä mitä aiot kirjoittaa ja mieti onko se korrektia vai onko se täysin sitä itseään haukkuvaa jotain/joitain osapuolia kohtaan.
Näihin puuttuminen tekisi kyllä palstasta huomattavasti lukukelpoisemman. Tuolla saattaa olla muutenkin välillä hyvinkin pitkiä pätkiä kaikenlaista pelkästään keskustelun sekoittamiseen, sivuraiteille ohjaamiseen ja pelkkään vittuiluun keskittyviä viestejä.Lisäksi jätätte toistuvasti puuttumatta viesteihin, joiden ainoa pyrkimys on provosoida. Usein ne vielä ovat typeriä one linereita, joiden tarkoitus on sotkea asiallista keskustelua.
WarWas Yhdistyksen Hallitukseen huudettu!! Laitan kampanjan pystyyn!! Tiedätte kaikki ketä äänestätte.Raportoi, ignooraa sekä tykkää!!
Siis jos minä raportoin viisi viestiä joissa kehotetaan tappamaan pääministeri niin minä saisin viikon bänniä? Vähän voisi olla ikävä seuraus.Ite ehdottaisin, että aina viidestä raportoinnista raportoija itse joutuisi viikon penaltille.
Itse ehdottaisin, että tämä ehdotus ei ole kovin hyvä.Ite ehdottaisin, että aina viidestä raportoinnista raportoija itse joutuisi viikon penaltille.
Nykyistä hallitusta on saanut iät ja ajat haukkua. Jatkukoot se ikuisesti. Kehuminenkin on myös sallittua. Jatkukoot sekin ikuisesti.Kai sentään Persuja saa haukkua? Ja nykyistä hallitusta. Ja Rumppia ja Puuttinia?
Meikäläinen sai ainakin siitä kakkua (ansaitusti), joten tämän ketjun vallitsevan tyylin mukaisesti julistan, että mitään ei saa Persuista sanoa, ovat moderaattoreiden suojeluksessa.Kai sentään Persuja saa haukkua?
Miten äskettäin toiseen ketjuun yhden lauseen viestissäsi kirjoittama "Moskova on demareiden henkinen koti" edistää rakentavaa kirjoittelua?Näihin puuttuminen tekisi kyllä palstasta huomattavasti lukukelpoisemman. Tuolla saattaa olla muutenkin välillä hyvinkin pitkiä pätkiä kaikenlaista pelkästään keskustelun sekoittamiseen, sivuraiteille ohjaamiseen ja pelkkään vittuiluun keskittyviä viestejä.
En mä kyllä ymmärrä tällä ja osin edellisellä sivulla tätä omaa viestiäni edeltävien kirjoitustenkaan yhteyttä ketjun varsinaiseen aiheeseen.
Siis miten voi edes noin kirjoittaa - se mitä marxisti-leninistit tapasivat tehdä sosiaalidemokraateille oli viedä ne liikoja kyselemättä saunan taakse. Tannerin henkinen koti oli Moskova? Ei hyvää päivää näitä settejä. Sorry, off-topiccia tämä. @Mojo ihan vaan jos ehkä haluat palata tähän väläykseesi ao ketjussa?Miten äskettäin toiseen ketjuun yhden lauseen viestissäsi kirjoittama "Moskova on demareiden henkinen koti" edistää rakentavaa kirjoittelua?
Inttäminen on yksi ja kun sitä tekee ketjun aiheen ulkopuolisilla asioilla niin niistä rangaistaan. Siihen nähden olet päässyt vähällä, yleensä sieltä on laitettu se toinen osapuoli luiskaan joten sinuna en valittaisi.Minusta on hieman kyseenalaista, että joutuu pelkäämään jotain rangaistuksia jos on jokin keskustelu/inttäminen muutaman viestin verran palstakollegan kanssa. Eikö tämä ole keskustelupalsta, ja erilaiset mielipiteet on ihan ymmärrettäviä asioita.
Noh, en kyllä ole siihen malliin mielestäni häröillytkään, että olisin pelikieltoa ansainnut. Joskus saattaapi juttu lipsahtaa huomaamattomasti ohi aiheen kiihkeän keskustelun tiimellyksessä.Inttäminen on yksi ja kun sitä tekee ketjun aiheen ulkopuolisilla asioilla niin niistä rangaistaan. Siihen nähden olet päässyt vähällä, yleensä sieltä on laitettu se toinen osapuoli luiskaan joten sinuna en valittaisi.
Tässä voi taas toki laittaa esimerkkejä pöytään.Melko kova tuomio @Mojo äkkiseltään ajateltuna. Oman toki vaillinaisen käsityksen mukaan tuollaisia koukkuja lentelee puolin ja toisin jatkuvasti näissä keskusteluissa. Eikö rikepisteet olisi riittäneet?
Kaiva itse. Minulla on muutakin tekemistä. Suollat palstalle semmoisrn määrän spämmiä, että perkaaminen ei huvita.
Minusta tuosta viestistä #15193 on kyllä ihan aiheellista antaa rikepiste kun kyse on selkeästä hyökkäyksestä toista kirjoittajaa kohtaan.Moderaattorit antoivat minulle rikepisteen - täysin väärin perustein viestistä #15193. Vastasin suoraan minulle esitettyihin kommentteihin enkä jatkanut pidemmälle. Viimeiseen jätin jo jatkamattakin.
Mikä on ankarasti kiellettyä? Tohon kun törmäsi viikonloppuna, muttei ainakaan tuonut mitään näkyviä sanktioita.Onko tämä sitä itsemoderointia, mikä on säännöissä ankarasti kielletty?
Kyllä jos halutaan keskustelun pysyvän asiassa, noissa pitää olla tiukkana. Jos ei ole edes ideaa puhua varsinaisesti asiasta vaan provoilla vaan, ei se johda mihinkään fiksuun. Jos tökit osana viestiä jossa on asiaakin voi se mennä paremmin mutta tuossa muodossa kirjoittelu on vain hyvän keskustelukulttuurin tuhoamista.Melko kova tuomio @Mojo äkkiseltään ajateltuna. Oman toki vaillinaisen käsityksen mukaan tuollaisia koukkuja lentelee puolin ja toisin jatkuvasti näissä keskusteluissa. Eikö rikepisteet olisi riittäneet?
Todellinen Drama Queen.Dramaattinen poistuminen!
Tunnuksen poisto varmaan onnistuu modeilta pyytämällä, kirjoittamat viestisi voit poistaa yksi kerrallaan ihan manuaalisesti.miten saan poistettua tunnukseni? Miten voidaan poistaa kaikki kirjoittamani viestit?
Look who's talking.Todellinen Drama Queen.