Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 454 379
  • 15 213

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla on helppo idea ja jaan sen ilmaiseksi ja tässä se tulee spämminä!!
Moderoi itse ensimmäisenä mitä aiot kirjoittaa ja mieti onko se korrektia vai onko se täysin sitä itseään haukkuvaa jotain/joitain osapuolia kohtaan.
Höh, irroitit vain osan viestistäni. Pitäisikö tästä jo raportoida vai miten pitäisi toimia?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Moderoi itse ensimmäisenä mitä aiot kirjoittaa ja mieti onko se korrektia vai onko se täysin sitä itseään haukkuvaa jotain/joitain osapuolia kohtaan.

Onko tämä sitä itsemoderointia, mikä on säännöissä ankarasti kielletty?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Moderoi itse ensimmäisenä mitä aiot kirjoittaa ja mieti onko se korrektia vai onko se täysin sitä itseään haukkuvaa jotain/joitain osapuolia kohtaan.

Kai sentään Persuja saa haukkua? Ja nykyistä hallitusta. Ja Rumppia ja Puuttinia?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Lisäksi jätätte toistuvasti puuttumatta viesteihin, joiden ainoa pyrkimys on provosoida. Usein ne vielä ovat typeriä one linereita, joiden tarkoitus on sotkea asiallista keskustelua.
Näihin puuttuminen tekisi kyllä palstasta huomattavasti lukukelpoisemman. Tuolla saattaa olla muutenkin välillä hyvinkin pitkiä pätkiä kaikenlaista pelkästään keskustelun sekoittamiseen, sivuraiteille ohjaamiseen ja pelkkään vittuiluun keskittyviä viestejä.

En mä kyllä ymmärrä tällä ja osin edellisellä sivulla tätä omaa viestiäni edeltävien kirjoitustenkaan yhteyttä ketjun varsinaiseen aiheeseen.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ite ehdottaisin, että aina viidestä raportoinnista raportoija itse joutuisi viikon penaltille.
Siis jos minä raportoin viisi viestiä joissa kehotetaan tappamaan pääministeri niin minä saisin viikon bänniä? Vähän voisi olla ikävä seuraus.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ite ehdottaisin, että aina viidestä raportoinnista raportoija itse joutuisi viikon penaltille.
Itse ehdottaisin, että tämä ehdotus ei ole kovin hyvä.

Raportointi on modeille hyvin tärkeä työkalu, eikä olisi mitään järkeä lähteä sellaiselle linjalle, missä kukaan ei uskalla raportoida edes sellaisia viestejä, jotka todellakin pitäisi raportoida.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kai sentään Persuja saa haukkua? Ja nykyistä hallitusta. Ja Rumppia ja Puuttinia?
Nykyistä hallitusta on saanut iät ja ajat haukkua. Jatkukoot se ikuisesti. Kehuminenkin on myös sallittua. Jatkukoot sekin ikuisesti.
Kaikki on kiinni siitä miten sen tekee.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Näihin puuttuminen tekisi kyllä palstasta huomattavasti lukukelpoisemman. Tuolla saattaa olla muutenkin välillä hyvinkin pitkiä pätkiä kaikenlaista pelkästään keskustelun sekoittamiseen, sivuraiteille ohjaamiseen ja pelkkään vittuiluun keskittyviä viestejä.

En mä kyllä ymmärrä tällä ja osin edellisellä sivulla tätä omaa viestiäni edeltävien kirjoitustenkaan yhteyttä ketjun varsinaiseen aiheeseen.
Miten äskettäin toiseen ketjuun yhden lauseen viestissäsi kirjoittama "Moskova on demareiden henkinen koti" edistää rakentavaa kirjoittelua?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Miten äskettäin toiseen ketjuun yhden lauseen viestissäsi kirjoittama "Moskova on demareiden henkinen koti" edistää rakentavaa kirjoittelua?
Siis miten voi edes noin kirjoittaa - se mitä marxisti-leninistit tapasivat tehdä sosiaalidemokraateille oli viedä ne liikoja kyselemättä saunan taakse. Tannerin henkinen koti oli Moskova? Ei hyvää päivää näitä settejä. Sorry, off-topiccia tämä. @Mojo ihan vaan jos ehkä haluat palata tähän väläykseesi ao ketjussa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös