Eihän Jatkis ole liian vakavaa. Toisaalta sitä miettii missä ja minkälaisessa porukassa sitä vapaa-aikaansa haluaa viettää. Mulla tuli näköjään kivasti just 20 vuotta täyteen. Ja kun SaiPa-osiossa kymmeniä vuosia palstalla vaikuttaneet aktiivijäsenet alkavat maalaamaan minusta yht'äkkiä jotain disinformaation levittelijää niin en halua kuulua sellaiseen yhteisöön. Nazguliraattorit ovat vetäneet hyvin, siinä ei mitään. Käyn vielä Kalmansoitten kautta heidän Minasmurggu-tornissa juttelemassa ja saattamassa homman päätökseen. Ai niin, sitten vielä se puhe:
Rakkaat Reppulit ja Narrit, Porkkanapaulat ja Brändi-Blegit, Kalakukot ja Suipot, Hunajabukit ja Jalopipat. Tänään on 20. syntymäpäiväni palstalla. Se on aivan liian lyhyt aika elää kaltaistenne erinomaisten ja ihailtavien höpönassujen keskuudessa. En tunne puoliakaan teistä puoliksikaan niin hyvin kuin haluaisin ja pidän alle puolesta teistä puolet enemmän kuin ansaitsette.
Minulla on asioita, mitä pitää hoitaa. Olen siirtänyt tätä aivan liian kauan. Valitettavasti joudun ilmoittamaan, että tämä on loppu. Minä lähden nyt. Hyvästi.
*PUFF*