@alwahla Ja vielä kun jokainen viesti pitää lukea, sisäistää ja käsitellä erikseen, että mihin ketjuun tämä kuuluisi. @Moderaattorit
Yksi kumpaakin, ainakin joidenkin arvioiden mukaan. Tasapeli.Itse, kun en Löyluhuoneessa viihdy niin kysymyksenä, että edustivatko nyt henkilökohtaiset punaiset munalukot saaneet kirjoittajat kommunisteja vai natseja? Ihan näin oikeaa mielipidettä ajatellen kyselen.
Yksi kumpaakin, ainakin joidenkin arvioiden mukaan. Tasapeli.
Persuja ne on.Ei vaan he ovat kepulaisia.
Mihinkäs tuo liittyy?Valoja päälle ja kontekstin kokonaisvaltaisempaa ymmärrystä. Kiitos ja anteeksi
Olisiko tarvetta uudelle osiolle vaikka "Kaivo"? Semmonen missä henkilö saisi latoa ties mitä ja teksti oli luettavissa vain 24 minuuttia? Nopeimmat voisivat lainata sieltä tai ottaa kuvakaappauksia.En ymmärrä "Noppa10" saamaa pelikieltoa. Tai ainakin pari ekaa moderaattoreiden viestiesimerkeistä eivät olleet mielestäni riidan haastamista. Itse en ymmärrä, miksi ei voi olla näkemyksiä Pridea vastaan. Pelikielto tuntuu vähän niinkuin mielipiteiden pois sulkemiselta. Hieman tuntuu, että osassa keskusteluista, linja ei salli tarpeeksi erilaisia mielipiteitä. Ja juuri sitä tasa-arvoa joka suuntaan sekä eri mielipiteille.
En ymmärrä "Noppa10" saamaa pelikieltoa. Tai ainakin pari ekaa moderaattoreiden viestiesimerkeistä eivät olleet mielestäni riidan haastamista. Itse en ymmärrä, miksi ei voi olla näkemyksiä Pridea vastaan. Pelikielto tuntuu vähän niinkuin mielipiteiden pois sulkemiselta. Hieman tuntuu, että osassa keskusteluista, linja ei salli tarpeeksi erilaisia mielipiteitä. Ja juuri sitä tasa-arvoa joka suuntaan sekä eri mielipiteille.
Sinäpä sen sanot. Itsekin olen ollut aina sitä mieltä, että maailman intterneteissä on ihan varmasti jokaiselle kirjoittelijalle oma fooruminsa olemassa.Ainoa vain, että ei jatkoajan keskustelupalsta missään vaiheessa ole sanonut olevansa, tai sen ole tarkoituskaan olla, mikään puhtaan sananvapauden mekka. Täällä moderaattorit ja ylläpito määräävät, mistä saa kirjoittaa ja millä tavalla. Sitten jos se ei kelpaa, voi keskustella muualla. Jos ylläpito vaikka päättäisi, että nyt ei keskustella enää muusta kuin lätkästä, niin sitten ei enää keskustella.
Jep. Mun mielestä yleisesti moderointi tän viikon aikana on hyvää. Ne pahimmat painipukarit kummaltakin puolelta laiettu pikkukakkosille vähän miettimään. Kaikista päätöksistä en oo samaa mieltä, mutta yleisesti linja on kyllä toimiva.Hyvä, että noihin pedofiili/natsi-nimittelyihin puututaan pelikieltojen merkeissä. Vaikka politiikka tunteita herättääkin, niin kritiikin voi ilmaista ilman tuollaisia mauttomuuksiakin.
Veikkaisin rikoshistorialla olleen osuutta asiaan. Eli muaddib oli sen verran perseillyt Vapaalla puolella (viimeiset vuodet lähinnä pilkaten kaikkia ja kaikkea) niin katsottiin josko keskittyisi jatkossa vain kiekkokeskusteluun. Noh lähtöpassit tuli koko palstalle.Olin itsekin tulossa kritisoimaan moderointilinjaa kun @muaddib sai elinikäisen pelikiellon Vapaaseen kommentoidessaan että olisiko Sanna Marin keskiviikkona baarissa. Kommentoin mitä tämä linjanveto tarkottaisi pelikiellon antamisen aikana.
Siihen nähden kansanedustajan kutsuminen pedofiiliksi pitäisi johtaa samaan lopputulokseen.
No, tuli sentään viikko pedofiiliksi kutsumisesta. Mode-linjan ei tarvitse olla tasapuolista, mutta kai joku suhteellisuus näissä on hyvä olla. Siksi pidän tätä tuomiota hyvänä alkuna tasapuolisempaan moderointiin.
Kiekkokeskustelussakin meno oli sitä että otteluseurannassa vittuiltiin kaikille ja kaikesta. Yhtään ns. normaalia viestiä en muista kyseisen käyttäjän laittaneen koskaan.Veikkaisin rikoshistorialla olleen osuutta asiaan. Eli muaddib oli sen verran perseillyt Vapaalla puolella (viimeiset vuodet lähinnä pilkaten kaikkia ja kaikkea) niin katsottiin josko keskittyisi jatkossa vain kiekkokeskusteluun. Noh lähtöpassit tuli koko palstalle.
No sinä sait jo kirjoitusoikeudet takaisin, minulle moderaattorit eivät naapuriketjussa käydyn huutoäänestyksen jälkeen niitä palauttaneet.Je suis @heavy
Onnittelut. Valitusvirtesi luultavasti sai modetiimin arpakoneen laulamaan ja napsahti allekirjoittaneeseen. No samapa tuo oikeastaan on, vaalit on käyty eikä löylyhuoneessa ole taas muutamaan vuoteen mitään kiinnostavaa. Joku käy räksyttämässä PS-ketjussa, joku hallitusketjussa ja valtakunnassa kaikki hyvin.
Edit: Täytyy kuitenkin todeta että en modetiimin päätöksistä jaksanut aiemmin valittaa, mutta tätä päätöstä tai perusteluita en nyt ihan täysin purematta niele. Ketjuspämmi... just. Jos forumin softa on niin paska ettei lainattu käyttäjä saa vastauksesta hälytystä ilman uutta vastausta (aiemman viestin editointi EI riitä) niin..
Vääryyttä perkele!No sinä sait jo kirjoitusoikeudet takaisin, minulle moderaattorit eivät naapuriketjussa käydyn huutoäänestyksen jälkeen niitä palauttaneet.
Eihän nuo viestit liittyneet millään lailla ketjun aiheeseen, vaan oli kohdistettu ainoastaan toista kirjoittajaa kohtaan. Hyvä vihellys.Oli taas aika köykänen puhallus.. @Blue J
Oli taas aika köykänen puhallus.. @Blue J
En rupea asiasta sen enempää jänkkäämään, mutta tolla perusteella pitäis varmaan puolet kirjoittajista laittaa huilille. Rest my case.Eihän nuo viestit liittyneet millään lailla ketjun aiheeseen, vaan oli kohdistettu ainoastaan toista kirjoittajaa kohtaan. Hyvä vihellys.