Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 253 416
  • 13 719

Jeffrey

Jäsen
Millaisilla ansioilla itse pääsit palstalle?

Ensimmäinen oma hakemus tuli hylsynä takaisin. Noh... olinhan tuolloin 16 vuotias nippanappa lukemaan saati kirjoittamaan kykenevä se koulujärjestelmän lukihäiriöinen älämölö häirikkö. Repäisin sitten rohkeasti "eksä tiiä kuka mä oon" kortin, ja kerroin tuntevani useita liigapelaajia. Eli siis ainakaan itse en millään tapaa omilla avuilla sisään päässyt. Niin vaan vajaan vuoden päästä täytetään 20 vuotta palstalla. Herrajjumala.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Millä ansioilla modet myönsivät trollille kirjoitusoikeudet sivustolle?
Itse pääsin kun sanoin, että olen tuleva 99+, Tamin hokikoulun käynyt sekä hänen FB-kaveri!!
K.I.S.S.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Minä taas maksoin 150 EUR sisäänpääsyn yhteydessä, jolla kustannettiin koko Team Moderatorsille uudet nappiverkkarit Vaatehuoneelta!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mikä hakemus?
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Lisävoiteluna mukaan oli liitetty nippu muiden käyttäjien peniskuvia.

Ai ne oli tarkoitettu omaan käyttöön?

Minä luulin jotta se oli sellainen lottotyylinen arvon, yhdistä penis ja käyttäjä. Voittaja saa sitten kirjoitusoikeudet. Pitkään meni pähkäillessä, mutta loppujen lopuksi sain rivin tehtyä ja lähetettyä kuvat arvauksien kera takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Jatkoajassa henkilöllisyyden arvuuttelu on kiellettyä, mutta henkilön peniksen arvuuttelu on kuuminta hottia.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jatkoajassa henkilöllisyyden arvuuttelu on kiellettyä, mutta henkilön peniksen arvuuttelu on kuuminta hottia.
En nyt syytä ketään, mutta yleisurheilun liveseurannasta se pippelien tuijottelu on ehkä lähtenyt liikkeelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös