Jos vetin kaltaisen kukkakepin tisseillä pääsee sisään niin on kyllä raja matalalla.Jääköön tämä mun ja moden väliseksi salaisuudeksi.
Jos vetin kaltaisen kukkakepin tisseillä pääsee sisään niin on kyllä raja matalalla.Jääköön tämä mun ja moden väliseksi salaisuudeksi.
Hys. Nyt menit ja pilasit.Jos vetin kaltaisen kukkakepin tisseillä pääsee sisään niin on kyllä raja matalalla.
Olitko yhtä huolissasi, kun vastaavaa keskustelua käytiin Perussuomalaiset-osiossa?Moderoinnista kiinnostuneiden kannattaa mennä SDP- osioon katsomaan millaisilla erilaisilla nimikkeillä Jatkoajassa saa moderaattoreiden puuttumatta kutsua ihmisiä (ihmisaasta, jäteläjä, ihmisperse jne). Mielenkiintoisia ovat myös psykiatriset psykopaattidiagnoosit, joita siellä tehdään.
Olisin ollut, jos siellä olisi käytetty samanlaisia kielikuvia. Toisaalta tuskin moderaattorit olisivat niitä sallineetkaan siinä osiossa.Olitko yhtä huolissasi, kun vastaavaa keskustelua käytiin Perussuomalaiset-osiossa?
Taidat olla enemmän koira, kuin kissa-ihmisiä?Moderoinnista kiinnostuneiden kannattaa mennä SDP- osioon katsomaan millaisilla erilaisilla nimikkeillä Jatkoajassa saa moderaattoreiden puuttumatta kutsua ihmisiä (ihmisaasta, jäteläjä, ihmisperse jne). Mielenkiintoisia ovat myös psykiatriset psykopaattidiagnoosit, joita siellä tehdään.
Pidän molemmista, mutta se ei kuulu tähän. Kirjoitin vain siitä millaisen kirjoittelun moderaattorit hyväksyvät.Taidat olla enemmän koira, kuin kissa-ihmisiä?
Moderoinnista kiinnostuneiden kannattaa mennä SDP- osioon katsomaan millaisilla erilaisilla nimikkeillä Jatkoajassa saa moderaattoreiden puuttumatta kutsua ihmisiä (ihmisaasta, jäteläjä, ihmisperse jne). Mielenkiintoisia ovat myös psykiatriset psykopaattidiagnoosit, joita siellä tehdään.
En. Minua kiinnostavat vain eduskuntapuolueet.Oletko tsekannut Ano Turtiaisen ketjua?
Kovaa on kielenkäyttö, mutta tässä tapauksessa ihan aiheesta. Jos pystyisit suhtautumaan siihen objektiivisesti ilman puoluekantaa, niin aika paljon siellä on myös kyseenalaistettu demareiden arvomaailmaa tällä valinnalla ja kaksilla rattailla ajelulla, koska rasismi. Moraaliposeerataan, mutta omassa leirissä ei eläinten kiduttaminen ole este urakehitykselle, koska nuoruus ja hölmöily.Moderoinnista kiinnostuneiden kannattaa mennä SDP- osioon katsomaan millaisilla erilaisilla nimikkeillä Jatkoajassa saa moderaattoreiden puuttumatta kutsua ihmisiä (ihmisaasta, jäteläjä, ihmisperse jne). Mielenkiintoisia ovat myös psykiatriset psykopaattidiagnoosit, joita siellä tehdään.
Koska minulla ei ole kirjoitusoikeuksia löylyhuoneeseen niin ei ole sopivaa, että käyn sinne kuuluvaa keskustelua täälläkään, joten en vastaa. Silti minulla on mielestäni oikeus kommentoida moderaattoreiden toimintaa. Jos näin ei ole, he varmaan oikaisevat minua.Kovaa on kielenkäyttö, mutta tässä tapauksessa ihan aiheesta. Jos pystyisit suhtautumaan siihen objektiivisesti ilman puoluekantaa, niin aika paljon siellä on myös kyseenalaistettu demareiden arvomaailmaa tällä valinnalla ja kaksilla rattailla ajelulla, koska rasismi. Moraaliposeerataan, mutta omassa leirissä ei eläinten kiduttaminen ole este urakehitykselle, koska nuoruus ja hölmöily.
... Moraaliposeerataan, mutta omassa leirissä ei eläinten kiduttaminen ole este urakehitykselle, koska nuoruus ja hölmöily.
Hae varjomodeksi.Koska minulla ei ole kirjoitusoikeuksia löylyhuoneeseen niin ei ole sopivaa, että käyn sinne kuuluvaa keskustelua täälläkään, joten en vastaa. Silti minulla on mielestäni oikeus kommentoida moderaattoreiden toimintaa. Jos näin ei ole, he varmaan oikaisevat minua.
Tuntisin varmaan olevani väärässä seurassa.Hae varjomodeksi.
Tähän arvomaailman muutokseen riittääkin, kun hankkii demareiden jäsenkirjan.Ero keskustelussa tulee teini versus aikuinen aikajanalla. Demariketjussa todistetaan vahvasti, että 15 -vuotias kissan kiduttaja on aina menetetty tapaus ja sadisti, kun taas aikuisten ihmisten arvomaailma muuttuu nopeastakin.
Miksi toista nimimerkkiä pitää ylipäänsä kutsua koiraksi?Taidat olla enemmän koira, kuin kissa-ihmisiä?
Jos hän yritti arvuutella olenko Karri Koira, joka muuten on vanhemman poikani hyvä kaveri.Miksi toista nimimerkkiä pitää ylipäänsä kutsua koiraksi?
Tuskin, onhan Stubbiakin saatu nimitellä esim. huomiohuoraksi. Eli samat säännöt kaikille.Vai onko Jatkoajassa olemassa kaksoisstandardit, joiden mukaan ainoastaan sosialidemokraatteja saa nimitellä erittäin alatyylisillä ilmaisuilla?
Eli Orpoa ja Purraa saa kutsua noilla sanoilla jos haluaa?Tuskin, onhan Stubbiakin saatu nimitellä esim. huomiohuoraksi. Eli samat säännöt kaikille.
Vai onko Jatkoajassa olemassa kaksoisstandardit, joiden mukaan ainoastaan sosialidemokraatteja saa nimitellä erittäin alatyylisillä ilmaisuilla?