Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 256 541
  • 13 719

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jos vetin kaltaisen kukkakepin tisseillä pääsee sisään niin on kyllä raja matalalla.
Hys. Nyt menit ja pilasit.

No, paljastetaan muillekin, et oon tuulen*****ma vinkuheinä.
E: yksi ku pois
 
Viimeksi muokattu:
Ai saakeli, lueskelin alaspäin ja olin varma että nyt kiristää perskireiden ja tiukkapipojen hattuja niin paljon että pakko tulla punaista tekstiä vastaan ihan just.

Kiitos.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Moderoinnista kiinnostuneiden kannattaa mennä SDP- osioon katsomaan millaisilla erilaisilla nimikkeillä Jatkoajassa saa moderaattoreiden puuttumatta kutsua ihmisiä (ihmisaasta, jäteläjä, ihmisperse jne). Mielenkiintoisia ovat myös psykiatriset psykopaattidiagnoosit, joita siellä tehdään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Moderoinnista kiinnostuneiden kannattaa mennä SDP- osioon katsomaan millaisilla erilaisilla nimikkeillä Jatkoajassa saa moderaattoreiden puuttumatta kutsua ihmisiä (ihmisaasta, jäteläjä, ihmisperse jne). Mielenkiintoisia ovat myös psykiatriset psykopaattidiagnoosit, joita siellä tehdään.
Olitko yhtä huolissasi, kun vastaavaa keskustelua käytiin Perussuomalaiset-osiossa?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Moderoinnista kiinnostuneiden kannattaa mennä SDP- osioon katsomaan millaisilla erilaisilla nimikkeillä Jatkoajassa saa moderaattoreiden puuttumatta kutsua ihmisiä (ihmisaasta, jäteläjä, ihmisperse jne). Mielenkiintoisia ovat myös psykiatriset psykopaattidiagnoosit, joita siellä tehdään.
Taidat olla enemmän koira, kuin kissa-ihmisiä?
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moderoinnista kiinnostuneiden kannattaa mennä SDP- osioon katsomaan millaisilla erilaisilla nimikkeillä Jatkoajassa saa moderaattoreiden puuttumatta kutsua ihmisiä (ihmisaasta, jäteläjä, ihmisperse jne). Mielenkiintoisia ovat myös psykiatriset psykopaattidiagnoosit, joita siellä tehdään.

Oletko tsekannut Ano Turtiaisen ketjua?
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moderoinnista kiinnostuneiden kannattaa mennä SDP- osioon katsomaan millaisilla erilaisilla nimikkeillä Jatkoajassa saa moderaattoreiden puuttumatta kutsua ihmisiä (ihmisaasta, jäteläjä, ihmisperse jne). Mielenkiintoisia ovat myös psykiatriset psykopaattidiagnoosit, joita siellä tehdään.
Kovaa on kielenkäyttö, mutta tässä tapauksessa ihan aiheesta. Jos pystyisit suhtautumaan siihen objektiivisesti ilman puoluekantaa, niin aika paljon siellä on myös kyseenalaistettu demareiden arvomaailmaa tällä valinnalla ja kaksilla rattailla ajelulla, koska rasismi. Moraaliposeerataan, mutta omassa leirissä ei eläinten kiduttaminen ole este urakehitykselle, koska nuoruus ja hölmöily.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Kovaa on kielenkäyttö, mutta tässä tapauksessa ihan aiheesta. Jos pystyisit suhtautumaan siihen objektiivisesti ilman puoluekantaa, niin aika paljon siellä on myös kyseenalaistettu demareiden arvomaailmaa tällä valinnalla ja kaksilla rattailla ajelulla, koska rasismi. Moraaliposeerataan, mutta omassa leirissä ei eläinten kiduttaminen ole este urakehitykselle, koska nuoruus ja hölmöily.
Koska minulla ei ole kirjoitusoikeuksia löylyhuoneeseen niin ei ole sopivaa, että käyn sinne kuuluvaa keskustelua täälläkään, joten en vastaa. Silti minulla on mielestäni oikeus kommentoida moderaattoreiden toimintaa. Jos näin ei ole, he varmaan oikaisevat minua.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Moraaliposeerataan, mutta omassa leirissä ei eläinten kiduttaminen ole este urakehitykselle, koska nuoruus ja hölmöily.

Ero keskustelussa tulee teini versus aikuinen aikajanalla. Demariketjussa todistetaan vahvasti, että 15 -vuotias kissan kiduttaja on aina menetetty tapaus ja sadisti, kun taas aikuisten ihmisten arvomaailma muuttuu nopeastakin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Koska minulla ei ole kirjoitusoikeuksia löylyhuoneeseen niin ei ole sopivaa, että käyn sinne kuuluvaa keskustelua täälläkään, joten en vastaa. Silti minulla on mielestäni oikeus kommentoida moderaattoreiden toimintaa. Jos näin ei ole, he varmaan oikaisevat minua.
Hae varjomodeksi.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ero keskustelussa tulee teini versus aikuinen aikajanalla. Demariketjussa todistetaan vahvasti, että 15 -vuotias kissan kiduttaja on aina menetetty tapaus ja sadisti, kun taas aikuisten ihmisten arvomaailma muuttuu nopeastakin.
Tähän arvomaailman muutokseen riittääkin, kun hankkii demareiden jäsenkirjan.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Kysyisin moderaattoreilta seuraavaa. Kun tuolla SDP -ketjussa sai ilman moderaattorien puuttumista nimitellä ihmistä esim. ihmissaastaksi, ihmisperseeksi ja jäteläjäksi niin onko se Jatkoajan poliittisen keskustelun uusi normaali? Jos joku suivaantuu vaikka siitä, että kokee hallituksen kurjistavan köyhimpien suomalaisten asemaa niin saako hän käyttää Orposta ja Purrasta tuollaisia luonnehdintoja? Vai onko Jatkoajassa olemassa kaksoisstandardit, joiden mukaan ainoastaan sosialidemokraatteja saa nimitellä erittäin alatyylisillä ilmaisuilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös