Dustwallow
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Pistäkääpä joku näppärä kilpaileva foorumi pystyyn paremmalla moderoinnilla. Veikkaan, että täältä siirtyisi porukka nopeastikin.
Eikös noita virityksiä ole välillä ollutkin? Jos tämän palstan moderointi on niin puusilmäistä ja puolueellista kuin monet väittävät niin varmaan olisikin jengiä siirtymässä, mutta eivät ole ottaneet tuulta alleen. Tai sitten se moderointi onkin keskimäärin ihan hyvää ja valtaosalla ihmisistä ei ole kummempaa tarvetta etsiä sellaista palstaa missä saa vittuilla kaikille jatkuvasti.Pistäkääpä joku näppärä kilpaileva foorumi pystyyn paremmalla moderoinnilla. Veikkaan, että täältä siirtyisi porukka nopeastikin.
En siirry! Jatkoaika rocks!Pistäkääpä joku näppärä kilpaileva foorumi pystyyn paremmalla moderoinnilla. Veikkaan, että täältä siirtyisi porukka nopeastikin.
Eihän täällä edes vittuiluun puututa, eikä ohjata edes sinne kuuluviin ketjuihin. Moderointi on vain muuten mielivaltaista perseen paskaa.Eikös noita virityksiä ole välillä ollutkin? Jos tämän palstan moderointi on niin puusilmäistä ja puolueellista kuin monet väittävät niin varmaan olisikin jengiä siirtymässä, mutta eivät ole ottaneet tuulta alleen. Tai sitten se moderointi onkin keskimäärin ihan hyvää ja valtaosalla ihmisistä ei ole kummempaa tarvetta etsiä sellaista palstaa missä saa vittuilla kaikille jatkuvasti.
Täällä nyt on sen verran iso volyymi ja nämä tyypit tekevät ilmaista ja epäkiitollista työtä. Varmaan joku pieni, samanmielinen foorumi voisi toimia aluksi hyvin, mutta sitten se joko kasvaisi tai vähitellen hyytyisi. Ja jos kasvaisi niin about "kaikki" valittaisivat moderaatiosta, liiallisesta, liian vähästä tai muuten vaan väärästä.Eihän täällä edes vittuiluun puututa, eikä ohjata edes sinne kuuluviin ketjuihin. Moderointi on vain muuten mielivaltaista perseen paskaa.
En siirry! Jatkoaika rocks!
Pistäkääpä joku näppärä kilpaileva foorumi pystyyn paremmalla moderoinnilla. Veikkaan, että täältä siirtyisi porukka nopeastikin.
Selkeä sääntö on parempi kuin veteen piirretty viiva!!Itse olen välillä ihmetellyt moderaattorin todella tiukkaa linjaa nimimerkin paljastamisen ja vihjailujen osalta. Se on ihan selvä ettei kenenkään toisen kirjoittajan oikeaa nimeä tule paljastaa - vaikka sen tietäisi- ja sikäli jokaisen yksityisyyttä ja anonymiteettiä tulee kunnioittaa.
Otetaan kuitenkin täysin kuvitteellinen esimerkki - jos jossain keskustelussa kovasti ja vaikka sinänsä asiallisesti hyökättäisiin jotain henkilöä vastaan ja sitten itse rupeaisin puolustamaan tätä henkilöä. Silloin saattaa joku heittää minulle viestin "Terve XX :)" tai "taidatkin olla XX :)" niin en todellakaan tämmöisistä loukkaantuisi ja tuskin niitä kukaan tosissaan ottaa. Silti näistäkin on armotta penalttia tullut...tätä en ole aina ihan ymmärtänyt. Eihän nuo nyt mitään fiksuja viestejä ole, mutta ei myöskään minusta niin "rikollisia." Kokonaan eri asiat olisi sitten suorat vihjailut henkilöllisyydestä tai muuten alatyyliset viestit.
Tällä ihmettelyllä ollaan lähimpänä ikiliikkuja keksimistä mitä koskaan...Itse olen välillä ihmetellyt moderaattorin todella tiukkaa linjaa nimimerkin paljastamisen ja vihjailujen osalta. Se on ihan selvä ettei kenenkään toisen kirjoittajan oikeaa nimeä tule paljastaa - vaikka sen tietäisi- ja sikäli jokaisen yksityisyyttä ja anonymiteettiä tulee kunnioittaa.
Otetaan kuitenkin täysin kuvitteellinen esimerkki - jos jossain keskustelussa kovasti ja vaikka sinänsä asiallisesti hyökättäisiin jotain henkilöä vastaan ja sitten itse rupeaisin puolustamaan tätä henkilöä. Silloin saattaa joku heittää minulle viestin "Terve XX :)" tai "taidatkin olla XX :)" niin en todellakaan tämmöisistä loukkaantuisi ja tuskin niitä kukaan tosissaan ottaa. Silti näistäkin on armotta penalttia tullut...tätä en ole aina ihan ymmärtänyt. Eihän nuo nyt mitään fiksuja viestejä ole, mutta ei myöskään minusta niin "rikollisia." Kokonaan eri asiat olisi sitten suorat vihjailut henkilöllisyydestä tai muuten alatyyliset viestit.
Selkeä sääntö on parempi kuin veteen piirretty viiva!!
Eipä vissiin. Tuon jälkeen voidaankin hetken aikaa ihmetellä, että mikä ihmeen hahmo tuo Hardcore Hooligan oikein on.Tällä ihmettelyllä ollaan lähimpänä ikiliikkuja keksimistä mitä koskaan...
Hän on kovan ytimen huligaani. Tuleekohan penalttia...?Eipä vissiin. Tuon jälkeen voidaankin hetken aikaa ihmetellä, että mikä ihmeen hahmo tuo Hardcore Hooligan oikein on.
(Tai Ed Sheeran.)
Kaua se kestikin tajunta, että on ihan sana. Ohan tuohon pidempikin tarina.Veteen piirretty viiva ei näy ellei olomuoto ole jää. Selkeät säännöt ovat monelle sellaisia mitä on pakko yrittää rikkoa jollain konstin ja onnistuessaan saa 10 pistettä vai mitä Varvas nyt kun tajusin sun nimimerkin salas.
Tosimies ei kuuntele moderaattoreita eikä Ed Sheerania kuka vittu onkaan vaan:Hän on kovan ytimen huligaani. Tuleekohan penalttia...?
Ed Sheeranista en ole kuullukkaan.
Eipä taida modet ehtiä ihan kaikkea lukea. Raportoi mielestäsi huonot viestit niin saattaa jotain tapahtua.Eihän täällä edes vittuiluun puututa, eikä ohjata edes sinne kuuluviin ketjuihin. Moderointi on vain muuten mielivaltaista perseen paskaa.
Eihän täällä edes vittuiluun puututa, eikä ohjata edes sinne kuuluviin ketjuihin. Moderointi on vain muuten mielivaltaista perseen paskaa.
Semmonen Yleinen vittuilu -ketju olisi hyvä. En ketjua itse tee, koska Team Moderatorsilla menee kaikki aika asiallisten viestieni tutkimiseen. Hankkikaa elämä !!
Terveisin, BR. TK, tuo pullaa mukana koko ilta tulee
Laittaisin sen legendaarisella nimellä "Vittuilupuhelin!"Kun täällä on useampi "vituttaa -ketju", niin voisihan samalla olla yksi yleinen provo- ja vittuilu -ketju.
Kun täällä on useampi "vituttaa -ketju", niin voisihan samalla olla yksi yleinen provo- ja vittuilu -ketju.
Ehkä ketjun nimi pitäisi naamioida joksikin mitä herkkikset ei avaa.Liian riskialtista. Täällä on paljon aika herkkää porukkaa ja tuollainen ketju voisi suistaa jotain henkilöitä raiteilta lopullisesti.
Toisinpäinhän tuota on kokeiltukin:Ehkä ketjun nimi pitäisi naamioida joksikin mitä herkkikset ei avaa.
Ehkä ketjun nimi pitäisi naamioida joksikin mitä herkkikset ei avaa.