En kaipaa ketään kenkää saanutta nimimerkkiä. Monilla täältä pois potkituilla on ollut vähän sellainen raskas piirre kuin itsekeskeisyys. Sellainen on hyvin usein sietämätöntä.
Tiedän erään käyttäjän joka on saanut ilman syytäkin. Palannut kyllä sittemmin palstalle. MINULLE ON KERROTTU.Tämäpä tämä. Ihan syystä täältä on kenkää saatu.
Kenelläkään muulla tänne kirjoittavallahan ei onneksi ole sellaista raskasta piirrettä.Monilla täältä pois potkituilla on ollut vähän sellainen raskas piirre kuin itsekeskeisyys. Sellainen on hyvin usein sietämätöntä.
Kenelläkään muulla tänne kirjoittavallahan ei onneksi ole sellaista raskasta piirrettä.
Nykyään maskotille keksitty leikkimiälinen nimikin on sama kun ihmisen henkilöllisyys. Ei ristus.Edit: Asiasta aiheeseen, oli kiva pitkästä aikaa muuten nähdä perinteinen "Moi X" rankku!
Jahas, uniset moderiloiset ovat menneet kierrätyskeskuksen laitaan parkumaan ja retroäänestykset on nykyään testialueella. MY GOD! Toi järjestelmä on nyt tullu niinku tiensä päähän. Onnittelen. My fuckingratulations. Piste.
Mä häpeän. MÄ HÄPEÄN!
Sinänsä vähän erikoista, että alueelta nimeltä "KIERRÄTYSKESKUS" pitää alkaa siirtämään aiheita pois. Eikö tuo nimikin kerro jo, että kyseessä on se viimeinen kaiken roskan loppusijoituspaikka. Miksi sieltä siis pitää siirtää aiheita pois, jos eivät ole jonkun mielestä asianmukaisia? Ja miksi Testialueelle? Eikö se alue ole vain ominaisuuksien testaamista varten? Pitäisikö perustaa Kierrätyskeskuksen kierrätyskeskus, mihin voi postailla. TUU NYT TUKIO TÄNNE ITTE SELITTÄÄ!Jahas, uniset moderiloiset ovat menneet kierrätyskeskuksen laitaan parkumaan ja retroäänestykset on nykyään testialueella. MY GOD! Toi järjestelmä on nyt tullu niinku tiensä päähän. Onnittelen. My fuckingratulations. Piste.
Mä häpeän. MÄ HÄPEÄN!
Eiköhän se ollut tuo määrä, mikä hiersi. Kahdeksan ketjua samalla idealla oli vähän liikaa, kai.
Juu ei mua häirinnyt, mutta epäilen juurikin tuon määrän modeja hiertäneen. Ihan hauskaa luettavaa ne ketjut on/oli.Ja vastakysymys tähän: mitä sitten?
Keneltä se on pois? Ei tuo olisi kovin pitkään jatkunut muutenkaan, viikon tai kaksi ja sitten uudet kujeet.
Mutta pakko oli tämäkin vetää vituiksi. No, mitäpä tästä, aika typerän kuvan vain antaa modeista.
Niin ja varsinkin kun näissä oli ihan oikeasti keskustelu ns. retrohengessä, eli oli ikään kuin sijoitettu se kirjoitettu teksti sinne vuosien tai jopa vuosikymmenten päähän. Automobiili-äänestyksessä joku jopa kirjoitti wanhancaltaista tekstiä. En tiedä menikö oikein, mutta kuitenkin.Juu ei mua häirinnyt, mutta epäilen juurikin tuon määrän modeja hiertäneen. Ihan hauskaa luettavaa ne ketjut on/oli.
Painu kirjastoon tai laita palstan asetuksissa ”Kierrätyskeskus” piiloon, se helpottaa, i assume?!Yllättävää, että samat turhailijat itkevät noiden turhailuketjujen perään. t. mielensäpahoittaja
Järjestä äänestys: mikä on sopiva retroäänestysketjujen lukumäärä. Saat JA-krediittejä.Painu kirjastoon tai laita palstan asetuksissa ”Kierrätyskeskus” piiloon, se helpottaa, i assume?!
Me ei olla, veljet, täällä tekemässä tai hakemassa pahviviirejä ja JA-krediittejä. Sitä paitsi en osa käyttää muuta ITtä kuin faxia.Järjestä äänestys: mikä on sopiva retroäänestysketjujen lukumäärä. Saat JA-krediittejä.
Kierrätyskeskuksessa ei ole eikä syytä odottaa olevan muuta kuin turhailua. Sitä varten osio on. Ei ole itsellä mitään kiinnostusta moisia retroiluja kohtaan joten jätin vaan avaamatta sen kummemmin häiriintymättä. Noiden elinkaari on kovin lyhyt ja siellä olkoon hetken. Jos jatkuisi pitempään niin piiloon.Yllättävää, että samat turhailijat itkevät noiden turhailuketjujen perään. t. mielensäpahoittaja
Kierrätyksessä on muutama ihan viihdyttävä ketju, minkä takia siellä tulee käytyä. Ehkä niiden paikka olisi vapaan puolella, kun niissä on ihan keskusteluakin (eikä mitään väkisin jatkettua vitsi-kaanonia). Aika paljon siellä joutuu käyttämään piilota ketju -toimintoa, että ei pää räjähdä.Kierrätyskeskuksessa ei ole eikä syytä odottaa olevan muuta kuin turhailua. Sitä varten osio on. Ei ole itsellä mitään kiinnostusta moisia retroiluja kohtaan joten jätin vaan avaamatta sen kummemmin häiriintymättä. Noiden elinkaari on kovin lyhyt ja siellä olkoon hetken. Jos jatkuisi pitempään niin piiloon.