Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 243 247
  • 13 704

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mistä vetoa, että jossain ylilaudalla on nyt HulluPata, joka kiroilee parin samanmielisen kanssa kuinka hänet kengittiin palstalta mielipiteensä takia.

Eniveis, varsin hyvä ja aiheellinen poisto. Tuollaista vihaa ei tarvitse sietää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mistä vetoa, että jossain ylilaudalla on nyt HulluPata, joka kiroilee parin samanmielisen kanssa kuinka hänet kengittiin palstalta mielipiteensä takia.

Eniveis, varsin hyvä ja aiheellinen poisto. Tuollaista vihaa ei tarvitse sietää.

Ei kai yliksessä mitään perustavanlaatuista vikaa ole? Itsekkin siellä pyörin ja kirjoittelen. Muutaman kerran kirjoitustyyli on ryöpsähtänyt tännekkin ja modet on siitä antanut vasaraa sormille.

Mainettaan parempi sivusto jos osaa suodattaa törkeimmät paskat pois.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ei kai yliksessä mitään perustavanlaatuista vikaa ole? Itsekkin siellä pyörin ja kirjoittelen. Muutaman kerran kirjoitustyyli on ryöpsähtänyt tännekkin ja modet on siitä antanut vasaraa sormille.

Mainettaan parempi sivusto jos osaa suodattaa törkeimmät paskat pois.

No jaa. :D Tietysti jotain osaavat suodattaa pois, mutta aika paljon paskaa siellä on nähtävillä koko ajan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tossa kattelin, että eräs käyttäjä on saanut porttikiellon (vaihteeksi). En ihan täysin varmaksi mene vannomaan, mutta oli varmaan kolmas tai neljäs käyttäjä kyseiseltä trollilta.

Kuinka helppoa tänne on nykyään saada tunnukset?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tossa kattelin, että eräs käyttäjä on saanut porttikiellon (vaihteeksi). En ihan täysin varmaksi mene vannomaan, mutta oli varmaan kolmas tai neljäs käyttäjä kyseiseltä trollilta.

Kuinka helppoa tänne on nykyään saada tunnukset?
Kukas kyseessä? Kari Tyni, TOJ vai joku muu?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tossa kattelin, että eräs käyttäjä on saanut porttikiellon (vaihteeksi). En ihan täysin varmaksi mene vannomaan, mutta oli varmaan kolmas tai neljäs käyttäjä kyseiseltä trollilta.

Kuinka helppoa tänne on nykyään saada tunnukset?

Kyllä varmaan tunnukset saakin suht helpolla mutta uudet käyttäjät ollevat suurennuslasin alla ja harva poispotkittu onnistunee esittämään muuta kun on tarpeeksi pitkään jäämättä kiinni.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä kyllä odotin että syövän toivomisesta kanssakirjoittajalle lentäisi niskaperseotteella palstalta ulos, kuukausi tuntuu kevyeltä. Varsinkin jos, kuten päätöksessä todetaan, rikehistoriaa löytyy.
Kyllä tämän täytyy nyt olla viimeinen varoitus. Aika hyvin modet ovat porttikieltoja jakaneet viime aikoina - myös pitkäaikaisille palstalaisille. Uskon, että tässäkin tapauksessa seuraava ratkaisu on lopullinen, jos meno jatkuu edelleen samanlaisena.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä tämän täytyy nyt olla viimeinen varoitus. Aika hyvin modet ovat porttikieltoja jakaneet viime aikoina - myös pitkäaikaisille palstalaisille. Uskon, että tässäkin tapauksessa seuraava ratkaisu on lopullinen, jos meno jatkuu edelleen samanlaisena.

Näistä keskusteltiin aikoinaan varjomode -kierroksella ja vastaavista olis todennäköisesti osa varjoista antanut suoraan kenkää ja toiset pelikieltoa. Varsinaiset modet tuppasivat ainakin silloin antamaan vielä sen viimeisen varoituksen. Mä veikkaan, että tää oli nyt se viimeinen varoitus vaikka ei pois kenkiminenkään olis ollu kovin huono asia.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä kyllä odotin että syövän toivomisesta kanssakirjoittajalle lentäisi niskaperseotteella palstalta ulos, kuukausi tuntuu kevyeltä. Varsinkin jos, kuten päätöksessä todetaan, rikehistoriaa löytyy.
Eihän siitä ole edes mahdottoman kauan (joskus talvella) aikaa, kun yksi toinen nimimerkki toivoi kiwipilotin kuolemaa ja itseasiassa kirjoitti vielä, että fantasioi kiwipilotin kuolemasta.

Itse olen sitä mieltä, että näistä pitäisi jakaa suora punainen, vaikka olisi minkälainen historia kyseessä.

Aivan alinta paskaa täällä kirjoitella ja toivoa toisille syöpää taikka kuolemaa, vaikka kuinka kasvottomia anonyymejä ollaankin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saman verran penalttia syöpätoivotteluista kuin siitä jos huumorimielessä arvuuttelee käyttäjän olevan Antti Rinne. Noh. Säännöt ovat sääntöjä eikä kivitauluihin kirjoitettuja raamatullisia käskyjä parane muuttaa.

…toki palstan ylläpito saa itse päättää säännöistä ja arvoistaan. Ihan hyvin tämä linja on toiminut kun keskustelupalstan keskustelu on parasta mihin olen törmännyt. Aika hyvin jääkiekkopalstalta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saman verran penalttia syöpätoivotteluista kuin siitä jos huumorimielessä arvuuttelee käyttäjän olevan Antti Rinne. Noh. Säännöt ovat sääntöjä eikä kivitauluihin kirjoitettuja raamatullisia käskyjä parane muuttaa.

…toki palstan ylläpito saa itse päättää säännöistä ja arvoistaan. Ihan hyvin tämä linja on toiminut kun keskustelupalstan keskustelu on parasta mihin olen törmännyt. Aika hyvin jääkiekkopalstalta.
Kuukausi jostain muusta kuin henkilöllisyyden arvuuttelusta on tällä palstalla tosi iso kakku. En itse lähde näitä vertaamaan toisiinsa, koska henkilöllisyyden arvuuttelussa on kyse siitä, että palsta ottaa anonymiteetin äärimmäisen vakavasti ja muissa pelikielloissa on kyse sitten muista asioista.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Kuukausi jostain muusta kuin henkilöllisyyden arvuuttelusta on tällä palstalla tosi iso kakku. En itse lähde näitä vertaamaan toisiinsa, koska henkilöllisyyden arvuuttelussa on kyse siitä, että palsta ottaa anonymiteetin äärimmäisen vakavasti ja muissa pelikielloissa on kyse sitten muista asioista.
Sekä henkilöllisyyden arvuuttelu sääntönä on niin helppo. Jos arvuuttelet henkilöllisyyttä --> kuukausi taukoa. Joo toki on pientä pelivaraa, joista osa jaksaa inistä kuin lapset hiekkalaatikolla, mutta kuitenkin.
Kaikissa muissa säännöissä on enemmän tulkinnanvaraa ja niistä ei taida olla tuollaista standardi rankkua määrätty.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuukausi jostain muusta kuin henkilöllisyyden arvuuttelusta on tällä palstalla tosi iso kakku. En itse lähde näitä vertaamaan toisiinsa, koska henkilöllisyyden arvuuttelussa on kyse siitä, että palsta ottaa anonymiteetin äärimmäisen vakavasti ja muissa pelikielloissa on kyse sitten muista asioista.
Totta tämäkin. En voi väittää vastaan.

Oma parin vuoden takainen ”henkilöllisyyden arvuuttelusta” saatu kakku ei toki oikeasti ollut henkilöllisyyden arvuuttelua, vaan huonoa huumoria. Toki täysin oma syy, kun 15 vuodessa ehtii unohtamaan palstan säännöt jos ei säännöllisin ajoin seuraa tätä keskustelua tai lue niitä sääntöjä säännöllisesti.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Sekä henkilöllisyyden arvuuttelu sääntönä on niin helppo. Jos arvuuttelet henkilöllisyyttä --> kuukausi taukoa. Joo toki on pientä pelivaraa, joista osa jaksaa inistä kuin lapset hiekkalaatikolla, mutta kuitenkin.
Kaikissa muissa säännöissä on enemmän tulkinnanvaraa ja niistä ei taida olla tuollaista standardi rankkua määrätty.
Näyttää tuossa henkilöllisyyden arvuuttelussakin olevan pärstäkerrointa tai joku muu syy reagoiko modet siihen vai ei. Tässä ihan vasta oli selkeääkin selkeämpi tapaus, jossa enempi tai vähempi tosissaan väitettiin nimimerkkiä erääksi henkilöksi. Modet tietää tapauksen takuuvarmasti, mutta ei mitään reagointia. Paljon lievemmistä puhtaasti huumorimielessä tehdyistä heitoista on kakkua napsahtanut.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tässä ihan vasta oli selkeääkin selkeämpi tapaus, jossa enempi tai vähempi tosissaan väitettiin nimimerkkiä erääksi henkilöksi. Modet tietää tapauksen takuuvarmasti, mutta ei mitään reagointia.
Pistätkö linkin tähän viestiin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Pistätkö linkin tähän viestiin.
En nyt oikein tiedä haluanko aiheuttaa viestin kirjoittajalle kuukauden kakkua julkistamalla viestin. Vihjataan nyt sen verran, että löytyy änäri-osiosta ja kirjoitettu kesäkuun 29. päivä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En nyt oikein tiedä haluanko aiheuttaa viestin kirjoittajalle kuukauden kakkua julkistamalla viestin. Vihjataan nyt sen verran, että löytyy änäri-osiosta ja kirjoitettu kesäkuun 29. päivä.
Laira vaikka yksityisviestinä linkki, alkoi itseäkin kiinnostaa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Laira vaikka yksityisviestinä linkki, alkoi itseäkin kiinnostaa.
Laitan yv:na kuvakaappauksen jossa näkyy viesti, mutta ei käyttäjää eikä viestiketjua. Puhdas huumoriheitto se on, mutta siinä viitataan hyvin yksiselitteisesti toisen käyttäjän henkilöllisyys.

Edit. Ei voi näköjään lisätä liitettä, joten laitoin linkin.
 
Viimeksi muokattu:

iRobot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Erään nimimerkin väitettiin olevan Kalervon poika Äkäslompololta. Tästä ei napsahtanut mitään. Sukunimen kerrottiin olevan Kiukkupussi, joka pani epäilemään kyseessä olleen todennäköisesti huumoriheitto. Myöhemmin keskustelun vielä kiihtyessä ja henkilökohtaisuuksien jatkuessa, paljastui kyseessä olevan jokin Jope Ruonansuun sketsi, mikä taisi pelastaa kuukauden kakulta. Sääntövihkoon ei taida olla näitä nyansseja kirjattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös