Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 238 611
  • 13 688

redpecka

Jäsen
Anonyymillä palstalla nyt lähtökohtaisesti kaikki ovat vain anonyymejä nimimerkkejä vaikka kuinka julistaisi että olen P.Sihvonen. En usko tuonkaan merkin olevan yhtään enempää oikea P. Sihvonen kuin kukaan muukaan pelikirjakeskusteluihin osallistuja. Mitä jos tulisi E.Valtaoja nimimerkki trollailemaan woke-keskusteluihin väittäen olevansa oikea E. Valtaoja? Saahan sitä väittää kai olevansa kuka tahansa, ei siitä penalttia kai tule vaikka ääliömäistä toimintaa se kyllä olisi.

En tiedä mitään keinoa, millä oman henkilöllisyyden voisi todistaa varmaksi nettifoorumilla. Ehkä jos Moderaattorit vakuuttaisivat, että Ahtisaari kävi henkilökohtaisesti officella ja teimme hänelle tunnukset.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä mitään keinoa, millä oman henkilöllisyyden voisi todistaa varmaksi nettifoorumilla. Ehkä jos Moderaattorit vakuuttaisivat, että Ahtisaari kävi henkilökohtaisesti officella ja teimme hänelle tunnukset.
Jaa sinäkö luottaisit siihen mitä modet sanoo? Ne on niin ovelia kettuja, että lähtökohtaisesti en usko sanaakaan mitä modet sanoo.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En tiedä mitään keinoa, millä oman henkilöllisyyden voisi todistaa varmaksi nettifoorumilla. Ehkä jos Moderaattorit vakuuttaisivat, että Ahtisaari kävi henkilökohtaisesti officella ja teimme hänelle tunnukset.

Veli hyvä, kusit juuri brändin päälle, sillä officella käyvät vain Tamin yhteistyökumppanit ja Tami itse. Kysy lisää alakerran timanttiselta ladylta in case epäselvää !!

Hetkonen... tulinko juuri epäilleeksi, että Tami on mode? No onhan se. Maailmankaikkeuden ylimode. Kaikkien maailmankaikkeuksien.

Olen muuten todella pettynyt siihen, että kukaan ei ole aikoihin käyttänyt ei täällä tartte olla ja perusta oma palsta -argumenttia. Se on hieno argumentti. Myös ihmeen paljon moderointi kiinnostaa ja tämä on vain keskustelupalsta -argumenttia on ikävä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen muuten todella pettynyt siihen, että kukaan ei ole aikoihin käyttänyt ei täällä tartte olla ja perusta oma palsta -argumenttia. Se on hieno argumentti.
Ei sun tartte olla täällä, jos vain kaipaat sellaista argumentointia, mitä nyt näkyy harvakseltaan. Perusta oma palsta ja keksi sinne omat säännöt, joissa vaaditaan tasaisin väliajoin tietynlaista argumentointia.
 

Barney

Jäsen
Jaa sinäkö luottaisit siihen mitä modet sanoo? Ne on niin ovelia kettuja, että lähtökohtaisesti en usko sanaakaan mitä modet sanoo.
Kyllähän modejen uskottavuus on mennyt viimeistään siinä vaiheessa, kun joka toinen viikko ollaan punavihreässä kuplassa ja joka toinen viikko oikeistokonservatiiveja. Se kuitenkin pysyy, että aina joitain nimimerkkejä sorretaan vain poliittisten mielipiteidensä vuoksi.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Jos minä nyt tässä ketjussa vakuutan ja vannon, että minä EN ole Samuli Ratisen äiti, niin saako siitä pelikieltoa, jos jossain toisessa ketjussa joku kutsuu minua Samuli Ratisen äidiksi? Samuli Ratisen äidin puolesta kyselen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos minä nyt tässä ketjussa vakuutan ja vannon, että minä EN ole Samuli Ratisen äiti, niin saako siitä pelikieltoa, jos jossain toisessa ketjussa joku kutsuu minua Samuli Ratisen äidiksi? Samuli Ratisen äidin puolesta kyselen.
Samulin äiti pyysi minua ilmoittamaan että hän ei halua olla missään tekemisissä tämän Andjin kanssa. Minä en ole Samuli Ratisen isä.
 

redpecka

Jäsen
Voin paljastaa, että mun oikea nimi ei ole Pertti FASlapsi.
Ei tietenkään ole. Kaikkihan tietää että olet Timo Jutila kun kerroit vaihtavasi nimeä Timo Jutilaksi jos SaiPa voittaa ja se voitti silloin sen jonkun pelin. Minustakin tuli melkein Timo Jutila tällä kaudella, se oli sekunneista kiinni. Huh. Ei pitäisi leikkiä Timo Jutilalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voin paljastaa, että mun oikea nimi ei ole Pertti FASlapsi.

MInä en ole Turha P. Kaukalo - I assume !! eikä oikea nimeni ole Turha Kaukalo !! kysykää receptionin timanttiselta leidiltä wolrd class brekkari MME Tamminen lakkia ilmaan yritäjän kiireet illalla kuntosali rapid fire tyyliin erityisesti itäblokin veljet kun löimme mustaa sisään päivällä tarkemmin loin buumin nostin tasolle kusin brädyyni out of kichen in case epäselvää !!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sääntöpykälän §6:n perusteella ilmeisesti @Petofani lle annettiin viikon pelikielto? Mielestäni jälleen liikutaan varsin vaarallisilla vesillä, koska käsittääkseni siellä mikälie saunassa on saanut kuitenkin tuoda ajatuksiaan esille mahdollisesta kuolemanrangaistuksen käytöstä sekä siitä, minkä lainkohtien rikkomiseen sitä voitaisiin soveltaa.

Ilmeisesti palstan moderaattorien demarisiivelle Petofanin tehokas lean-ajattelu, jossa oikeuslaitoksen päättämien yksilöiden jättämä maallinen aines hyödynnettäisiin osana yhteiskunnan ruokahuoltoa hilliten näin maatalouden ilmastokuormistusta, oli liikaa? Onkin mielenkiintoista nähdä, miten kannibalistispositiivisiin viesteihin palstan valvova elin jatkossa suhtautuu. Historiallisesti tämä oli mielestäni selkeä käännekohta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä muuten loistava esimerkki moderaattoreiden "tasapuolisuudesta": Pari aikalailla samanlaista viestiä:

Kun näitä perussuomalaisten kampanjoita ja muita ideoita vähänkään pohtii, tulee ajatukseksi että tämä ketju pitäisi yhdistää tuohon viereiseen Huuhaa ja humpuuki yhteiskunnassamme-ketjuun.

Viimeiset viestit kuuluisivat enemmän tuohon huuhaa ja humpuuki -ketjuun. Toisaalta sinne kuuluisi tämä ketjun puoluekin.

Ero tietysti on siinä että tuo vanhempi tuotti viikon pelikiellon... Aika selvästi rankaistiin nimimerkin, ei sisällön perusteella.
 

444

Jäsen
Tässä muuten loistava esimerkki moderaattoreiden "tasapuolisuudesta": Pari aikalailla samanlaista viestiä:





Ero tietysti on siinä että tuo vanhempi tuotti viikon pelikiellon... Aika selvästi rankaistiin nimimerkin, ei sisällön perusteella.


En voi olla asiasta varsinaisesti eri mieltä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ero tietysti on siinä että tuo vanhempi tuotti viikon pelikiellon... Aika selvästi rankaistiin nimimerkin, ei sisällön perusteella.

Pelikieltosi siis tuli tuosta yhdestä viestistä, eikä "provosoivasta keskustelutyylistä, useista onelinereista ja heikkotasoisista viesteistä Löylyhuoneessa", kuten pelikieltoilmoituksessa lukee?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelikieltosi siis tuli tuosta yhdestä viestistä, eikä "provosoivasta keskustelutyylistä, useista onelinereista ja heikkotasoisista viesteistä Löylyhuoneessa", kuten pelikieltoilmoituksessa lukee?
Tuo oli toinen tikunnokkaan nostetuista viesteistä eli sitä pahinta sorttia varmaan... Minusta se ei ollut provosoiva, onelineri taikka heikkotasoinen. Sanoisin jopa että kaikkien aikojen parhaita viestejä jatkiksen historiassa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tuo oli toinen tikunnokkaan nostetuista viesteistä eli sitä pahinta sorttia varmaan... Minusta se ei ollut provosoiva, onelineri taikka heikkotasoinen. Sanoisin jopa että kaikkien aikojen parhaita viestejä jatkiksen historiassa.
Nyt olet Heidekenin oman pojaan tapaan turhan vaatimaton. Jokainen ajattelukykyinen ymmärtää, että se oli kaikkien aikojen paras viesti. Reiluuden nimissä täytyisi pelikieltosi purkaa ja ilmoittaa ettet ollutkaan tuon ansiokkaan viestin takia pelikiellossa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tänään Moderaattorit poistivat erään nimimerkin viesteineen kuin Stalin Trotskin valokuvista. Ei mitään ilmoitusta. Ihmisiä vaan katoaa täältä. Järkyttävää.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tänään Moderaattorit poistivat erään nimimerkin viesteineen kuin Stalin Trotskin valokuvista. Ei mitään ilmoitusta. Ihmisiä vaan katoaa täältä. Järkyttävää.
Olisitko kaivannut majoituspalveluita Pälkäneeltä ja nyt et saa enää yhteyttä tarjoajaan?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olisitko kaivannut majoituspalveluita Pälkäneeltä ja nyt et saa enää yhteyttä tarjoajaan?

Eihän sitä kisojen aikaan kestä kotona Tampereellakaan olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös