Oletko heavy koskaan ajatellut, että syy pelikieltoihisi tai rikepisteisiisi voisi mitenkään liittyä ainakin joissakin tapauksissa kirjoittamiisi viesteihin?Miksi teille olisi tuollaisia paljastettu? Ei miksikään.
Oletko heavy koskaan ajatellut, että syy pelikieltoihisi tai rikepisteisiisi voisi mitenkään liittyä ainakin joissakin tapauksissa kirjoittamiisi viesteihin?Miksi teille olisi tuollaisia paljastettu? Ei miksikään.
Totta kai, edellisenkin pelikillon yhteydessä tarkistin ne viestit ja ei niissä ollut mitään vikaa. Enkä ollut yksin, samaa sanoi moni muukin palstalainen.Oletko heavy koskaan ajatellut, että syy pelikieltoihisi tai rikepisteisiisi voisi mitenkään liittyä ainakin joissakin tapauksissa kirjoittamiisi viesteihin?
Hienoa, että pystyt objektiiviseen analyysiin pelikieltoon johtaneista viesteistäsi. Harmi, että moderaattorit ovat niin persuuntuneita, että eivät monen muun palstalaisen tavoin ymmärtäneet viestiesi sanomaa vaan lätkäisivät niistä rapsut.Totta kai, edellisenkin pelikillon yhteydessä tarkistin ne viestit ja ei niissä ollut mitään vikaa. Enkä ollut yksin, samaa sanoi moni muukin palstalainen.
Kiitos.
Mikä olisi oma kantasi tuohon, että postauksen tehneelle raportoitaisiin postauksen saama raportointimäärä? Pelkkä lukuarvo. Uhka vai mahdollisuus?
Missä olen antanut ymmärtää että mielestäni kaikki ovat minua vastaan. En missään, itse keksit.Miksi ihmeessä kirjoittelet tänne, jos susta tuntuu siltä, että kaikki ovat sua vastaan?
Olihan taas heikko puhallus. Jatkiksen moderointi on kyllä ihan ihmeellistä säätöä. Säännöt on aivan turhan monimutkaiset, rankomiset ei noudata juuri mitään linjaa ja moderaattoreiden norsunluutorni on kilometrin korkea.
Yhteisö jatkoajassa on valtakunnan parhaita kaikista foorumeista. Moderointi taas heikoimmasta päästä.
Kuuntele seuraavaksi Manic Street Preachersin kappale If You Tolerate This Your Children Will Be NextMuistan sinut kun musaketjussa linkitit Saimaa-bändin version Myrskyluodon Maijasta. Eli ei ole mitään negatiivisia tuntemuksia merkkiisi, päinvastoin.
Missä olen antanut ymmärtää että mielestäni kaikki ovat minua vastaan. En missään, itse keksit.
Tulee sellainen fiilis että oudot äänet pääsi sisällä sellaista kertoilevat. Jos sellaisia kuulet, ei kannata uskoa, ne eivät ole totta.Hienoa, jos et niin koe. Jostain syystä minulle vain on jäänyt sellainen fiilis, että sulla tällainen tunne olisi. Jos näin ei ole ja koet huomioni vääränä, pahoitteluni.
Kun lähtisikin. Valitettavan usein tällä vain nykyisellään lähtee juurikin se joka monesti useiden provosoimana sitten ärtyy sanomaan sen pahimman sanan, ei kun siis lyömään sen pahimman poikkarin. Ne muut pääsee kuin koirat veräjästä. Tästä ketjusta voi lukea useita tapauksia kun porukka ihmettelee, että mitenkäs nyt vain yksi sai sitä kakkua, vaikka se todellakin vaati kaksi siihen tangoon. Toinen asia mikä on, niin noita rikepisteitä ja jonkun alueen kieltoja jaellaan aika mielivaltaisesti. Ei ole mitään logiikkaa siinä miten jonkun ketjujenavaamiset kielletään yhden humalan jälkeen ikuisesti ja toiset saa rikepisteen törttöilystä. Puuttuu johdonmukaisuus. No posia sentään se, että nykyisellään ketjuissa sanotaan useammin kuin ennen, että on lähdössä lapasesta, vaan kun sitä käytetään toisessa ketjussa syynä antaa bannia niin no... niin. Johdonmukaisuus puuttuu. Ensin varoitetaan ja jos vielä jatkaa samasta niin kakkua toki ymmärtää, mutta sitäkin voi miettiä, että onko aina se vitonen se ainoa mahdollisuus, onko edellisen erän poikkari sama kuin seuraavan erän pikkukoukku. Onko olemassa muitakin mahdollisuuksia kuin lätkiä mielivaltaisesti vasemmalle sitä ja oikealle tätä.Minä huomasin joskus vuosi sitten että moderointilinja muuttui tai oli muuttunut jonkun verran. En usko että sen taustalla oli mitään sen radikaalimpaa kuin että moderaattorit vaihtuivat vuosien aikana uusiin (ainakaan palstalla ei enää niitä jäseniä näy jotka moderaattoreina silloin toimivat kun ne softan bugin takia sai kaivettua näkyviin) ja uudet joko ajattelivat asioista eri tavalla tai sitten olivat kiinnostuneita eri asioista jolloin ne ketjut tulivat tarkemmin valvotuiksi tai sitten ihmisten raportointikäytännöt muuttuivat. Joka tapauksessa muutos oli, että kun sama asia meni inttämiseksi niin penaltyä tuli helpommin kuin ennen, vaikka niissä inttämisissä ei teknisesti ottaen mitään räikeästi sääntöjen vastaista olisikaan. Linjassa on hyvin pitkälti samaa kuin mitä jääkiekossakin nähdään liigassa. Maalin edustassa voi antaa vihellyksen jälkeen iskun tai kaksikin mutta jos niitä samanlaisia iskuja antaa samassa tilanteessa kolmannen ja neljännen niin tulee penalty. Usein homma toimii niin hauskasti/hölmösti, että jos sinä annat sen rajalla olevan toisen iskun, niin kumpikaan osapuoli ei saa jäähyä, mutta jos vastustaja lyö vielä kerran takaisin niin sitten molemmat lähtee. Onhan se periaatteessa vähän hassua, että jäähy riippuu vastustajan reaktiosta ja että jokainen lyönti ei ole painoarvoltaan identtinen, mutta on tuo ihan ymmärrettävä tapa toimia tuomareiden näkökulmasta. It takes two to tango.
Minusta siinä vaiheessa kun tuon tajuaa, on fiksumpaa jättää se viimeinen lyönti pois kuin lähteä boksiin vastustajan tyhmimmän ja paskimman Matt Cooken kanssa, muuten on vähän itse se Cooke. Enemmän se harmittaa kun ironisina tehokeinoina ei saa enää pilkata rasistisia ilmaisuja. Kummastakin muutoksesta voi silti päästä yli ilman uhriutumista ja terapiaa.
PS sanomattakin lienee selvää, että omat pelikieltoni ovat kaikki tietenkin olleet perusteettomia, mutta minä en tarvitse mitään suklaata. Ihan vaan julkinen anteeksipyyntö ja lupaus ettei koskaan ikinä riittää.
Hyvin köykäisesti auris lähti.
Hyvin köykäisesti auris lähti. Ei mahdu ymmärrykseen myöskään yhtä pitkät huilit itsemoderoinnista kuittailusta ja vitunhaistattelusta.
Olet oikeassa. Nyt kävi niin että kun @BOL parin viestin verran vittuili mielenterveydestäni niin vaikka ensimmäiseen jaksoin vastata asiallisesti niin siihen toiseen en vaan alennuin hänen tasolleen. Ei olisi pitänyt.Näitä viestejä on todella heavy lukea.
Modet saisivat ohjata tiukemmin oikeaan, aitoon keskusteluun. Jos viestin substanssi on nolla ja funktio vain provosoida tai mennä muuten henkilökohtaisuuksiin, siitä pitäisi rankoa aika nopeasti. Jos näin ei tehdä, ketjuihin tulee edellä olevaa kuraa, joka vähentää luku- ja kirjoitushalukkuutta.
Olet oikeassa. Nyt kävi niin että kun @BOL parin viestin verran vittuili mielenterveydestäni niin vaikka ensimmäiseen jaksoin vastata asiallisesti niin siihen toiseen en vaan alennuin hänen tasolleen. Ei olisi pitänyt.
Kyllähän se "jos susta tuntuu siltä, että kaikki ovat sua vastaan" oli puhdasta vittuilua, kun en ole mitenkään antanut ymmärtää sellaista. Ja siihen päälle klassinen "pyydän anteeksi jos" tyyppinen muka pahoittelu.Anteeksi mitä? Minä en todellakaan ole vittuillut sinulle missään kohtaa, enkä varsinkaan ole viitannut sinun mielenterveyteesi. Jos luet viestini uudestaan, voit huomata, että ehdotin sinulle ensin, että ottaisit hieman happea, koska minulle sinun viestisi ovat avautuneet uhriutumisena. Tämän jälkeen pyysin sinulta anteeksi, mikäli et sellaista ole kokenut. Ja sinä kirjoitat nyt tänne tällaista paskaa ja väität minun kirjoittaneen jotain, mitä en todellakaan ole kirjoittanut.