Moderaattorit
Jäsen
Olemme varmaankin päässeet pehmentymään,Jatkoaikaurani alussa sain viikon penaltya siitä, että olin lainannut liian pitkän pätkän toisen kirjoittajan viestiä. En ollut ollenkaan ainoa, jota tuosta törkeydestä rangaistiin. Olen kiinnittänyt huolestuneena huomiota, että enää tuosta rikkomuksesta ei rangaista. Mikä selittää holtittoman nykymenon?
Mutta kyllä näissä asioissa tekninen kehitys selittää suurimman osan. Silloin aikanaan jos lainatussa viestissä oli viisikymmentä riviä, lainauksessa näkyi ne samat viisikymmentä riviä. Jos tähän lainaukseen joku sitten vastasi onelinerilla, oli se huomattavasti ärsyttävämpää jo ihan käytettävyyden ja luettavuuden kannalta verrattuna nykytilanteeseen, jossa lainaus lyhentyy näemmä noin kuuteen riviin. Mutta ole huoleti, kyllä me nykyäänkin aina tarpeen tullen voimme muistuttaa sääntöjen kakkospykälän olemassaolosta!
Linkkien osalta tarina on aika samankaltainen, kun ne linkkien tuottamat esikatselunäkymät sekä mediaupotukset kertovat lähes aina kaiken oleellisen.
Me moderaattoritiimissä emme tiedä kaikkea mitä palstan konepellin alta löytyy, emmekä ole erikseen pyytäneet Löylyhuoneen hiljentämisen mahdollisuutta emmekä hiljentämisen mahdollisuuden poistoa. @Ylläpito jos joku osaa tähän vastata.Nyt kun keskustelu on aktivoitu, niin milloin löylyhuoneen voi taas kätkeä?
Tai keskustelualueet ylipäätään. Minua nyt kiinnostaisi vain yhdessä paikkaa klikata "älä huomioi", kuten vanhaan HYVÄÄN aikaan.