Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 622 644
  • 15 929

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tää on hassu ketju. Ketjun aiheena on antaa moderaattoreidelle palautetta ja arvostelua. Silti negatiivisen palautteen kohdalla ryhdytään arvostelemaan itse palautteen antajaa palautteen annosta. Onhan modehommat vapaaehtoisia, palautteen antaja on pikkumainen, pitäisi käydä ulkona tai joku ei itse joskus valittanut tuomiostaan.
Tälläisellä offtopicille voisi perustaa oman ketjun, jossa voi rauhassa miettiä onko oikeutettua antaa negatiivista palautetta.
Moni tuntuu ottavan sen henkilökohtaisesti kun arvostelee modea ja sitten käydään henkilökohtaiseksi.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tää on hassu ketju.
Kyllä. Kovat pojat käy kurmuuttamassa mielensäpahoittajia.

Mun mielestä @Tifosi nimimerkin pelikielto oli väärä. Ei hän tuossa keskustelussa mitään pelikiellon arvoista kirjoitellut mun mielestä. Se, miksi hän kuitenkin sai pelikieltoa, jää arvailujen varaan ja vastauksen vain modet tietävät.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Voin sanoa itkemiseen, että itsemurha-gaten kohdalla ei yksikään puolustaja alkanut itkemään penaltista,
Ei varmasti, koska joukossa oli sellaisia viestejä joista olisi kuulunut ja jossain toisessa yhteydessä olisikin heitetty ulos palstalta.
Ja olihan teillä toisenne rinnakkaistukena. Vuoden sykähdyttävin kokemus.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
@Moderaattorit jos varjomodeilua vielä joskus tarjoillaan, niin hyviä ehdokkaita löytyisi ihan kutsuttuna tästä viimeisen parin sivun aikana.

Saa käyttää mut ei ol pakko.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy