4
444
Toki. Yksi kirjoittaja. Sitä provoilua ja flametusta onkin sitten aika paljon enemmän.Eikö samasta ketjusta tepsin kannattaja saanut ihan suoraan pelikieltoa?
Toki. Yksi kirjoittaja. Sitä provoilua ja flametusta onkin sitten aika paljon enemmän.Eikö samasta ketjusta tepsin kannattaja saanut ihan suoraan pelikieltoa?
Nyt tarkkana pojat ja tytöt ja muunsukupuoliset. Mikäli joku käryää ratista, niin häntä ei saa kutsua rattijuopoksi eikä nyt ainakaan mitenkään vihjata, että alkoholi maistuu. Täysin edesvastuutonta sellainen vihjailu. Rikepisteitä sataa moisesta sopimattomasta käytöksestä.
Täsmälleen samaa olin tulossa hevostelemaan. Moderaattoreiden logiikka on selvä:Pillu mainittu ja ei muuta kuin viikoksi huilaamaan.
Mites veli @Roger Moore. Ootko pillua saanu viime aikoina?Täsmälleen samaa olin tulossa hevostelemaan. Moderaattoreiden logiikka on selvä:
Kun toivoo kuolleen ihmisen palavan helvetissä = rikepiste
Pillu mainittu = viikko pelikieltoa
Mikähän uskonlahko siellä raattoreita oikein ohjaa? Ihan käsittämätöntä tuomarointia.
Nyt on perkele kapinaa, saatana! Malkkinen ottaa kovaa tiimin pualesta.Mites veli @Roger Moore. Ootko pillua saanu viime aikoina?
Juttujesi perusteella saatan tietää loppusijoituspaikkasi tämän maallisen vaelluksen jälkeen, mutta en sano ettei vaan tule rikepistettä.Nyt on perkele kapinaa, saatana! Malkkinen ottaa kovaa tiimin pualesta.
Tuskin sillä mitään väliä on, eipä nämä norsunluutornissa istuvat suuret tietäjät ota mitään palautetta kuitenkaan tosissaan vastaan vaan jatkavat tätä aivotonta menoaan.Mikähän siinä on, että harvoin näkee tässä ketjussa rakentavaa kritiikkiä. Valitettavan usein se negatiivinen palaute on verhoiltu vittuiluun.
N. 3 vuotta sitten olen todistetusti saanut, sen jälkeen on ollut hiljaisempaa. Pidän itseäni enemmänkin runkkarina.Mites veli @Malkkinen , et oo ite vissiin paljoa riisipiirakkamuottia haistellu?
Munat pois ja valtiolle naulaan!Minä en ole saanut koskaan pillua, pillu on saanut minua. Minkä arvoinen tämä on rikeasteikolla?
Sama toisinpäin: kun moderaattori lähettää yksityisviestiä niin ei niissä oikeastaan ole rakentavaa kritiikkiä vaan aivan hatusta temmattuja syytöksiä ja jopa vittuilua. Esim. muutama viikko sitten moittiivat minun viljelevän onelinereitä ja laittoivat siihen esimerkiksi pari useampirivistä viestiä...Mikähän siinä on, että harvoin näkee tässä ketjussa rakentavaa kritiikkiä. Valitettavan usein se negatiivinen palaute on verhoiltu vittuiluun.
Et sitten yhtään vanhempia sääntöesimerkkejä löytänyt? Nuo ovat lähes 17 vuoden takaa.Sama toisinpäin: kun moderaattori lähettää yksityisviestiä niin ei niissä oikeastaan ole rakentavaa kritiikkiä vaan aivan hatusta temmattuja syytöksiä ja jopa vittuilua. Esim. muutama viikko sitten moittiivat minun viljelevän onelinereitä ja laittoivat siihen esimerkiksi pari useampirivistä viestiä...
Muutenkin "heikkotasoisista onelinereistä" syyttäminen oli aivan hatusta revitty juttu, kun muistaa miksi ne alunperin on kielletty:
Sääntöesimerkkejä
Tämän ketjun viesteissä on luettavissa käytännön esimerkkejä Jatkoajan keskustelupalstan sääntöpykälistä ja niitä rikkovista viesteistä.keskustelu.jatkoaika.com
Mitään tuollaisia eivät viestini todellakaan sisältynyt, mutta nyt sääntöä käytettiin rangaistuksen perusteena. Vittuilua sellainen on.
Puhuinkin siitä yksityisviestistä minkä sain.Et sitten yhtään vanhempia sääntöesimerkkejä löytänyt? Nuo ovat lähes 17 vuoden takaa.
Ja eihän sinua tuossa pelikieltoviestissä heikkotasoisista onelinereista syytetty. Pelikiellon syynä oli provosoiva keskustelutyyli, useat onelinerit ja heikkotasoiset viestit. Ehkä ne esimerkit kuvasivat jotain muuta kuin onelinereita?
Pillu on niin kaunis asia, että sen mainitsemisesta pitäisi saada pluspiste.Pillu mainittu ja ei muuta kuin viikoksi huilaamaan.
Mistä me tiedämme kenenkään käyttäjän ikää?Kyllähän noista "ootko saannut pillua" heitoista tulee yläaste ajat mieleen. Ei pitäisi aikuisten kesken enää tuollaista heittää.
Ja taas mennään...Tulee vahva kiusaaja vibat eräistä kirjoittajista.