Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
edit: Vai viittasitko @Via Dolorosa enemmänkin Kierrätyskeskukseen? Siellähän tuo välienselvittely on kai enimmäkseen ollut.
Pääsääntöisesti sinne kyllä joo.
edit: Vai viittasitko @Via Dolorosa enemmänkin Kierrätyskeskukseen? Siellähän tuo välienselvittely on kai enimmäkseen ollut.
Minua taas jaksaa hämmentää miten selkeästi @Punamusta a kokeneemmat nimimerkit muuttuivat ihan puhtaiksi koulukiusaajiksi ja vittuilijoiksi. Kyvyttömiksi antaa asioiden olla ja mennä kuuluisasti eteenpäin. Nuoren miehen ryyppyviikonloppu esimerkiksi oli edesvastuutonta juottamista ja @Punamusta lle julistettiin kaikenlaisia kohtaloita. Ja luonnollisesti keittiötason psykoterapeuttien toimesta.
Lisäyksenä äsköiseen viestiini, en koe tarpeelliseksi kommentoida antamatta jääneitä pelikieltoja, en tässä tapauksessa enkä muulloinkaan. Sen vain halusin sanoa, että mä en pidä Roger Mooren saamaa kuukauden kakkua niin järkyttävänä oikeusmurhana, kuin selvästi osa täällä pitää.
En puolustellut sitä Punamustan syyskuun alulla hankkimaa viikon rauhoittumistaukoa lainkaan, vaan päin vastoin ilmaisin täällä sen olleen oikea tuomio modeilta. En siis ole tälläkään kertaa asettunut kenenkään henkilön puolelle, sanon vain niin kuin tilanteen näen.
Minun mielestäni yksittäisen nimimerkin kyttääminen ja roastaaminen ympäri palstaa ei ole kovin kelpoa toimintaa. Ei edes, vaikka myös kytätyn henkilön toiminnassa olisi vielä kehittämisen varaa.
Ei mulla luonnollisesti ole siitä yhtään sen parempaa tietoa kuin sinullakaan. Sillä tosin ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, kuten ei ole kenenkään vanhemmillakaan. En ole kaiketi ihan ainoa jonka silmiin tuo touhu on vaikuttanut huolestuttavalta ja muutama muukin siitä täällä on sanonut. Se, tietääkö puniksen vanhemmat poikansa liikkeistä on sitten ihan toinen asia eikä liity mitenkään tähän palstaan. Sulla on ihme tyyli kaivella esille jotain tällaisia epäolennaisuuksia.
@Turha Kaukalo @Uimalakki
Oliko teistä edes jompikumpi tietoinen että @Punamusta n porukkojen suuntaan oli tieto missä herra liikkuu ja kykeneekö edes toinen teistä kertomaan että miten nuo juopoiksi haukutut herrat huolehtivat nimimerkistä?
Niin, tai siis oikeastaan riittäisi ihan kun vaan poistaisi niiltä nämä TOP-listat. Kyllä mä tykkään nähdä, montako viestiä kukin on laittanut tänne. Sen sijaan se ei kiinnosta kellä niitä on eniten.Ihan vinkkinä Team @Moderaattorit ja @Ylläpito
Aloittakaa piilottamalla total viestit ja tykkäykset. Vie tavoitteet pois osalta ja auttaa keskittymään olennaiseen
Roger Moorelle tiedoksi, että yritä ensi kerralla olla ärsyttämättä ettet saisi pelikieltoja. En halua sinulle sellaista. Et antanut nyt kuitenkaan vaihtoehtoja.
Tai suoraan pelikieltoon normaalisti johtavaa kirjoittelua. Ettei vaan nämä uuden sukupolven modet ole vähän jumissa, sillä tuota nyt oli ennenkin, mutta niillä suojeltiin vain muita modeja. Liian selkeissä tapauksissa penalti paukkui kyllä.Ihan kuin haistaisin narsismia.
Tuodaan nyt vielä omaltakin osalta kolikon toinenkin puoli mukaan tähän keskustelua herättävään aiheeseen. Mä kun olen aina ollut kiinnostunut tilastoista, niin laskin huvikseni Punamustan päivittäisen viestikeskiarvon viime viikolta ja sen jälkeen laskin vielä reiluuden vuoksi myös oman viestikeskiarvoni samalta ajalta.
Punamusta 440 viestiä (62,85 viestiä per päivä)
Breeze Harbour 123 viestiä (17,57 viestiä per päivä)
Olin aikeissa jatkaa tätä viestitilastovertailua vielä kolmannella esimerkillä ja kävin etsimässä nimimerkin @Jomppa_Koo viestimäärän viimeisen viikon ajalta. Hän kun pelaa lähes päivittäin näitä ns. foorumipelejä ja ilmoittelee merkkipaluujaankin aktiivisemmin kuin keskiverertojamppa (tai Jomppa), niin tuumin että sopii erinomaisesti mukaan vertailuun. Mutta perhana, meillä on Jompan kanssa täsmälleen sama viestimäärä seitsemän vuorokauden ajalta, joten eipähän tarvinut laskea mitään. Eiköhän vertailun pointti tullut kuitenkin tällä selväksi.
Silloin ennen kuin modet päättivät syyskuun alussa puuttua Puniksen viestipommitukseen viikon huililla, niin kaveri taisi lähettää pahimmillaan lähemmäs 90 uutta viestiä per päivä, joten alaspäin on tultu lähes kolmanneksella, mutta toisaalta ymmärrän myös monelta täällä saadun näkökulman, että saman nimimerkin näkeminen lähes jokaisessa kierrätyskeskuksen viimeisimmässä viestissä saattaa käydä ärsyttämään. Ja kun sinne joukkoon eksyy monesti niitä one-linereita...
Yritän ottaa nyt mahdollisimman neutraalin puolueettoman otteen tästä keissistä ja sanon, että kiellon pituuteen lainkaan kantaa ottamatta Roger Mooren jäähylle laittaminen oli mun mielestä perusteltu liike. Toisaalta, olisikohan moderaattorien vähintäänkin syytä muistuttaa nyt myös Punamustaa siitä, minkä takia hän viimeksi lähti istumaan jäähypenkille, ennen kuin historia toistaa itseään?