En ole koskaan ymmärtänyt yleistä räksytystä modeista ja miten paskaa kaikki heidän kohdaltaan tuleva osalle on, koska 85% näistä nillittäjistä saa katsoa myös, tai ihan pelkästään, peiliin. Sillä vähäisellä kokemuksella mikä minulla on, niin tämä on varsin hyvin moderoitu, ei siis mikään paskameemikuva/oneliner/sisäpiirivitsitemmellyskenttä, palsta. Voin olla väärässäkin ja tod.näk. olenkin. Kuitenkin ihan tyytyväisenä täällä 15 vuotta lusinut ja useampia pelikieltoja "hurjassa nuoruudessani" istunut. Ja hitto, niitä kun jälkikäteen katselee, niin aikalailla aiheesta ne tulivat, ja jumalauta, onhan tämä loppupeleissä vain keskustelupalsta. Nykyisin tämä palsta on minulle lähinnä osa KooKoo-yhteisöä, joskin se tärkein.
En ole moderaattori, en tunne yhtään nimeltä tai oikeastaan muutoinkaan, vaikka tuohon hommaan minua on pyydetty kai aikaisimmillaan jo 2011. Vuosi sitten kävin juttelemassa oikein miellyttävän herrasmiehen kanssa asiasta ihan tosi tarkoituksella, mutta lopulta valitsin ns. sinisen pillerin. Siis tässä viittaus vuoden 1999 Matrix-leffaan, kyllä mulla vielä kohtuullisesti ottaa eteen, jos ei ole liikaa juovukkeita nauttinut.
Ei ollut minusta siihen hommaan, vaikka periaatteessa täällä luuhaankin ihan liikaa. Buli sanoisi ettei voi muuta kuin hattua nostaa, ja niin modeille teenkin vaikka virheitäkin toki tulee. Kellepä ei.
Ja nyt on pakko myöntää, että hippasen on mielestäni tullut, koska ei nyt seksin tai seksuaalisuuden demonisointi, eli siitä pääpiirteittäin ihan asiallisen keskustelun kieltäminen, ole ehkä aivan vuotta 2020. Toki kiekkopalstahan tämä on, mutta jos aiheesta Vapaalla keskustellaan asiallisesti, niin miksi tietty inhimillinen sektori menee sinne
rosvon puolelle?
Noh, tämä tällaisena hajatelmana vain, jatkakaa.
linkki: 1990-luvun suomalainen tietovisailu @YouTube