Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 239 215
  • 13 688

444

Jäsen
Taisin Veikon paluun yhteydessä oikein katsoa milloin oli viimeksi kirjoitellut ja muistinvaraisesti taisi olla viitisen vuotta poissa. Pitkä aika mutta sama tyyli pysyi.

Hivenen herrassa haisi semmoinen mahorkkainen ammattilaisuus mutta todennäköisesti vikaa on vain allekirjoittaneen nenässä.
Eniten tuossa haisee se, että käytiin välillä trollaamassa toisella tai useammalla nimimerkillä, ja pois potkimisten myötä kaivettiin tämä naftaliinista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Käyttäjää on aiemminkin huomautettu tällaisesta toiminnasta. Nyt on pelikiellon vuoro.
Ei tarvitse alkaa nimitellä vaikkei pitäisi toisesta, se ei kuulu hyviin käytöstapoihin.
Melko tekopyhä kommentti henkilöltä joka on käyttänyt vähän aikaa sitten muista palstalaisista termejä kuten "apinaa typerämpi mätäpaise" ja "pieniaivoinen mätäkulli" ja lisäksi nimittänyt muutamaa käyttäjää yhteisesti termillä "vitun alhainen mätämunakerho".

 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minun puolestani Jatkoajan keskustelupalstakin voisi tässä vakavassa maailmantilanteessa aloittaa YT-neuvottelut ja potkaista pihalle kaikki nimimerkit, lukuunottamatta muutamaa rauma- ja porilaista, jotka ylläpitävät kaikkien riemuksi hyvää (vitun rasittavaa) pöhinää aiheesta Lukko vs Ässät.

Remmit kiriälle ja hipsaamaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minun puolestani Jatkoajan keskustelupalstakin voisi tässä vakavassa maailmantilanteessa aloittaa YT-neuvottelut ja potkaista pihalle kaikki nimimerkit, lukuunottamatta muutamaa rauma- ja porilaista, jotka ylläpitävät kaikkien riemuksi hyvää (vitun rasittavaa) pöhinää aiheesta Lukko vs Ässät.

Remmit kiriälle ja hipsaamaan.
Mitään poria ja raumaa jätetä, vaan ihan kaikki pihalle, paitsi HCH ja Oksasen Kari.
 

444

Jäsen
Minun puolestani Jatkoajan keskustelupalstakin voisi tässä vakavassa maailmantilanteessa aloittaa YT-neuvottelut ja potkaista pihalle kaikki nimimerkit, lukuunottamatta muutamaa rauma- ja porilaista, jotka ylläpitävät kaikkien riemuksi hyvää (vitun rasittavaa) pöhinää aiheesta Lukko vs Ässät.

Remmit kiriälle ja hipsaamaan.
Mutta miksi sä vihaat mua? Pitaa pahaa ma olen tehnyt?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Aina kun joku sanoo rinkirunkkaus, niin hän olettaa sanovansa pahasti ja olevansa varmuudella oikeassa, nostavansa omaa surkeaa ihmisyyttään muka muita korkeammalle.

Toimii ehkä yläkoulussa ja alakoulussakin ehkä. Täällä aikuisten maailmassa sellaisen toistuva sanominen ns. tosipaikoissa on vain noloa. Rennoissa keskusteluissa sanaa voi käyttää kyllä esim. itseironisesti.

Ihmisillä on tuttavia, kavereita, ystäviä, porinakavereita, palstaveljiä ja palstasiskoja. Ihmiset kommunikoivat keskenään keskustelemalla. Koulukiusaajat sitten haluavat nimitellä sellaista yhteydenpitoa jokaisessa mahdollisessa välissä rinkirunkkaukseksi - ja paljastavat siinä samalla lähinnä vain oman sielullisesti surkean tilansa.
En sitä rinkirunkkausta pahalla tarkoittanut, pahoitteluni jos ymmärsit väärin. Se oli vain retorinen keino kootusti kuvailla TV:n poistamista ihmettelevää palstaväkeä, @mjr viestiin vastatessa. Hippasen ironista sikäli, että olkiukkoilit ja sitä pieksit vastaamatta viestiin. Mutta kukin tavallaan.

PS. Olet tuota koulukiusaajaa koettanut käyttää minun kohdalla jo useasti ja tiedät oikein hyvin, ettei se viitta vaan sovi. Tekaise tästäkin rikosilmoitus, projisoiva selkärangaton. :)
 
Viimeksi muokattu:

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Aina kun joku sanoo rinkirunkkaus, niin hän olettaa sanovansa pahasti
Tästä tuli hamoilta Irlannin vuosiltani mieleen, että Tanskan tiimin jäsen ihan ylpeänä kertoi, että olivat pelanneet keksipeliä, se oli minusta jo silloin melkoisen outoa, kun ei vaikuttanut miltään vitsiltä. Olivat sangen nuoria poikia toki. Sorry ot.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Onhan se jonkinlainen taito osata kääntää ketjun keskustelu kauas ketjun todellisesta aiheesta. Jagskin oli mestari tässä. Varmaan teki hakuja venä* ja ryss* ja sitten vaan ketjuun mellastamaan, Ja koska keskustelupalstallahan on aina kyse keskustelun voittamisesta, niin itselleen epäedulliset keskustelut kannattaa kääntää ihan muualle ja se potentiaalinen hävitty vääntö unohtuu ja jää ratkaisematta. Kirjoituslahjoiltaan vajavaisemmat toki häviön häämöttäessa pakenevat hetkeksi tullakseen uudelleen samaan ketjuun trollaamaan tai julistamaan.

Oma tapauksena ovat palstan jankkaajasiipi. Kaksi tällaista samaan ketjuun, niin saadaan sivutolkulla vain jankkaajia itseään kiinnostavaa sisältöä.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Tätä henkilöön keskittymistä on nyt aivan tarpeeksi. Käyttäjä on passitettu pelikieltoon.
Tuosta on jo monta kuukautta ja olen mennyt asiassa eteenpäin kuten vastuullinen täysikasvuinen mies meneekin.
Minun käyttämä "Herra Jatkoaika" versus "apinaa typerämpi mätäpaise", pieniaivoinen mätäkulli" jne.

Mietis nyt, että kumman "nimittelyt" olivat pahempia.

Tekopyhää, kuten Roger Moore tuossa yläpuolella kirjoitti.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
En tiedä mitä sinulla nyt on yhtäkkiä minua vastaan, mutten kunnioita tällaista käytöstä.
Itsehän sää tässä aloit kirjoittamaan tekopyhää paskaa? Ihmettelin tätä jatkuvaa bännättyjen haukkumista ja sinä otit itseesi "Herra Jatkoaika" nimityksestä. Nyt vaadit tasa-arvoa ja itket modeja paikalle. Mitä helvettiä? :DD
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoa.

Kannattaa varoa mitä toivoo, joskus joku on saattanut lentää ihan suorilta palstalta ulos tuon vanhan viestisi kaltaisella tuotoksella.

Ja ei, minulla ei ole mitään sinua vastaan jne., vähän se Kasen jinxaaminen harmittaa toki vieläkin. Peace.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Minä ole aloittanut yhtään mitään. Et ole sattunut ajattelemaan että annan pelikielloista kehuja koska olen niiden syistä kenties samaa mieltä moderaattoreiden kanssa? Itse syytit minua perseennuolijaksi ja ryhdyit provosoimaan. En vieläkään ymmärrä miksi. Minulla ei ainakaan ole mitään sinua vastaan.
Otin kantaa tähän täysin sisällöttömään kaikesta "peukuttamiseen". Ihan sama mihin ketjuun täällä Jatkoajassa menee on siellä käyttäjä Punamusta kirjoittamassa täysin turhaa sisällötöntä paskaa.

Menee taas maku tohon chattailyyn. Sitten vielä vedetään uhriutumiskortti esiin ja esitetään viatonta pikkupoikaa. Kas kummaa, kun parin kuukauden takaa löytyikin itkupotkuraivarit.

No menee itselle helpoksi, kun painaa mutelle koko hessun. Oli modeilta vähän väärä päätös palauttaa keskusteluoikeudet IMO.

Ja uhkaus mutelle laittamisesta menee täytäntöön heti. Kiitos panoksestasi, mutta ei kyllä itselle uppoa. Nastaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En tiedä miten pitäis mennä, mutta kolmessa ketjussa taas yhtä ottelua seurataan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Missä pumpulissa tätä nuorta porilaista idealistia oikein pidetään? Ko. nimimerkki on ainakin kahteen otteeseen haukkunut muutaman palstalaisen niin törkeästi, että moni muu olis lentäny saman tien ikuisesti pihalle. Herra otti omaehtoiset loparit säälittävällä testamentillaan, mutta palasikin hyvin nopeasti takaisin moderaattoreiden nyökytellessä tyytyväisenä taustalla. EI näissä omissakaan viesteissä aina hirveästi sisältöä ole, mutta porilainen jatkaa edelleen turhailuaan ketjusta toiseen. Ja nyt pistetään tän toiminnan kritisoija hyllylle. Ei ihan tasan mene nää tuomiot täällä, mutta eihän täällä ennenkään sääntökirjan mukaan ole menty.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lihavointi oma. Mikä kritisointi? Pelkkää provosointia häneltä eikä mitään muuta. Tai jos oli kritiikkiä, oli harvinaisen epäselvää ja huonoa sellaista.

Mitä väliä noilla toukokuun jutuilla on sitä paitsi nyt viisi kuukautta myöhemmin? Ei mitään. Haiskahtaa nyt vaan yritykseltä saattaa minua huonoon valoon.

Sen verran väliä, että moni muu tohon tyyliin kirjoitteleva olis lähteny isoista ovista pihalle forever.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös