Niin. Mitä tuossa joskus Jokereiden puolta selannut, niin tuossa se juttu piileekin. Sinun kertomana jutut esimerkiksi Liigan puolella on totuutta, mutta jos joku "ulkopuolinen" kirjoittaa esimerkiksi Jokeripuolelle, niin käsketään painua takaisin omalle hiekkalaatikoille ja heitetään se todella löysä ja ponneton virsi (tässä tapauksessa pakokeino) siitä, että mahtaa olla tylsää kun tämä minun oma suosikkijoukkue kiinnostaa muita näin paljon.
Hetkinen. Näytä mulle yksikin teksti, missä olen käskenyt jotain omalle hiekkalaatikolleen, jos hän on totuuksia kirjoitellut Jokerit-osioon. Jos samat nimimerkit samaan aikaan huutavat, että "ei kiinnosta tippaakaan" ja kuitenkin ovat sekunneissa kimpussa jos jotain kirjoitan (eli vahtivat Jokerit-osiota), niin kyllä siinä voi kuitata, että näkyy kiinnostavan.
Sen sijaan jos "ulkopuolinen" kirjoittaa pelkällä provoamistarkoituksella, niinkuin vasta poistetulla Jullilla oli aina tarkoitus, niin tottakai siinä on eri suhtautuminen myös minulla. Jos kertoo samat negatiiviset asiat enemmän kuin monesti, kyseessä on selvä provo. Itse en tietääkseni ole IFK:n osiossa jankuttanut vuodesta toiseen samaa mantraa. Eilen kävin kirjoittamassa ja se saa riittää.
Jos joku "ulkopuolinen" on tullut kirjoittamaan asiallisesti Jokerit-osioon, en tietääkseni ole käskenyt koskaan omalle hiekkalaatikolle tai sanonut sitä ponnetonta virttä, vaikka itse kirjoitus ei olisikaan miellyttänyt.
Sen myönnän, että provosoidun hieman helpohkosti, kun "ulkopuolelta" tullaan naureskelemaan ja arvostelemaan Jokerit-osioon tietämättä sen enempää asioista. Eli provoamaan.
Sen sijaan asiakirjoittajille pitäisi olla aina tilaa kaikkialla.
Kuten sanoin. Nyt mitataan modeja. Pitävätkö he paria mielipidekirjoitusta provona vai mennäänkö Pohjois-Korealla. Jäämme odottelemaan.