Noniin, kuukauden pelikielto taas kärsitty. Tällaisen selityksen laittoivat
@Moderaattorit pelikieltopalstalle:
"Nimimerkki
@Zoidberg voisi jatkossa pyrkiä edes jollain tavalla rakentavaan keskusteluun pelkän riidanhaaston ja yksipuolisen meuhkaamisen sijaan. Tässä tapauksessa kurinpito ei antanut pelikieltoa yksittäisten viestien vuoksi, vaan katsoi kokonaisuutta, joka on viimeisten päivien aikana käynyt harvinaisen raskaaksi. Käyttäjän aiemman rikehistorian vuoksi hänet on passitettu kuukauden ajaksi rauhoittumaan."
Ja sitten tällaisen viestin sain yksityisviesteihin:
Yksityisviestit ovat yksityisiä. Lähetimme joka tapauksessa yksityisviestissä pitkälti samat jutut, ja toivoimme lisäksi rakentavampaa keskustelua riidanhaaston sijasta eikä pelkkää meuhkaamista vihervasemmistosta, välillä jopa aasinsiltoja käyttäen - Modet
Kysynpähän ihan oikeasti, että mitä vittua
@Moderaattorit. Miksi olen saanut pelikieltoa siitä, että
TE KUVITTELETTE minun provosoivan. Ihanko oikeasti ei saa politiikasta käydä keskustelua ilman, että heti ollaan heittämässä trollikorttia pöytään? Minun kanssa keskustellut ihminen käytti selvästi rasistista n-sanaa minun kanssa keskusteltaessa, mutta hän ei saanut mitään pelikieltoa? Miksei? Miksi vihervasemmistolaista politiikkaa vastustavaa ihminen saa pelikieltoa ilman että provosoi? Jos minun mielipiteitä tai näkökulmia ei oikeasti kestetä, niin helposti voi painaa sitä "Älä huomioi" -nappia. Ei pitäisi oikeasti olla vaikeaa. Voin lähteä tämän pelikiellon antaneen moderaattorin kanssa ihan koska tahansa kahville kasvotusten juttelemaan näistä samoista asioista. Ehkäpä silloin hän tajuaisi mikä on oikeaa trollailua nimimerkin takaa ja milloin ihminen on oikeasti tätä mieltä.
Ja sitten haluaisin kysyä
@Moderaattorit että miksi tässä tapauksessa pelikiellon pituuteen vaikutti aiempi rikoshistoria, kun tässä tapauksessa aiemmat rikokset ovat tulleet täysin eri asiasta kuin tämä farssin omainen pelikielto. Minähän olen siis saanut kaksi pelikieltoa mauttomista vitseistä enkä provoilusta. Te olette itse sanoneet, että pelikiellon pituuteen ei vaikuta jos rikkoo eri sääntöjä. Eli esimerkiksi jos käyttää rasistista termiä, ja sen jälkeen trollaa, niin pelikiellon pituuteen ei vaikuta aiempi pelikielto, sillä kyseessä on kaksi eri rikosta. Eli tässä minun pelikiellossani on aivan päivänselvä virhe tapahtunut. Vastakaa siis
@Moderaattorit että miksi nyt minulle aiempi rikoshistoria vaikutti pelikiellon pituuteen, vaikka olette itse sanonut että tällaisissa tapauksissa sen ei pitäisi vaikuttaa? Vastatkaa kiitos.
Muutoinkin ihan oikeasti tuntuu, että olen merkitty mies. Tämä on mielestäni synkin ja noloin pelikielto, mitä
@Moderaattorit ovat koskaan antaneet. Olisivat edes antaneet jonkin esimerkin, missä olin kuulemma provosoinut...