Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 220 221
  • 13 558

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Pieni kuittailu = vittuilu lapsiraiskauksista?

Asiat voi nähdä monella tapaa...
Niin voi, mutta minun mielestäni tuota ei voi kokea trollailuna tai provoiluna. Se on yksittäinen kettuilu eikä jatkuvaa provoilua.

Linja on siis näemmä se, että "löysemmässä" otteluseurantaketjussa tuollaisesta saa kaksi viikkoa, mutta Mikael Granlundin ketjussa syntymättömän lapsen kuolemasta saa viikon. Ei ole millään tapaa linjassa nuokaan rangaistukset.

Totta kai ne voi, jos ne vaan haluaa. Ei ehkä pitäisi, eivätkä toivottavasti kovin usein penaltia jaakaan mielipiteistä. Mutta, tämä keskustelupalsta ole mikään paikka, missä on luvattu lain suomat tasa-arvoiset oikeudet kaikille jne., joten halutessaan moderaattorit ja ylläpitäjät voi bannata kenet tahansa mistä tahansa mielipiteestä.
Siinä kohtaa ollaan oikeasti todella heikoilla jäillä, kun aletaan jakamaan pelikieltoa siitä, kun kritisoi vihervasemmistolaista ajatusmaailmaa tai kun puolustaa Perussuomalaisia. Ainakaan Jatkoajan säännöissä ei sanota noiden kahden asian olevan kiellettyä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Niin mikä nollattiin? Itse totuus ei muutu mihinkään.
Joku siellä kirjoitti perinteistä sellaista tuubaa, että nauratti. En jaksa käydä katsomassa kuka. Cobol veti siltä änkytykseltä maton alta.

Mä en maininnut nimimerkkejä koska en muistanut kuka siellä kirjoitti mitäkin. Joka tapauksessa ihan samaa lällättelyä ja vähättelyä siellä oli kuin mistä IFK-puolen peepeekoot ovat saaneet ihan kunnolla kakkua. Ja siis osa niistä kakuista on tullut huomattavasti pienemmästäkin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hohoh. Nythän sä vitsin murjasit. Jos mun ja @powerplaymaker viestit oli kakkuun oikeauttavia provoja, niin Julli-fanit ois saanu istuu harva se viikko pelikiellossa.

Itsehän kerroin vain totuuden. En tiedä miksi siitä pitäisi kakkua saada. Varsinkaan kun en tehnyt sitä provosoivaan sävyyn tai sillä tarkoituksella.
Niin. Mitä tuossa joskus Jokereiden puolta selannut, niin tuossa se juttu piileekin. Sinun kertomana jutut esimerkiksi Liigan puolella on totuutta, mutta jos joku "ulkopuolinen" kirjoittaa esimerkiksi Jokeripuolelle, niin käsketään painua takaisin omalle hiekkalaatikoille ja heitetään se todella löysä ja ponneton virsi (tässä tapauksessa pakokeino) siitä, että mahtaa olla tylsää kun tämä minun oma suosikkijoukkue kiinnostaa muita näin paljon. Oikeasti kuin halutaan vain poistaa kaikki erilailla ajattelevat. Ironisinta tässä on juurikin se, että kaiken tämän lisäksi seilataan juuri itse muiden joukkueiden ja sarjojen (Liigan) puolella piikittelemässä ja pyörimässä valehtelematta joka viikko. Nämä muiden ketjuissa kirjoitetut asiat ovat kuitenkin monesti sinun mielestä totuutta.
Ottaa se tunteisiin juurikin sillä tavalla, että ei voi kun toivoa pahaa koko joukkueelle ja seuralle. Eli minulle hmv, koska en välitä paskaakaan, vaikka koko pumppu kuopattaisiin.
Tämänkaltaisten viestien jälkeen en varsinaisesti antaisi itselleen järin puhtaita papereita yhtään mistään totuuksista, tai maalaisi sädekehää pään yläpuolelle
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin. Mitä tuossa joskus Jokereiden puolta selannut, niin tuossa se juttu piileekin. Sinun kertomana jutut esimerkiksi Liigan puolella on totuutta, mutta jos joku "ulkopuolinen" kirjoittaa esimerkiksi Jokeripuolelle, niin käsketään painua takaisin omalle hiekkalaatikoille ja heitetään se todella löysä ja ponneton virsi (tässä tapauksessa pakokeino) siitä, että mahtaa olla tylsää kun tämä minun oma suosikkijoukkue kiinnostaa muita näin paljon.
Hetkinen. Näytä mulle yksikin teksti, missä olen käskenyt jotain omalle hiekkalaatikolleen, jos hän on totuuksia kirjoitellut Jokerit-osioon. Jos samat nimimerkit samaan aikaan huutavat, että "ei kiinnosta tippaakaan" ja kuitenkin ovat sekunneissa kimpussa jos jotain kirjoitan (eli vahtivat Jokerit-osiota), niin kyllä siinä voi kuitata, että näkyy kiinnostavan.

Sen sijaan jos "ulkopuolinen" kirjoittaa pelkällä provoamistarkoituksella, niinkuin vasta poistetulla Jullilla oli aina tarkoitus, niin tottakai siinä on eri suhtautuminen myös minulla. Jos kertoo samat negatiiviset asiat enemmän kuin monesti, kyseessä on selvä provo. Itse en tietääkseni ole IFK:n osiossa jankuttanut vuodesta toiseen samaa mantraa. Eilen kävin kirjoittamassa ja se saa riittää.

Jos joku "ulkopuolinen" on tullut kirjoittamaan asiallisesti Jokerit-osioon, en tietääkseni ole käskenyt koskaan omalle hiekkalaatikolle tai sanonut sitä ponnetonta virttä, vaikka itse kirjoitus ei olisikaan miellyttänyt.

Sen myönnän, että provosoidun hieman helpohkosti, kun "ulkopuolelta" tullaan naureskelemaan ja arvostelemaan Jokerit-osioon tietämättä sen enempää asioista. Eli provoamaan.

Sen sijaan asiakirjoittajille pitäisi olla aina tilaa kaikkialla.

Kuten sanoin. Nyt mitataan modeja. Pitävätkö he paria mielipidekirjoitusta provona vai mennäänkö Pohjois-Korealla. Jäämme odottelemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sieltähän ne tuomiot tulikin. powerplaymakerille kakkua, joka ei ole perusteltua noilla spekseillä historia huomioonottaen.

Ehkä pieni provon sivujuonne kirjoituksissa, mutta on täällä joka päivä satoja pahempiakin.

Sen sijaan @Röda :n teksti oli todella mauton, jälleen.

Mutta jokseenkin linjassaan nämä on joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Jahhas. Salomonit tuli. Ei yllättäny. Ei riitä modeilla selkäranka.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Olihan tuo powerplaymakerin viesti @Sämppäri kunnon provoa alusta loppuun :D ihan ansaittu kakku, enkä kyllä oikein itse jaksa ymmärtää tätä kikkelimiekkailua puolin tai toisin. Vähän jopa huvittuneena seurailen sinunkin triggeröitymisiäsi joka ikiseen Jokereita koskevaan vähättelevään sävyyn kirjoitettuun viestiin. Hyvä kuitenkin, että löytyy miestä myöntämään herkkä sytytyslanka, kaikista ei siihen ole. Ja näin.
 

Liitteet

  • jepp.jpg
    jepp.jpg
    419,4 KB · kertaa luettu: 261

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
ja kuitenkin ovat sekunneissa kimpussa jos jotain kirjoitan (eli vahtivat Jokerit-osiota), niin kyllä siinä voi kuitata, että näkyy kiinnostavan.

Snadi paranoia pukkaa nyt veljelle päälle. Saattaisiko tähän ennemminkin vaikuttaa se, että työnnät tavaraa tuuttiin aika tiheällä frekvenssillä?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Siis Apassi ei saanut ollenkaan pelikieltoa ryssittelystä, mutta Rödalle annettiin kaksi viikkoa vastaamisesta kyseiseen viestiin käyttäen täysin samaa ilmaisua. Olikohan tämäkään nyt ihan tasapuolinen tuomio?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jokerifanaatikot kirjoitelkoot omissa ryhmissään mitä ikinä huvittaa, mutta turha tulla provoilemaan ja flamettamaan muiden joukkueiden ketjuihin ja selittämään itseään asiakirjoittajiksi. Powerplaymakerille ansaittu kakku ja tämä toinenkin sankari olisi voitu laittaa hetkeksi viilentymään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Heh, IFK-fanille kaksi viikkoa ja narrifanille viikko, vaikka jälkimmäisen toiminta oli näin puolueettomasta näkökulmasta paljon törkeämpää ja selvempää provoilua. Noh, eipä yllätä sinänsä. Provoilu on kielletty paitsi jos seuraat KHL-Jokereita.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis Apassi ei saanut ollenkaan pelikieltoa ryssittelystä, mutta Rödalle annettiin kaksi viikkoa vastaamisesta kyseiseen viestiin käyttäen täysin samaa ilmaisua. Olikohan tämäkään nyt ihan tasapuolinen tuomio?
Ryssittelystähän ei kukaan saa pelikieltoa, mutta tuossa tapauksessa Rödalla oli muutakin kuin ryssittelyä. Esimerkiksi vammaiseksi sanominen on aika mautonta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ryssittelystähän ei kukaan saa pelikieltoa, mutta tuossa tapauksessa Rödalla oli muutakin kuin ryssittelyä. Esimerkiksi vammaiseksi sanominen on aika mautonta.
Okei, olin vaan käsittänyt että ryssittelyä ei katsota täällä kovin hyvällä, niin ihmettelin tämän vuoksi kontrastia (2vk vs. ei mitään penaltia).
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Voisko @Moderaattorit heittää tämänkin ketjun osalta seuraavan jutun.

Kun viime päivinä keskustelu on taas karannut aiheesta niin pikku banniuhka olisi paikallaan.
 

redpecka

Jäsen
Aikuiset ihmiset...
Hyvää keskustelua keskustelupalstasta tässä ja noin. Itsekin tiedostan, että nämä palstanpitäjät saavat ihan keskenään määrittää millaista suloisuutta sallivat siinä kuin nykyposti, mv-lehti ja yle. Ei ole pakko roikkua formaatissa mistä ei tykkää.

Toisaalta, millainen foorumi Jatkoaika haluaa olla.. Eivät käsittääkseni ole linjanneet mitään poliittisia suuntia, ainakaan keskustelupalstalle.

@Zoidberg Kerrot, että tämä on ainoa hyvä alusta keskustella jääkiekosta. Olen samaa mieltä. Mutta koet, että sinua syrjitään palstalla ylläpitäjien/modejen ja ehkä toisten hokimerkkien toimesta, koska mielipiteesi ovat sinun mielestäsi modejen mielestä vääriä kun puhutaan politiikasta. Eikö vapaan puolen keskustelu ole lähinnä sellainen rennompi viihdepuoli tälle vakavalle lätkäkeskustelulle jota käymme?

Minä en tiedä, mutta jotenkin olettaisin tuolla netissä olevan parempiakin sivustoja politiikkakeskusteluihin jos kerran jostain lätkästäkin löytyy jo tällainen palsta. Jos olettamukseni on oikea, niin eikö voisi luoda nickin sekä politiikkasivustolle että lätkäsivustolle ja antaa palaa sydämensä kyllyydestä kummallakin?

Tietysti, mikä minä mitään olen sanomaan kun ajattelin laittaa seuraavan levyni nimeksi "I hate myself and I want to kill myself".
 

miskosafd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Laitetaas nyt tänne. Eli meillä ois peliluolassa NHL20 pelattavan sarjan toinen kausi alkamssa ja sääntöjä on päätetty demokraattisesti äänestysten avulla. Nyt kun edellinen äänestys sulkeutu niin pitäs saada uutta pystyyn. Osaako joko neuvoa miten tämä onnistuu? Jo sulkeutunut äänestys vaan näkyy ja asiasta kyselin moderaattoreilta. Harmi vaan että moderaattorit ei paljoa vissiin yksityisviesteihin jaksa vastailla.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Laitetaas nyt tänne. Eli meillä ois peliluolassa NHL20 pelattavan sarjan toinen kausi alkamssa ja sääntöjä on päätetty demokraattisesti äänestysten avulla. Nyt kun edellinen äänestys sulkeutu niin pitäs saada uutta pystyyn. Osaako joko neuvoa miten tämä onnistuu? Jo sulkeutunut äänestys vaan näkyy ja asiasta kyselin moderaattoreilta. Harmi vaan että moderaattorit ei paljoa vissiin yksityisviesteihin jaksa vastailla.

Varmaan tuo kysymysketju olisi ollut parempi paikka kysellä moista. Saattaa muutenkin olla @Ylläpito asiasta paremmin perillä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Olisiko tuota Perussuomalaiset ketjua mahdollista pitää aiheessa? Ketjussa on yli tuhat sivua viestejä, mutta niistä iso osa ei liity Perussuomalaisiin mitenkään. Nytkin siellä puhutaan Ramadanista.

Homma menee aina niin, että ensin tulee postaus jonkun Perussuomalaisen tekemisistä. Tästä muutama viesti eteenpäin niin juttu siirtyy nopeasti (yleensä) maahanmuuttajiin. Tuolle on käsittääkseni omakin ketjunsa. Veikkaan, että jos tuosta ketjusta siivotaan offtopic viestit, niin sinne jää noin kuutisensataa sivua viestejä. Varmasti olen itsekin offtopiciin ko. ketjussa sortunut, mutta kuitenkin.

Ja tiedän kyllä, että offtopicia tapahtuu muissakin ketjuissa, ei sillä. Perussuomalaiset ketjuun verrattuna vaan muut ketjut pelaavat offtopicissa ihan eri liigassa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olisiko tuota Perussuomalaiset ketjua mahdollista pitää aiheessa? Ketjussa on yli tuhat sivua viestejä, mutta niistä iso osa ei liity Perussuomalaisiin mitenkään. Nytkin siellä puhutaan Ramadanista.

Homma menee aina niin, että ensin tulee postaus jonkun Perussuomalaisen tekemisistä. Tästä muutama viesti eteenpäin niin juttu siirtyy nopeasti (yleensä) maahanmuuttajiin. Tuolle on käsittääkseni omakin ketjunsa. Veikkaan, että jos tuosta ketjusta siivotaan offtopic viestit, niin sinne jää noin kuutisensataa sivua viestejä. Varmasti olen itsekin offtopiciin ko. ketjussa sortunut, mutta kuitenkin.

Ja tiedän kyllä, että offtopicia tapahtuu muissakin ketjuissa, ei sillä. Perussuomalaiset ketjuun verrattuna vaan muut ketjut pelaavat offtopicissa ihan eri liigassa.
Tuskin sitä tullaan koskaan siivoamaan. Se tavallaan allekirjoittaa sitä asetelmaa missä jotkut edelleen näkee Perussuomalaiset muuna kuin yhtenä isona puolueena tämän maan puoluekentässä. Idioottejahan siellä suuri osa on, siis puolueessa, ketjuun en ota kantaa, mutta no ne nyt on tulleet jäädäkseen ja ei niiden älykkyystaso poikkea yhtään tän maan keskivertotallaajasta muutenkaan. Tuolla turhasta puhumisella ja mustamaalaamisella yrittää määrätty poliittisesti asennoitunut laita kaikkea muutakin heille epämielyttävää maalata. Se lienee suoraan jostain oppikirjasta, että miten toimitaan kun epämielyttävä taho kirjoittaa jotain. Jos ei muuta, niin sitten vedetään jutut aina pois asiasta ja överiksi.

Sääli sellaiselle, joka on kiinnostunut politiikasta yleisesti. Mutta siihenhän tämä palsta on muutenkin mennyt, että poteroita kaivetaan kymmenissä ketjuissa, blokit kilpailee keskenään, jutut jatkuu ketjujen ulkopuolellakin seuraavassa ketjussa, kun on linjattu jo etukäteen millainen kanta toisella kirjoittajalla siinäkin asiassa on ja pitäisi tietää mitä kukakin sanoi ja missäkin ketjussa, että voi ymmärtää yhtään miksi porukka kärhämöi keskenään.
 
Viimeksi muokattu:

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Olisiko tuota Perussuomalaiset ketjua mahdollista pitää aiheessa? Ketjussa on yli tuhat sivua viestejä, mutta niistä iso osa ei liity Perussuomalaisiin mitenkään. Nytkin siellä puhutaan Ramadanista.

En ole kyseistä keskustelua käynyt lukemassa ja saatat olla toki ihan oikeassa, mutta jotenkin särähtää pahasti korvaan lause "Ramadan ei liity Perussuomalaisiin mitenkään". Kärjistetysti vähän sama, kuin sanoisi ettei napajäätiköiden sulaminen liity millään tavalla Vihreisiin, köyhyys vasemmistoliittoon tai arvo-osuutili Kokoomukseen. Kuitenkin persujen ykkösagenda on maahanmuutto ja vihollinen numero uno muslimit, joten on varmaan aika väistämätöntä, että Ramadanistakin joudutaan keskustelemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös