Hohoh. Nythän sä vitsin murjasit. Jos mun ja @powerplaymaker viestit oli kakkuun oikeauttavia provoja, niin Julli-fanit ois saanu istuu harva se viikko pelikiellossa.
Puhumattakaan 100%ANTIkhl:sta :)
Hohoh. Nythän sä vitsin murjasit. Jos mun ja @powerplaymaker viestit oli kakkuun oikeauttavia provoja, niin Julli-fanit ois saanu istuu harva se viikko pelikiellossa.
Niin. Mitä tuossa joskus Jokereiden puolta selannut, niin tuossa se juttu piileekin. Sinun kertomana jutut esimerkiksi Liigan puolella on totuutta, mutta jos joku "ulkopuolinen" kirjoittaa esimerkiksi Jokeripuolelle, niin käsketään painua takaisin omalle hiekkalaatikoille ja heitetään se todella löysä ja ponneton virsi (tässä tapauksessa pakokeino) siitä, että mahtaa olla tylsää kun tämä minun oma suosikkijoukkue kiinnostaa muita näin paljon. Oikeasti kuin halutaan vain poistaa kaikki erilailla ajattelevat. Ironisinta tässä on juurikin se, että kaiken tämän lisäksi seilataan juuri itse muiden joukkueiden ja sarjojen (Liigan) puolella piikittelemässä ja pyörimässä valehtelematta joka viikko. Nämä muiden ketjuissa kirjoitetut asiat ovat kuitenkin monesti sinun mielestä totuutta.Hohoh. Nythän sä vitsin murjasit. Jos mun ja @powerplaymaker viestit oli kakkuun oikeauttavia provoja, niin Julli-fanit ois saanu istuu harva se viikko pelikiellossa.
Itsehän kerroin vain totuuden. En tiedä miksi siitä pitäisi kakkua saada. Varsinkaan kun en tehnyt sitä provosoivaan sävyyn tai sillä tarkoituksella.
Tämänkaltaisten viestien jälkeen en varsinaisesti antaisi itselleen järin puhtaita papereita yhtään mistään totuuksista, tai maalaisi sädekehää pään yläpuolelleOttaa se tunteisiin juurikin sillä tavalla, että ei voi kun toivoa pahaa koko joukkueelle ja seuralle. Eli minulle hmv, koska en välitä paskaakaan, vaikka koko pumppu kuopattaisiin.
Hetkinen. Näytä mulle yksikin teksti, missä olen käskenyt jotain omalle hiekkalaatikolleen, jos hän on totuuksia kirjoitellut Jokerit-osioon. Jos samat nimimerkit samaan aikaan huutavat, että "ei kiinnosta tippaakaan" ja kuitenkin ovat sekunneissa kimpussa jos jotain kirjoitan (eli vahtivat Jokerit-osiota), niin kyllä siinä voi kuitata, että näkyy kiinnostavan.Niin. Mitä tuossa joskus Jokereiden puolta selannut, niin tuossa se juttu piileekin. Sinun kertomana jutut esimerkiksi Liigan puolella on totuutta, mutta jos joku "ulkopuolinen" kirjoittaa esimerkiksi Jokeripuolelle, niin käsketään painua takaisin omalle hiekkalaatikoille ja heitetään se todella löysä ja ponneton virsi (tässä tapauksessa pakokeino) siitä, että mahtaa olla tylsää kun tämä minun oma suosikkijoukkue kiinnostaa muita näin paljon.
ja kuitenkin ovat sekunneissa kimpussa jos jotain kirjoitan (eli vahtivat Jokerit-osiota), niin kyllä siinä voi kuitata, että näkyy kiinnostavan.
Ryssittelystähän ei kukaan saa pelikieltoa, mutta tuossa tapauksessa Rödalla oli muutakin kuin ryssittelyä. Esimerkiksi vammaiseksi sanominen on aika mautonta.Siis Apassi ei saanut ollenkaan pelikieltoa ryssittelystä, mutta Rödalle annettiin kaksi viikkoa vastaamisesta kyseiseen viestiin käyttäen täysin samaa ilmaisua. Olikohan tämäkään nyt ihan tasapuolinen tuomio?
Eiköhän tuo @Röda n pelikielto tullut vammaisiksi haukkumisesta. Aivan eri tasoa @Apassi n viestin kanssa.Siis Apassi ei saanut ollenkaan pelikieltoa ryssittelystä, mutta Rödalle annettiin kaksi viikkoa vastaamisesta kyseiseen viestiin käyttäen täysin samaa ilmaisua. Olikohan tämäkään nyt ihan tasapuolinen tuomio?
Okei, olin vaan käsittänyt että ryssittelyä ei katsota täällä kovin hyvällä, niin ihmettelin tämän vuoksi kontrastia (2vk vs. ei mitään penaltia).Ryssittelystähän ei kukaan saa pelikieltoa, mutta tuossa tapauksessa Rödalla oli muutakin kuin ryssittelyä. Esimerkiksi vammaiseksi sanominen on aika mautonta.
Hyvää keskustelua keskustelupalstasta tässä ja noin. Itsekin tiedostan, että nämä palstanpitäjät saavat ihan keskenään määrittää millaista suloisuutta sallivat siinä kuin nykyposti, mv-lehti ja yle. Ei ole pakko roikkua formaatissa mistä ei tykkää.Aikuiset ihmiset...
Laitetaas nyt tänne. Eli meillä ois peliluolassa NHL20 pelattavan sarjan toinen kausi alkamssa ja sääntöjä on päätetty demokraattisesti äänestysten avulla. Nyt kun edellinen äänestys sulkeutu niin pitäs saada uutta pystyyn. Osaako joko neuvoa miten tämä onnistuu? Jo sulkeutunut äänestys vaan näkyy ja asiasta kyselin moderaattoreilta. Harmi vaan että moderaattorit ei paljoa vissiin yksityisviesteihin jaksa vastailla.
Tuskin sitä tullaan koskaan siivoamaan. Se tavallaan allekirjoittaa sitä asetelmaa missä jotkut edelleen näkee Perussuomalaiset muuna kuin yhtenä isona puolueena tämän maan puoluekentässä. Idioottejahan siellä suuri osa on, siis puolueessa, ketjuun en ota kantaa, mutta no ne nyt on tulleet jäädäkseen ja ei niiden älykkyystaso poikkea yhtään tän maan keskivertotallaajasta muutenkaan. Tuolla turhasta puhumisella ja mustamaalaamisella yrittää määrätty poliittisesti asennoitunut laita kaikkea muutakin heille epämielyttävää maalata. Se lienee suoraan jostain oppikirjasta, että miten toimitaan kun epämielyttävä taho kirjoittaa jotain. Jos ei muuta, niin sitten vedetään jutut aina pois asiasta ja överiksi.Olisiko tuota Perussuomalaiset ketjua mahdollista pitää aiheessa? Ketjussa on yli tuhat sivua viestejä, mutta niistä iso osa ei liity Perussuomalaisiin mitenkään. Nytkin siellä puhutaan Ramadanista.
Homma menee aina niin, että ensin tulee postaus jonkun Perussuomalaisen tekemisistä. Tästä muutama viesti eteenpäin niin juttu siirtyy nopeasti (yleensä) maahanmuuttajiin. Tuolle on käsittääkseni omakin ketjunsa. Veikkaan, että jos tuosta ketjusta siivotaan offtopic viestit, niin sinne jää noin kuutisensataa sivua viestejä. Varmasti olen itsekin offtopiciin ko. ketjussa sortunut, mutta kuitenkin.
Ja tiedän kyllä, että offtopicia tapahtuu muissakin ketjuissa, ei sillä. Perussuomalaiset ketjuun verrattuna vaan muut ketjut pelaavat offtopicissa ihan eri liigassa.
Olisiko tuota Perussuomalaiset ketjua mahdollista pitää aiheessa? Ketjussa on yli tuhat sivua viestejä, mutta niistä iso osa ei liity Perussuomalaisiin mitenkään. Nytkin siellä puhutaan Ramadanista.
Lyhennettynä. Joku Perussuomalaisten poliitikko oli Twitterissä kritisoinut jotain Ramadaniin liittyvää. Ensin haukuttiin sitä, sitten se perustuikin johonkin lähteisiin ja sitten alettiin selittämään, että mitä sitten ei muuta mitään. Josta on päästy mm. siihen onko oikein Ramadanin aikana, että lapset ovat väsyneitä, tai nälkäisiä, tai eivät saa ruokaa yms. Niin ja Pisatuloksistakin puhuttu ja OAJ:stä. Siitä jonkun poliitikon Twitterviestistä käyty keskustelu nyt meni edes koko ketjun alle, mutta sen jälkeen on homma laukannut jo useita sivuja ja eivät ole millään tavalla liittyneet tuohon puolueeseen.En ole kyseistä keskustelua käynyt lukemassa ja saatat olla toki ihan oikeassa, mutta jotenkin särähtää pahasti korvaan lause "Ramadan ei liity Perussuomalaisiin mitenkään". Kärjistetysti vähän sama, kuin sanoisi ettei napajäätiköiden sulaminen liity millään tavalla Vihreisiin, köyhyys vasemmistoliittoon tai arvo-osuutili Kokoomukseen. Kuitenkin persujen ykkösagenda on maahanmuutto ja vihollinen numero uno muslimit, joten on varmaan aika väistämätöntä, että Ramadanistakin joudutaan keskustelemaan.
Lyhennettynä. Joku Perussuomalaisten poliitikko oli Twitterissä kritisoinut jotain Ramadaniin liittyvää. Ensin haukuttiin sitä, sitten se perustuikin johonkin lähteisiin ja sitten alettiin selittämään, että mitä sitten ei muuta mitään. Josta on päästy mm. siihen onko oikein Ramadanin aikana, että lapset ovat väsyneitä, tai nälkäisiä, tai eivät saa ruokaa yms. Niin ja Pisatuloksistakin puhuttu ja OAJ:stä. Siitä jonkun poliitikon Twitterviestistä käyty keskustelu nyt meni edes koko ketjun alle, mutta sen jälkeen on homma laukannut jo useita sivuja ja eivät ole millään tavalla liittyneet tuohon puolueeseen.