Tämän viestin perusteella näyttäisi, ettei pyytänyt vaan modet lätkäisi pyytämättä. Kertokoon itse halutessaan miten tarkkaan ottaen meni.
Heh, hymyilytti, kun kirjauduin sivulle ja ilmoituksissa näin mihin ketjuun minut oli merkitty : ) Kävi jo mielessä, että joku raportoinut mun jauhannasta eteenpäin "valvovaan komissioon".
Joo en tuota itse pyytänyt, vaan yksi päivä kirjauduin tänne ja huomasin viestin aiheeseen liittyen. Ensimmäinen reaktio oli, että mitä vittua, mutta aika nopeasti repesin sitten nauramaan. Ja vaikka siihen aikaan tulikin aktiivisemmin kirjoiteltua kuin viime vuosina, niin eipä toi banni tuntunut juuri missään.
En sitten tiedä olisinko jatkanut kirjoittelua lupauksestani huolimatta, jos ei modet olisi sitä bannia antanut. Todennäköisesti olisin jos rehellisesti asiaa mietin ja erittäin todennäköisesti sitä ei olisi kukaan edes huomannut : ) Korkeintaan 1-2 nimimerkkiä jossain olisi saattanut muistuttaa asiasta, mutta eipä varmaan muuta. Ja jos yritän leikkiä marttyyria, niin tottakai olisin pitänyt huolen omasta lupauksestani ilman banniakin, olenhan sanani mittainen mies perkele! : )