Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 589 683
  • 15 788

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aika kauan sai tuolla pyöriä. Luulisi nyt että noin selkeän tapauksen voisi pois ottaa sunnuntainakin...

Ja kun ei edes kovin kekseliästä settiä heittänyt vaikka joku nähtävästi tätä hyvänä viihteenä pitikin.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Aika kauan sai tuolla pyöriä.
Itsekkin ihmettelin samaa. Tyypin jutut oli onneksi vain typeriä, mutta kävi mielessä että mitä jos hänellä olisi ollut kunnon yritystä saada tunteita kiehumaan niin paljonko "tuohoa" olisi saanut aikaan. Mutta hyvä että tällä palstalla kuitenkin sentään puututaan trolleihin kun on meinaan tullu luettua myös keskustelupalstoja jossa moderoinin taso on nollassa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä vikaa oli avaamani ketjun otsikossa "Kari Heikkilä, Lukon uusi päävalmentaja" kun sekin piti ilman pyytämättä muokata tuollaiseksi iltalehtimäiseksi "Kari Heikkilä - Lukon uusi päävalmentaja"? Minä jätin tuon väliviivan ihan tarkoituksella otsikosta pois.

Ei tuo nyt mikään elämää suurempi asia ole mutta tuli vaan mieleen kysyä.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mitä vikaa oli avaamani ketjun otsikossa "Kari Heikkilä, Lukon uusi päävalmentaja" kun sekin piti ilman pyytämättä muokata tuollaiseksi iltalehtimäiseksi "Kari Heikkilä - Lukon uusi päävalmentaja"? Minä jätin tuon väliviivan ihan tarkoituksella otsikosta pois.

Onneksi ei kuitenkaan urheilulehtimäinen "Kari Heikkilä, Lukon uusi päävalmentaja - "Parempi kuin sata porilaista"."

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Lukko vaihtoi päävalmentajaa; yllätysnimi peräsimeen. Katso tästä!" Noin sen pitäis olla!

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oliko se outolintu nyt ihan pakko kokonaan teurastaa? Kerrankos sitä humalassa vähän lipsahtaa. Ketään ei edes haukkunut tms. Kunhan vähän täytti palstaa. Taas yksi aktiivikirjoittaja vähemmän.

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Oliko se outolintu nyt ihan pakko kokonaan teurastaa? Kerrankos sitä humalassa vähän lipsahtaa. Ketään ei edes haukkunut tms. Kunhan vähän täytti palstaa. Taas yksi aktiivikirjoittaja vähemmän.
Ei ollut mielestäni ainoa kerta kun kyseessä oleva nimimerkki perseili täällä huolella. Hyvä vain niin ei vajoa taso millekkään "suomi 24 -palsta" tasolle.

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ollut mielestäni ainoa kerta kun kyseessä oleva nimimerkki perseili täällä huolella. Hyvä vain niin ei vajoa taso millekkään "suomi 24 -palsta" tasolle.
Nojoo jos on aiempaa historiaa lähihistoriasta niin ymmärrän. Itse en vaan tällaista muista. Minusta tärkeintä olisi, että keskustelu pysyisi yllä joka osiossa. Aktiiveja vain on harmittavan vähän.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nojoo jos on aiempaa historiaa lähihistoriasta niin ymmärrän. Itse en vaan tällaista muista. Minusta tärkeintä olisi, että keskustelu pysyisi yllä joka osiossa. Aktiiveja vain on harmittavan vähän.
Kyseinen kirjoittaja lähti ignoreen aikoja sitten sekoilujensa vuoksi. Klikkailin joitain viime aikojen tuotoksia auki ja totesin saman sekoilun vaan jatkuvan. Ihan aiheellinen poistohan tuo.

Täysin ot-mainintana: yllättävän useasti ignore-listalleni päätyneitä ei näy myöhemmin palstan muonavahvuudessa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Testialueella löytyy outolinnun viimeiseksi jäänyt keskustelunavaus, otsikoltaan "outolintu". Löytyi muuten alunperin ihan Kärppien puolelta jääkiekkokeskustelusta. En ole ihan varma kirjoittiko outolintu nuo sekopäisimmät viestinsä ihan vaan humalassa, vai oliko kyseessä mahdollisesti jotain muuta sekoilua kuten maanisdepressiivisyyttä tai jotain.

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Miksi Roger Moore sai bannit?

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Samoin tämä nimimerkki @Captain K , toivottavasti sinun vanhemmat ajaa kolarin ja palavat elävältä sinne autoon. Tai jotain vastaavaa. Ihan rehellisesti sanottuna, se auttaisi sinua käyttäytymään järkevämmin, vaikka rankalta kuulostaakin. Tekisi hyvää sinulle.

Ja mitenkäs arvon @Moderaattorit tällä arvovaltaisella palstalla tälläisistä kommenteista selviää ilman bänniä ja sitten jostain pippelimiekkailuista tai kakka- ja pissatason jutuista napsahtaa lähes aina lähtö banaanisaarille? Taitaa kyseinen nimimerkki olla hyvää pataa palstan "johdon" kanssa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja mitenkäs arvon @Moderaattorit tällä arvovaltaisella palstalla tälläisistä kommenteista selviää ilman bänniä ja sitten jostain pippelimiekkailuista tai kakka- ja pissatason jutuista napsahtaa lähes aina lähtö banaanisaarille? Taitaa kyseinen nimimerkki olla hyvää pataa palstan "johdon" kanssa.
Joo, monesti on kyllä paljon pienemmistäkin lentänyt pikku paussille täältä. Tosin joskus nuo penaltyt tulee muutaman päivän viiveellä, itsekin kun tuon parin viikon pelikiellon kuittasin niin siinä oli kaksi päivää välissä ennen kuin se napsahti.

En tiedä oliko rikkeeni yhtä paha kuin AGM:n vai kenties pahempi, sain kaksi viikkoa kurinpitokäsittelyä siitä kun otteluseurantaketjussa käytin vähän voimakkaampaa kieltä caps lock pohjassa, olkoonkin että saa aika tosikko olla jos sen jotenkin loukkauksena otti. Varsinkin kun sitä ei oltu ohjattu kenellekään toiselle kirjoittajalle, vaan eräälle nimeltä mainitsemattomalle jääkiekkojoukkueelle ja heidän pelaajalleen, joiden vuoksi hävisin rahaa pitkävedossa.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Aika rankkaa kieltähän täällä käytetään, mutta toisen kirjoittajan perheelle kuoleman, tai vakavan onnettomuuden toivominen menee ainakin mun kirjoissa sen ns. normipogoilun yli. Noh, modet päättäkööt. Virtuaali- tai aidolla rahalla pelaaminen tuntuu herättävän aikamoisia intohimoja täällä palstalla. Itse kun en harrasta kumpaakaan, niin hankala ymmärtää.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Aika rankkaa kieltähän täällä käytetään, mutta toisen kirjoittajan perheelle kuoleman, tai vakavan onnettomuuden toivominen menee ainakin mun kirjoissa sen ns. normipogoilun yli.

Enpä nyt tiedä onko tuo hienommin naamioitu vittuiluräksytys juurikaan enemmän ok kuin tuollainen brutaali suoraviivaisuus. Molemmissa tarkoitus mennä henkilökohtaisuuksiin ja revitellä samaa paskarinkiä.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä nyt tiedä onko tuo hienommin naamioitu vittuiluräksytys juurikaan enemmän ok kuin tuollainen brutaali suoraviivaisuus. Molemmissa tarkoitus mennä henkilökohtaisuuksiin ja revitellä samaa paskarinkiä.

Kyllä tuo minunkin kirjoissani alittaa kaikki rimat ja eroaa normivittuilusta täysin. Toivottavasti viive pelikiellossa johtuu vain siitä, että tuumitaan poistetaanko kirjoitusoikeudet kokonaan vai tyydytäänkö kuukauden parin kakkuun. Miten on @Moderaattorit ?

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä tuo minunkin kirjoissani alittaa kaikki rimat ja eroaa normivittuilusta täysin. Toivottavasti viive pelikiellossa johtuu vain siitä, että tuumitaan poistetaanko kirjoitusoikeudet kokonaan vai tyydytäänkö kuukauden parin kakkuun. Miten on @Moderaattorit ?

Se on miten kukin asiaa katsoo ja mietin tuota omalle kohdalleni. Olen toisinaan hyvinkin herkkähipiäinen neiti ja kokisin yhtä loukkaavana jos joku vihjailisi minun olevan vaikkapa vähä-älyinen tai toivoisi perheeni kuolemaa. Minuun se kuitenkin syystä tai toisesta kohdistuisi. Säännöt ovat kuitenkin sääntöjä ja niiden mukaan mennään.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kuukauden kakku. Saattaa olla jopa hyväksi tyypin betsiguru-kilpailua ajatellen.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuukauden kakku. Saattaa olla jopa hyväksi tyypin betsiguru-kilpailua ajatellen.
Mielenkiintoinen linja. Otteluseurannassa tapahtunut caps lock -kilahtaminen oli kahden viikon arvoinen (jota ei oltu suunnattu edes kellekään toiselle postaajalle), ja toisen kirjoittajan vanhempien kuoleman toivominen kuukauden arvoinen. Miten tää nyt Liigassa menisi? Mä saan kaks peliä jostain pikkurikkeestä ja AGM neljä peliä jostain toisesta. Emmä tajuu.

EDIT:

Kai mä nyt voin sen viestini tähänkin linkittää mistä se pelikielto tuli, eikai näiden viestien oma paljastaminen ole mitenkään kiellettyä ja toisaalta toimiipahan myös varoittavana esimerkkinä muille:

HOMOTAPPARA VOITTI HYI VITTU

Oisit vitun HOMOREPO tehnyt maalin jo varsinaisen peliajan aikana niin ois tullu rahaa mut ei sitten.

HOMOT

Tollasesta sain siis itse kaksi viikkoa, tämä viesti on kirjoitettu Liigan otteluseurantaketjuun 7.12.2016. Pelikielto napsahti 10. päivä joulukuuta.

Viimeksi muokattu:

Aapee79

Jäsen
Kuukausi. Mies, joka avaa omia ketjuja jatkuvasti, vittuilee siellä kaikille, toivoo toisen perheen palamista kolarissa autoon sekä heittelee haista vittuja, miten haluaa. Lisäksi, ei ymmärrä hevonvittua oikeesti vedonlyönnistä, mitä ketjuja avaa. Myös rikoshistoriaa on.

Mä sain viikon, kun sanoin olis eikä olisi. Hyvää duunia modet!

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mielenkiintoinen linja. Otteluseurannassa tapahtunut caps lock -kilahtaminen oli kahden viikon arvoinen (jota ei oltu suunnattu edes kellekään toiselle postaajalle), ja toisen kirjoittajan vanhempien kuoleman toivominen kuukauden arvoinen. Miten tää nyt Liigassa menisi? Mä saan kaks peliä jostain pikkurikkeestä ja AGM neljä peliä jostain toisesta. Emmä tajuu.

EDIT:

Kai mä nyt voin sen viestini tähänkin linkittää mistä se pelikielto tuli, eikai näiden viestien oma paljastaminen ole mitenkään kiellettyä ja toisaalta toimiipahan myös varoittavana esimerkkinä muille:

Tollasesta sain siis itse kaksi viikkoa, tämä viesti on kirjoitettu Liigan otteluseurantaketjuun 7.12.2016. Pelikielto napsahti 10. päivä joulukuuta.

Voisin ihan mutuilemalla heittää että jatkoajan historiasta löytyy kaiketi kuoleman tai muun vastaavan toivottelua yksittäisen pelin tuomarille tai pelaajalle. Mutuilen myös ettei jokainen moisen heittäjä ole banaanisaarille muuttanut. Oman näkemykseni mukaan nykyisin eletään edelleen jokseenkin vittuilukeskeistä aikaa keskustelupalstoilla. En tiedä pitäisikö yksittäisille purkauksille antaa radikaalia sanktiota. Ja tällä en nyt viittaa kyseiseen tapaukseen. Enemmänkin yleisempään ilmastoon. Lienee myös luonnollista että modetkin päivittävät linjaansa tai ihan jopa oppivat virheliikkeistään.

Itse olen saanut kakkua mm. kun muutaman muun kanssa vain offailimme JYPin hiekkalaatikolla, tuheroon paskomisläpästä ja Pitkämäen kritisoinnista. Kaikki perusteltuja vaikken mieleni syövereissä täysin samoilla linjoilla ollutkaan.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onpas nyt taas ihme loukkaantumista. Hyvä poisto modulaattoreilta ja me jotka on joskus kakkua kärsitty, oikein tai ei, niin ollaan kyllä tekosistamme se ansaittu.

Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala modulaattorit rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asioihin ,vai pitaa pahaa Dom on teille tehnyt?!

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Samaa mieltä edellisen kanssa. Ansaittuja kieltoja ovat olleet molemmat viimeisissä viesteissä olleet. Mahdoton kaikkia erilaisia rikkeitä on suoraan janaan laittaa, että mistä pitäisi antaa isompi ja mistä pienempi.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet

No onhan tuo typerä viesti, lienet samaa mieltä? Ilmeisesti rikoshistoriaa oli ja joku naputellut raporttinappia innokkaasti, joten pari viikkoa banaanisaaria on selviö. Onko se sitten linjassa moniin muihin lomailuihin onkin ihan toinen juttu. Luultavasti ei ole.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
No onhan tuo typerä viesti, lienet samaa mieltä? Ilmeisesti rikoshistoriaa oli ja joku naputellut raporttinappia innokkaasti, joten pari viikkoa banaanisaaria on selviö. Onko se sitten linjassa moniin muihin lomailuihin onkin ihan toinen juttu. Luultavasti ei ole.
Joo kyllä, ehdottomasti ansaitsin kieltoni ja eikä nyt ole mitenkään tarkoitus tuosta kiellosta mussuttaakaan, teki varmasti ihan hyvää vetääkin pari viikkoa happea. Mutta juuri tuota linjaa esim. AGM:n kieltoon, niin käytännössä toisen käyttäjän vanhempien kuoleman toivominen on ainoastaan kahta viikkoa koventavana rike verrattuna tuohon omaan "kilahtamiseen".

Toisaalta en sitten tiedä onko täällä vain rikkeitä ja pelikielto on aina määrätyn mukainen, rikoit sitten mitä sääntöä tahansa. Pelikiellon pituus tulee sitten sen mukaan miten paljon niitä kieltoja on aiemmin pohjalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy