Itsekkin ihmettelin samaa. Tyypin jutut oli onneksi vain typeriä, mutta kävi mielessä että mitä jos hänellä olisi ollut kunnon yritystä saada tunteita kiehumaan niin paljonko "tuohoa" olisi saanut aikaan. Mutta hyvä että tällä palstalla kuitenkin sentään puututaan trolleihin kun on meinaan tullu luettua myös keskustelupalstoja jossa moderoinin taso on nollassa.Aika kauan sai tuolla pyöriä.
Mitä vikaa oli avaamani ketjun otsikossa "Kari Heikkilä, Lukon uusi päävalmentaja" kun sekin piti ilman pyytämättä muokata tuollaiseksi iltalehtimäiseksi "Kari Heikkilä - Lukon uusi päävalmentaja"? Minä jätin tuon väliviivan ihan tarkoituksella otsikosta pois.
Ei ollut mielestäni ainoa kerta kun kyseessä oleva nimimerkki perseili täällä huolella. Hyvä vain niin ei vajoa taso millekkään "suomi 24 -palsta" tasolle.Oliko se outolintu nyt ihan pakko kokonaan teurastaa? Kerrankos sitä humalassa vähän lipsahtaa. Ketään ei edes haukkunut tms. Kunhan vähän täytti palstaa. Taas yksi aktiivikirjoittaja vähemmän.
Nojoo jos on aiempaa historiaa lähihistoriasta niin ymmärrän. Itse en vaan tällaista muista. Minusta tärkeintä olisi, että keskustelu pysyisi yllä joka osiossa. Aktiiveja vain on harmittavan vähän.Ei ollut mielestäni ainoa kerta kun kyseessä oleva nimimerkki perseili täällä huolella. Hyvä vain niin ei vajoa taso millekkään "suomi 24 -palsta" tasolle.
Kyseinen kirjoittaja lähti ignoreen aikoja sitten sekoilujensa vuoksi. Klikkailin joitain viime aikojen tuotoksia auki ja totesin saman sekoilun vaan jatkuvan. Ihan aiheellinen poistohan tuo.Nojoo jos on aiempaa historiaa lähihistoriasta niin ymmärrän. Itse en vaan tällaista muista. Minusta tärkeintä olisi, että keskustelu pysyisi yllä joka osiossa. Aktiiveja vain on harmittavan vähän.
Testialueella löytyy outolinnun viimeiseksi jäänyt keskustelunavaus, otsikoltaan "outolintu". Löytyi muuten alunperin ihan Kärppien puolelta jääkiekkokeskustelusta. En ole ihan varma kirjoittiko outolintu nuo sekopäisimmät viestinsä ihan vaan humalassa, vai oliko kyseessä mahdollisesti jotain muuta sekoilua kuten maanisdepressiivisyyttä tai jotain.Oliko se outolintu nyt ihan pakko kokonaan teurastaa? Kerrankos sitä humalassa vähän lipsahtaa. Ketään ei edes haukkunut tms. Kunhan vähän täytti palstaa. Taas yksi aktiivikirjoittaja vähemmän.
Samoin tämä nimimerkki @Captain K , toivottavasti sinun vanhemmat ajaa kolarin ja palavat elävältä sinne autoon. Tai jotain vastaavaa. Ihan rehellisesti sanottuna, se auttaisi sinua käyttäytymään järkevämmin, vaikka rankalta kuulostaakin. Tekisi hyvää sinulle.
Joo, monesti on kyllä paljon pienemmistäkin lentänyt pikku paussille täältä. Tosin joskus nuo penaltyt tulee muutaman päivän viiveellä, itsekin kun tuon parin viikon pelikiellon kuittasin niin siinä oli kaksi päivää välissä ennen kuin se napsahti.Ja mitenkäs arvon @Moderaattorit tällä arvovaltaisella palstalla tälläisistä kommenteista selviää ilman bänniä ja sitten jostain pippelimiekkailuista tai kakka- ja pissatason jutuista napsahtaa lähes aina lähtö banaanisaarille? Taitaa kyseinen nimimerkki olla hyvää pataa palstan "johdon" kanssa.
Aika rankkaa kieltähän täällä käytetään, mutta toisen kirjoittajan perheelle kuoleman, tai vakavan onnettomuuden toivominen menee ainakin mun kirjoissa sen ns. normipogoilun yli.
Enpä nyt tiedä onko tuo hienommin naamioitu vittuiluräksytys juurikaan enemmän ok kuin tuollainen brutaali suoraviivaisuus. Molemmissa tarkoitus mennä henkilökohtaisuuksiin ja revitellä samaa paskarinkiä.
Kyllä tuo minunkin kirjoissani alittaa kaikki rimat ja eroaa normivittuilusta täysin. Toivottavasti viive pelikiellossa johtuu vain siitä, että tuumitaan poistetaanko kirjoitusoikeudet kokonaan vai tyydytäänkö kuukauden parin kakkuun. Miten on @Moderaattorit ?
Mielenkiintoinen linja. Otteluseurannassa tapahtunut caps lock -kilahtaminen oli kahden viikon arvoinen (jota ei oltu suunnattu edes kellekään toiselle postaajalle), ja toisen kirjoittajan vanhempien kuoleman toivominen kuukauden arvoinen. Miten tää nyt Liigassa menisi? Mä saan kaks peliä jostain pikkurikkeestä ja AGM neljä peliä jostain toisesta. Emmä tajuu.Kuukauden kakku. Saattaa olla jopa hyväksi tyypin betsiguru-kilpailua ajatellen.
HOMOTAPPARA VOITTI HYI VITTU
Oisit vitun HOMOREPO tehnyt maalin jo varsinaisen peliajan aikana niin ois tullu rahaa mut ei sitten.
HOMOT
Mielenkiintoinen linja. Otteluseurannassa tapahtunut caps lock -kilahtaminen oli kahden viikon arvoinen (jota ei oltu suunnattu edes kellekään toiselle postaajalle), ja toisen kirjoittajan vanhempien kuoleman toivominen kuukauden arvoinen. Miten tää nyt Liigassa menisi? Mä saan kaks peliä jostain pikkurikkeestä ja AGM neljä peliä jostain toisesta. Emmä tajuu.
EDIT:
Kai mä nyt voin sen viestini tähänkin linkittää mistä se pelikielto tuli, eikai näiden viestien oma paljastaminen ole mitenkään kiellettyä ja toisaalta toimiipahan myös varoittavana esimerkkinä muille:
Tollasesta sain siis itse kaksi viikkoa, tämä viesti on kirjoitettu Liigan otteluseurantaketjuun 7.12.2016. Pelikielto napsahti 10. päivä joulukuuta.
Tollasesta sain siis itse kaksi viikkoa, tämä viesti on kirjoitettu Liigan otteluseurantaketjuun 7.12.2016. Pelikielto napsahti 10. päivä joulukuuta.
Joo kyllä, ehdottomasti ansaitsin kieltoni ja eikä nyt ole mitenkään tarkoitus tuosta kiellosta mussuttaakaan, teki varmasti ihan hyvää vetääkin pari viikkoa happea. Mutta juuri tuota linjaa esim. AGM:n kieltoon, niin käytännössä toisen käyttäjän vanhempien kuoleman toivominen on ainoastaan kahta viikkoa koventavana rike verrattuna tuohon omaan "kilahtamiseen".No onhan tuo typerä viesti, lienet samaa mieltä? Ilmeisesti rikoshistoriaa oli ja joku naputellut raporttinappia innokkaasti, joten pari viikkoa banaanisaaria on selviö. Onko se sitten linjassa moniin muihin lomailuihin onkin ihan toinen juttu. Luultavasti ei ole.