Haluan näin julkisesti kiittää sitä nimimerkkiä, joka itse henkilökohtaisesti kertoi minulle olevansa moderaattori ja etten voi hänen henkilökohtaisuuksiin menevään kirjoitteluunsa puuttua yhtään millään, koska hän ei ole ikinä sanktioita saanut eikä kuulemma tule ikinä sanktioita saamaankaan vaikka mikä olisi kun on itse niistä sanktioista moderaattorin roolissa päättämässä. Eikä hänen viesteistään raportoinnit kuulemma auta mitään koska hän on itse niitä raportointeja lukemassa ja niitä siis hylkäämässä. Ja se on kyllä huomattu tässä ajan mittaan jo muutenkin, eikä hänen olisi sitä tarvinnut minulle sen takia erikseen kertoa, mutta kiitos kuitenkin rehellisyydestä, jotta tiedän ettei tarvitse häneen tuhlata enää edes senkään vertaa aikaani.
Sen vain haluan todeta, että jos tämän palstan tarkoitus on olla vain tiettyjen moderaattorien pätemispalsta nimimerkkien takaa, niin aika heikoilla kantimilla on palstan idea. Moderaattorit on moderaattoreita syystä, eikä sen takia että ne saisivat vittuilla ns. tavallisille nimimerkeille sen mode-statuksen takaa. Tai tämä ainakin on minun mielipiteeni asiasta, ilmeisesti olen väärässä.
Ai miksi tämä viesti? No siksi, että uskon moderaattoreita olevan enemmänkin kuin tämä yksi nimimerkki ja että he tietäisivät, missä mennään.