Jos on annettu siimaa, niin aika hyvin on tullut ilmi avauskiellon oikeutus.Ottamatta kantaa asiaan muuten, niin ole ainakin 2010 ja 2011 avannut ketjuja. Tuliko silloin joku virhe vai annettiinko tuolloin jo vähän siimaa?
Jos on annettu siimaa, niin aika hyvin on tullut ilmi avauskiellon oikeutus.Ottamatta kantaa asiaan muuten, niin ole ainakin 2010 ja 2011 avannut ketjuja. Tuliko silloin joku virhe vai annettiinko tuolloin jo vähän siimaa?
Ottamatta kantaa asiaan muuten, niin ole ainakin 2010 ja 2011 avannut ketjuja. Tuliko silloin joku virhe vai annettiinko tuolloin jo vähän siimaa?
Oletko huomannut, että Kierrätyskeskuksen puolella on ketju, jossa voi toivoa ketjunavauksia, joita ei voi itse kirjoittaa?Joka tapauksessa nuo lopulliset ketjunavauskiellot ovat hanurista.
Ehdottelet moderaattoreille muuttumista, mutta mitenkäs itse? Täysin luokattomia ketjunavauksia vuosituhannen alkupuolella ja sama homma reilun viiden vuoden tauon jälkeen. Mikä antaisi olettaa, että avaukset olisivat yhtään laadukkaampia, jos kielto purkautuisi? Modeille varaukseton peukku päätöksestään.Kun sitten hiljattain tiedustelin ketjunavauskiellon poistamista niin vastaus oli ei. Elikkä jokin järki näihin hommiin, ihmiset voi muuttua miksei siis moderaattoritkin. Kiellon asettamisesta on aikaa yli 2 vuotta joten aika älytöntä toimintaa.
Joka tapauksessa nuo lopulliset ketjunavauskiellot ovat hanurista.
Ehdottelet moderaattoreille muuttumista, mutta mitenkäs itse? Täysin luokattomia ketjunavauksia vuosituhannen alkupuolella ja sama homma reilun viiden vuoden tauon jälkeen. Mikä antaisi olettaa, että avaukset olisivat yhtään laadukkaampia, jos kielto purkautuisi? Modeille varaukseton peukku päätöksestään.
Tuohon väitteeseen löytynee varmaan peruste, että mitkä ketjut ovat luokattomia, siis noista 2000 alun ketjuista.
Disclaimer: En mielelläni puhu säännöistä, koska en ole varma, mikä siinä oikeastaan on sallittua ja mikä ei (itse-moderointipykälän takia), mutta mielestäni, jos joku esittää suoran kysymyksen itseensä liittyen, niin silloin myös yksittäistapauksen kommentoinnin pitäisi olla luvallista.
Tuskin tämä nyt ennaltaehkäisevä päätös oli, mutta sattuipa sopivasti.
silti TOJ usein avaa hyviä keskustelun aiheita, vaikka ne ovatkin aika provosoivia sekä faktat ovat usein ihan pielessä.
Minusta schollille olisi voinut antaa luvan kirjoittaa vapaan puolelle. Nimimerkki tietää melko paljon mm. juoksemisesta ja autoista, vain pari asiaa mainitakseni.Minusta TOJ:lle olisi voinut kuitenkin antaa luvan kirjoittaa tuonne KHL ketjuun. Nimimerkki kuitenkin tietää paljon itse KHL jääkiekosta ja jaksaa kaivaa tietoja.
Onko olemassa moderaattottoreiden valvontaelintä?
Nyt emme tarkalleen tiedä mitä sinulle on kerrottu, mutta sen voimme todeta, että olet tullut kusetetuksi.
Aina löytyy ihmisiä, jotka haluavat retostella moderaattori-statuksella, vaikka eivät todellisuudessa sellaisia ole.
Naisiin tosin jostain syystä tehoaa.
Semmoista toivoisin, että moderaattorit eivät lähtisi näihin mukahassutteluihin ja muihin pätemisiin. Mielestäni viestit moderaattoreilta tulisivat olla virkamiesmäisiä sisältäen vain asian ja senkin neutraalisti ilmaistuna. Jos ei tähän pysty ja on pakko ns. päteä, tulisi katsoa sinne peiliin ja kysyä, "olenko sopiva henkilö toimimaan moderaattorina".
Oletko sinä ihan tosissasi? Tämä on hei lätkäfoorumi netissä, eikä mikään virkamiestem kunnallispoliittinen iltapäiväkerho (vaikka sellaiselta tämä nykyään välillä vaikuttaa).
-Tinke
Turhaan odotamme. Eihän Moderaattorit tule selvittämään tätä asiaa, koska "yksittäistapauksia ei kommentoida."