Jatkoajan tupakkilakkolaiset

  • 157 561
  • 829

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
^ Ohhoh, nostan kyllä hattua! Noin pitkän polttamisen jälkeen lopettaminen ei voi olla helppoa. Mikähän muuten on onnistumisprosentti, vaikkapa vuosi lopettamisesta edelleen savuttomana mikäli alkaa olla yli 40 vuotta röyhyttelyä takana?

Oma appiukkoni sai pari sydäriä tuossa joitain vuosia sitten. Veti varmaan pari askia mallua päivässä, siirtyi sitten nikotiinipurkkaan. Vaan pikkuhiljaa tuli kännipolttelu tutuksi ja nyt kiskoo taas entiseen malliin menemään. Ei se taida helppoa olla, eikös jossain verrattu riippuvuutta ihan heroiinin aiheuttamiin tuntoihin?
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun elämäntapasi ovat terveemmät saat luultavasti viiden vuoden sisään sydänslaagin. Koputa puuta vaan. Elämällä on tapana potkia päähän. Heh.

Onnea yritykseen. ...

Kiitokset!

Tupakoimatonta elämää takana jo reilut viisi vuotta ja vieläkin hengissä mukana!! Olen psyykannut tänä keväänä työkaverilleni samanlaista kohtaloa, vaikka Jokerit-fani onkin. Hienosti onnistunut jo puolitoista kuukautta, ja siitä se vaan lähtee!

Yrittäkää, ja olkaa vahvoja! Kannattaa!
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yrittäkää, ja olkaa vahvoja! Kannattaa!

Kiitos tsempistä!

Itse en ole polttanut nyt vajaaseen 2kk tupakkaa. Tuota ennen tulikin sitten se askin verran päivässä polteltua reilut 15 vuotta.

Se miksi tahdoin tänne asiasta kirjoittaa on nimenomaan kannustaa teitä muitakin edes kokeilemaan tuosta idioottimaisesta tavasta irti pääsyä. Ainakin itseni tuo lopettamisen helppous on suorastaan yllättänyt, ja uskoisin kyllä teistäkin siihen olevan!
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Heitelkääs neuvoja miten tästäkin "harrastuksesta" pääsee eroon. taitaa olla ennätys itselle puolpäivää ilman tupakkia, sitten oli pakko taas ottaa. Välillä tulee sanottua että "huomenna lopetan", mutta huomaamatta aamutupakan jälkeen menee toinen ja toinen. Lähinnä tylsyyteen tulee kanssa parvekkeella chillattua, kun ei "muutakaan" tekemistä ole.

edit -> tupakalle
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Itse vain vähentelin viikko viikolta. Röökinpolton lopettaminen tuli ajankohdaksi, kun nuuskan käyttö taas alkoi räjähdysmäisesti. Mutta ei nöllikään koko aikaa ole huulessa. Toimii röökin korvikkeena loistavasti. Nuuskaa kun olin pari viikkoa käyttänyt taas, niin rööki maistui kamalalle.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Itse vain vähentelin viikko viikolta. Röökinpolton lopettaminen tuli ajankohdaksi, kun nuuskan käyttö taas alkoi räjähdysmäisesti. Mutta ei nöllikään koko aikaa ole huulessa. Toimii röökin korvikkeena loistavasti. Nuuskaa kun olin pari viikkoa käyttänyt taas, niin rööki maistui kamalalle.
Itsellä meni aikalailla samalla tavalla. Tämän kuun alussa tuli 1½v täyteen lopettamispäätöksestä, ja hyvin on pitänyt. Nuuskaa tuli alkuun vedettyä melko paljon, mutta nyt sen käyttökin on vähentynyt kokoajan ja nykyisin ei mene enää paljon yhtään.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Nikotiinihan on siitä(kin) vittumainen aine, että se jättää käsittääkseni pysyvän "muistijäljen" aivoihin.

Meikäkin lopetti päivittäisen tupakoinnin jo tyyliin -96, ja vaikka välillä taisi olla parikin täysin savutonta vuotta niin kyllä mun vieläkin välillä tekee pikkusikaria mieli oikein kovasti. Ja silloin usein ostankin rasian.

Paitsi tänään päätin etten osta, välillä pitää olla vähän selkärankaakin. Tuossa meni taas kuukauden päivät ilman savuja, viime viikonloppuna metsäkeikalle otin rasian mukaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miten puuha-pete kävi, samaan aikaan lopetettiin? Mulla nyt takana puolitoista vuotta nikotiinitonta elämää, eli so far so good.

Tuolloin ei onnistunut, mutta nyt on mennyt jo pidemmän aikaa ilman ja ei ole tehnyt edes juodessa mieli kertaakaan. Kyllä tästä tuli nyt päästyä irti, totta kai paluu mahdollinen, mutta aika paljon pitäisi tapahtua, että vielä ratkeaisi.

Urheileminen huomattavasti mukavampaa ilman tupakoinnin haittoja.
 

Baldrick

Jäsen
Viimeksi kirjoittamani yritys kyrvähti samaisena päivänä, mutta sen jälkeen lähti vähän myöhemmin kuin itsestään uusi yritys 22. helmikuuta. Siitä ensimmäiset 7 viikkoa meni ilman ja sitten känni- ja vitutuspäissään poltin yhden savukkeen. Tähän päivään mennessä on mennyt yhteensä pari savuketta ja molemmat ympärituiskeessa, eikä tarve ole palannut. Ainut nihkeä juttu tässä on se, että minulla on nykyään aivan koko ajan nuuska huulessa ja kerran pääsi vähän nuuska loppumaan niin alkoi ottamaan suunnattomasti pattiin ja piti kaivaa käytettyjä viimeisimmän purkin yläkannen uumenista, jonka jälkeen vähän helpotti. Pitää tässä jossain vaiheessa koittaa opetella olemaan erossa nyt sitten nuuskasta.
 

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Jos en ihan väärin laskenut niin nyt on mennyt 17 viikkoa ilman spaddua. Eli iltapäivällä 13. tammikuuta vedetty edellinen rööki.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mun pitää kirjoittaa oma irtautuminen. Poltin tupakkaa reilu 10 vuotta säännöllisesti mikä tarkoittaa vajaa aski päivässä. Yritin lopettaa kahteen otteeseen, mutta mulla ei ollut tarpeeksi kova halu oikeasti olla irti siitä. Sitten päätettiin vaimon kanssa, että ollaan irti heti, kun lapsi (esikoinen) on tulossa. Siinä olisi motivaatiota tarpeeksi!

Vaimo tuli raskaaksi ja luopui tupakasta. Minä yritin muutaman päivän, mutta repsahdin iltalenkeillä koiran kanssa. En kertonut. Lopulta jäin kiinni vaimolle. Se oli oikeasti helvetin hyvä juttu minun lopullisen motivaationi kannalta. Raskausaikana rakensimme taloa ja asuimme todella ahtaasti vuokrayksiössä pienen perheemme kanssa. Hermojeni takiakin päätin, etten nyt ota siitä tupakasta stressiä, vaan siirrän lopettamisen tulevaisuuteen.

Olen tupakkaperheestä, jossa poltettiin sisällä liesituulettimen äärellä ja autossa. Se antoi minulle oman tahdon olla parempi esikuva omalle jälkikasvulleni. Kun saavuin synnytyksestä kotiin, vietettiin varpajaisia ja tupruteltiin sikaria ja tupakkia. Parin päivän aikana ennen esikoiseni kotiinsaapumista poltin viimeiset tupakkini. Laastaroin itseäni seuraavat pari kuukautta ja vältin alkoholia. Oluen kanssa nimittäin tupakka maistui! En siis juonut, mutta muuten en normaali elintapojani muuttanut.

Puolen vuoden jälkeen en ollut polttanut enää ja elämään ei kuulunut tupakan ajattelu juurikaan. Paitsi juodessa. Puolen vuoden jälkeen join ensimmäisen kerran ja myös taisin polttaa silloin tupakan. Tuli syyllisyyden tunne ja pieni pettymys, että repsahdin. Huomasin kuitenkin, etten halunnut tupakkaa muuten ollenkaan.

Ajan kuluessa olen polttanut juodessa. En läheskään aina, mutta ostan usein oman askin. En pitänyt pummaajista kun poltin, enkä pidä vieläkään. Mulla on nytkin tuolla hyllyn päällä pari vajaata askia, jotka on tullut ostettua illanviettoreissulla. Mulle se toimii. Askit ovat siellä ja jos juon, niin saatan polttaa. En juo kovinkaan usein, vaan maksimissaan kerran kuussa.

Parasta on, etten olisi ikinä uskonut niinä heikkoina ratkeamisen hetkinä, että voin olla vapaa tupakasta. Jokaisella siihen on omat polkunsa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
13 vuotta on nyt tullut tupruteltua, enkä muista yhtäkään savutonta päivää tuolta ajalta. Jotenkin edelleen on sellainen fiilis, että olisi juuri aloittanut tämän turhaakin turhemman harrastuksen, mutta sitä on jumalauta kestänyt jo puolet tähän asti eletystä elämästä. Ajatukset lopettamisesta alkoivat vakavasti pyöriä päässä joskus vuosi sitten ja nyt olisi ensimmäinen yritys edessä.

Olin aina kuvitellut, että lopettaisin pääosin taloudellisista syistä, mutta viime aikoina olen alkanut kiinnittää enemmän huomiota terveydellisiin seikkoihin. En tiedä johtuuko yksinomaan röökistä, mutta tässä on nyt puoli vuotta ollut jatkuvasti nenä tukossa jostain syystä ja hajuaisti tuntuu heikentyneen entisestään. Tämän lisäksi hengästyn nykyään todella pienestä, ja vaikka kestävyyslajit eivät koskaan ole olleetkaan vahvinta aluettani, niin on se nyt saatana, kun yhdet rappusetkin saavat jo haukomaan henkeä. Etuhampaista löytyy parit paikat ja huomasin tuossa yksi päivä niidenkin värjäytyneen kivasti tervan keltaisiksi/ruskeiksi. Vaikka ovatkin ylähuulen peitossa, niin eivät oikein tupakoinnin jatkamisen puolesta puhu nuo legotkaan.

Kuten mainitsin, on päätös lopettamisesta hautonut jo hetken aikaa ajatuksissa, mutta silmät aukesivat lopullisesti kun yksi pari vuotta minua vanhempi alainen on saanut viime aikoina juosta lääkärissä puhallustesteissä. Tällä hetkellä hänellä on kaksi mahdollisuutta: joko astma tai keuhkoahtauma. Tuo keuhkoahtauma on ollut nimenomaan se pahin pelkoni omalle kohdalle sattuessaan, sillä tiedän hyvin, kuinka vittumainen tuo sairaus on. Ei paljon kiinnostaisi kuolla omaan limaansa tukehtuen, ja nyt on vierestä päässyt näkemään, ettei sekään välttämättä iske vasta vanhalla iällä.

Tällä hetkellä on tupakkaa vielä huomiselle, ehkä maanantaillekin. Sitten kun loppuu, en ajatellut hakea enää lisää. Helvetin vaikeaa tulee olemaan, enkä antaisi kovin pieniä kertoimia sille, että onnistuu ensi yrittämällä. Nyt on kuitenkin ensi kertaa kunnon motivaatio lopettamiselle ja uskon, että vaikka se ei laakista onnistuisikaan, niin olen ottamassa kuitenkin isoa askelta eteenpäin.

Mitään nikotiinivalmisteita en tule käyttämään, vaan vedetään kunnon kylmä kalkkunat. En muutenkaan koe, että nikotiini olisi se pahin este, vaan rutiini. Meikäläinen on hyvin rutiineihin taipuvainen ihminen ja suurimpia ponnisteluja vaatii niiden rutiinien rikkominen, joissa tupakka näyttelee suurta roolia. Ostettuani aikoinaan uuden auton, oli jo pelkästään opettelu siihen, ettei sytytä röökiä ensimmäisenä ratin taakse istuttuaan, kova taistelu. Nyt pitäisi opetella nauttimaan savuttomana aamukahvista, viikonloppupöhnistä, ruokapausseista ja ties mistä. Vaikeaa tulee olemaan, mutta katsotaan miten miehen käy.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Täällä alkoi lakkoilun kolmas päivä. On kumma miten ei ole tehnyt kuitenkaan tupakkaa mitenkään erityisesti mieli, edes töissä. Itse aloin meinaan polttelemaan vasta n. neljä vuotta sitten, edellisessä duunissani ja lähinnä sen takia, että "kun ne muutkin".. sitä touhua harrastivat. Kotona ei tule tupruteltua lainkaan ja viikonloppu tuntuu menevänkin aika rennosti, kun ei ole työkaveria vieressä provosoimassa tupangilla.
Räkäklimppiä tuntuis irtoavan ihan kohtuullisia määriä, mutta se on kai lakkolaisella ihan normaalia. Ihmettelen vaan, koska ne nikkikset alkavat, meinaan tällä nykyisellä olotilalla kyllä jaksaa olla ilman vaikka hamaan tappiin saakka.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Täällä alkoi lakkoilun kolmas päivä. On kumma miten ei ole tehnyt kuitenkaan tupakkaa mitenkään erityisesti mieli, edes töissä. Itse aloin meinaan polttelemaan vasta n. neljä vuotta sitten, edellisessä duunissani ja lähinnä sen takia, että "kun ne muutkin".. sitä touhua harrastivat. Kotona ei tule tupruteltua lainkaan ja viikonloppu tuntuu menevänkin aika rennosti, kun ei ole työkaveria vieressä provosoimassa tupangilla.
Räkäklimppiä tuntuis irtoavan ihan kohtuullisia määriä, mutta se on kai lakkolaisella ihan normaalia. Ihmettelen vaan, koska ne nikkikset alkavat, meinaan tällä nykyisellä olotilalla kyllä jaksaa olla ilman vaikka hamaan tappiin saakka.

Tuo taitaa olla aika yksilöllistä. Itselle tulee elokuussa kolmevuotta viimeisen tupangin stumppaamisesta ja vieläkin se pyörii mielessä silloin tällöin. Mitään vaikeuksia ei ole olla polttamatta, mutta onpahan paperossi syvän leiman mieleen jättänyt. Takana toki on melkein 20v. tupruttelua ja 25-30 tupakkaa päivässä viimeiset vuodet tuli poltettua. Jos oli viihteellä niin kaksi askia ei ollut kuin näyttää.

n. 10v. kärsin kroonisista poskiontelon tulehduksista ja lähestulkoon jokainen flunssa kesti pari kuukautta ja päättyi keuhkoputkentulehdukseen.

Nukkumaanmennessä heräsin kakomaan melkeen joka ilta ilmeisesti yskimisen takia.

Aamuisin piti yskiä 5 minuuttia jotta sai kunnolla hengitetyksi.

Nenä oli tukossa jatkuvasti ja olo oli kokoajan vähän flunssainen, näihin asioihin ei osannut kiinnittää huomiota vielä kun poltteli.

Lopetettuani on ollut yksi poskiontelon tulehdus ja pientä flunssaa kerran vuodessa, ei kertaakaan ole mennyt keuhkoputkeen asti pois lukien keuhkokuume joka tuli n.3kk lopettamisen jälkeen, mutta silloin oli huomattavan paljon keuhkokuumetapauksia yleensäkin. Aamuisin ei tarvitse enää yskiä enkä ole herännyt kakomaan ainakaan 2.5v.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Lopetettuani on ollut yksi poskiontelon tulehdus ja pientä flunssaa kerran vuodessa, ei kertaakaan ole mennyt keuhkoputkeen asti pois lukien keuhkokuume joka tuli n.3kk lopettamisen jälkeen, mutta silloin oli huomattavan paljon keuhkokuumetapauksia yleensäkin. Aamuisin ei tarvitse enää yskiä enkä ole herännyt kakomaan ainakaan 2.5v.

Hieno juttu! Funtsin tuossa, että sitä ei ehkä niin laita kaikkea flunssaa ja rään kakomista aina, ah niin upean tupakan piikkiin, kun valehtelee itsellensä sujuvasti paskan olon johtuvan syysflunssasta ja muista tekosyistä.

Vasta tupakoinnin lopettamisen jälkeen sitä alkaa pikkuhiljaa tajuamaan ja myöntämään, että tupakointi on turhaa, rahaa vievää ajanvietettä, jonka seurauksena lähtee lopulta jos ei henki, niin terveys.

Sai olla muuten viimeiset tupakat ikinä! (pl. ehkä yksi sikari, kun aika koittaa.)

Tsemppii lakkojen kanssa veljet/siskot!
 

Pinkman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, PSG, Sveitsi
17 vuotta tuli vedettyä röökiä. Siihen väliin mahtuu muutama yritys olla polttamatta, mutta aina on palattu ostamaan kaupasta jos kaikki menee jossain kohtaa päin vittua.

Nyt ollut vajaa kuukauden ilman, ja lopettaminen onnistui jopa ilman oheistuotteita mikä on minulle uusi juttu. Pari ekaa päivää mietti koko ajan tupakkaa mutta ei sen jälkeen ole paljoa edes mieli tehnyt. Mitä ihmettelen suuresti.

Tsemiä kanssa kaikille asian tiimoilta. Aivan helvetin paska tapa kun järjellä ajattelee ja hyvin todennäköistä jos ei lopeta niin keuhkoahtauma ainakin tulee jonkin asteinen ja siitä ei sitten parannu.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Ja tuplaa iskee.

Eli pääsi käymään niin, että tuona samaisena päivänä kun viestini tänne kirjoitin, tätini menehtyi yllättäen. Isku oli niin valtaisa kasvoja kohti, että eihän tuo tupakointi mihinkään vähentynyt vaan lisääntyi erittäin merkittävästi. Tupakoinnista on tullut tämän tapauksen myötä eräänlainen turva, johon nojataan. Sähkötupakakin onnistuin kadottamaan, joten piti tilata uusi - joka on muuten tällähetkellä matkalla kotia kohti.

Nyt on kuitenkin erittäin suurena tavoitteena, että tuo tupakointi loppuu, kunhan tuo uusi sähkötupakka saapuu. Tupakkayskää en enää mielelläni kuuntelisi, ja ei tuo tupakki enää millään tahtoisi edes maistua - silti sitä on pakko vedellä. Hassua suorastaan.

Raportoidaan tänne aikanaan, miten tuo lopettaminen edistyy apuvälineillä.

Viime viestiin palaten, hyllystäni löytyy kaksi täyttä askia tupakkaa, sekin on yhteneväistä, että tämän viestin jälkeen menen tupakalle. En aio siitä sen erityisemmin kuitenkaan nauttia.

Palatakseni tähän viestiin, jonka kirjoitin tammikuussa - hieman tämän jälkeen aloitettiin tauko, että elämä saadaan raiteilleen. Kukaan tuskin kaipasi, mutta päivitellään hieman - josko tästä se jatkoaikailijanura lähtisi alkuun.

Pidempää tarinaa en jaksa kirjoittaa, jos jotain kiinnostaa ottaa yhteyttä yksityisviestitse. Lopettaminen ei mennyt tietysti ihan suunnitellusti, tuntui että on oikeastaan ainoa pakotie tuo tupakointi - tiedä sitten miksi, mutta siltä tuntui. Sähkötupakit lojuivat pitkälti hyllyssä, tokihan niitä käytin muutamaan otteeseen, mutta tuntui kokoajan siltä, että ei ole oikeastaan mun juttu. Pistää yskittämään niin helvetisti.

Long story short: Nyt vähentynyt tupakointi huomattavasti, kun on tuo ajatus alkanut kulkea. Korvausmenetelminä toiminut nuuska (ei ehkä paras mahdollinen) ja satunnaisesti tuo sähkörööki. Nyt tosin voi olla noita nikotiinittomia päiviä neljä-viisi putkeenkin, joten kai sitä ollaan hiljalleen oikeaan suuntaan menossa.
 
Tässä nyt tullut säännöllisesti ja epäsäännöllisesti tupruteltua jo kymmenisen vuotta, mutta muutaman lopetusyrityksen jälkeen olen nyt päättänyt homman seisauttaa viimeistä kertaa. Kohta viikko takana ilman tupakkaa ja pari purkkaa mennyt vaan pahimpiin niksoihin. En lähde tätä millään nuuskapaskalla korvaamaan, koska haluan päästä eroon tästä pahimmasta huumeesta nimeltään nikotiini. Olen myös huomannut mitä nuuska tekee ihmisen suulle ja mielummin kuolen vittu vaikka keuhkosyöpään, kun koen sen. Nääs vaarini tutut ovat lätkäpiireistä ja vetäneet nuuskaa lähes niin kauan, kun sitä on saannut. Toisella ei ole hampaita ollenkaan ja toinen kuoli jokunen aika sitten tulehdukseen, enkä ihmettele yhtään, koska sen verran pahasti sen papparaisen suu mäti.

Moni kaveri ei polttele "arkisin" tupakkaa, mutta oluen yhteydessä vetelee huoletta ja tuohon ehkä joudun itsekin antautumaan. Olen kuitenkin päättänyt hoitaa homman sikareilla. Sehän on karu fakta, että eihän nyt viinaa juodessa pysty elämään ilman nikotiinia, on ne sellainen parivaljakko. Toki tässä on kova riski alkoholisoitua, mutta ei oikeastaan tupakkaa niin järkyttävästi ole tehnyt parin ekan päivän jälkeen mieli. On ylitetty se raja missä pärjäilee, mutta herpaantumisen raja toki on häilyvä.

Nyt on jotenkin sellainen tahto jo, että tämä oli perkele tässä ja kyllä nyt tuntuu siltä, että ei tarvitse enää herpaantua ja kytätä tyhjiä tupakka-askeja kadulla. On se kumma, kun itselleen väittää, että "en osta enää omaa tupakkaa", mutta helvetti sitten vaikka varastaa jostain röökiä, että saa tämänkin morallisen dilemman kumottua.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Täällä alkoi lakkoilun kolmas päivä.

Ja nyt 24 päivää takana. Kertaakaan en ole tuprutellut, vaikka viikonloput ovat olleet märkiä ja provokaatiot melko suoriakin. Lauantaina ja sunnuntaina teki mieli tupangia ja sanoin kavereillekin ääneen, että jos polttaisin tupakkia, niin nyt uppoaisi. Ei mene silti sisään, perkele.

Huonompi puoli on, että kiloja on tullut muutama lisää.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Huonompi puoli on, että kiloja on tullut muutama lisää.

Kannattaa tosiaan panostaa siihen liikuntaan, koska syömisen kontroloiminen voi olla aluksi monelle vaikeaa. Nikotiinin kykyä pitää nälän tunne pois ei kannata aliarvioida.
Itsellä on reilun 1,5-vuoden savuttoman ajan aikana kertynyt vajaa kymppi lisää, mutta onneksi puhdasta fläsää siitä on erittäin pieni osa.

Tsemppiä
 
Tosiaan helposti altistaa itsensä napostelulle, kun lopettelee tupakanpolton. Kai se käytännössä on sitä, että aivot haluavat sen nautinnon jostain tuottaa ja kun nikotiinia ei ala näkymään korvataan se herkuilla.

Itse vedän nyt ihan täyttä nollatoleranssia kaikkien herkkujen kanssa. Voin syödä toki pitsan tai hampurilaisen ihan normaalisti, mutta en täytä tupakkataukojen kohtia sillä ylimääräisellä sämpylällä tai muulla hiilaripaskalla, jolla saa itsensä muistuttamaan hylkeeltä. Limsat lentänyt helvettiin tai vähintäänkin vaihdettu light-tuotteisiin. On muuten Diet-Cokekin sellaista kamaa mihin jää helvetin nopeasti koukkuun.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kai se käytännössä on sitä, että aivot haluavat sen nautinnon jostain tuottaa ja kun nikotiinia ei ala näkymään korvataan se herkuilla.

Nikotiini vie näläntunteen, siksi. Kroppa palaa normaaliin tilaan, kun nikotiini poistuu verestä.
Maailman helpoin tapa pitää itsensä hoikassa kondiksessa, vetää pirusti röökiä ja kahvia. Kahvi diureettina vielä poistaa nestettä ja 'täyttää mahaa'.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Neljä vuotta kulunut viimeisen sätkän stumppaamisesta. Välillä tekee mieli ja tuskin tuosta pääsee ikinä irti kokonaan, mutta kyllä kai sitä uskaltaa jo sanoa että on lopettanut.

Jonkunverran on kavereissa näitä viihdepolttajia jotka n. vuosi "lopettamisen" jälkeen ovat aloittaneet kaljoitellessa polttamaan selittäen että ihan hyvin voi näin toimia. Kukaan ei ole onnistunut.
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
1766 päivää lakossa. Viimeksi lenkillä käydessä näin tumpin maassa ja välittömästi tuli fiilis että pitäisi vetää savut. Edelleenkin, kuten SamSalillekin, tulee tilanteita jolloin tuntuu siltä että nyt pitää polttaa. Kerran tupakoitsija on aina tupakoitsija, eli lakossa pyritään pysymään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös