Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 281 613
  • 7 387

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lauantaina:
Pitäs tänään lähtee naapuripariskunnan luo akan kaa ryyppäämään ja viettämään " hauskaa" iltaa. Voiko teennäisempää olla kun tämmöset pariskuntien väliset illanvietot missä pelaillaan jotain pelejä ja nauretaan paskoille jutuille. Hyi. Onneks siinä käy aina loppujen lopuks niin että me lähetään sen ukon kanssa kahdestaan baariin jossain vaiheessa.

Sunnuntaina:

Oli hyvät normaalit pariskuntien väliset hulabaloot eilen. Tilanne eskaloitui hieman erimielisyyksiin, meitä oli 8, putkaan lähti 4 ja yks meinas ilmestyy murha.infon kadonneet osioon. Mä säästyin putkalta, mut vittu polvet ja kylet on ruvella ku heitti vähän mukkelismakkelis, johtuiko siitä että join 20 kaljaa ja pullon viinaa, tiedä näistä. Akan kanssa erottiin illan/yön aikana 3 kertaa, kai tääki oli joku ennätys.

Nyt saa huilata 5 päivää kunnes ens viikonloppuna on jokavuotiset kesäkisat mökillä.

LISÄYS, sunnuntailta:
Noniii. Näin tossa eilisiä riitapukareita. Kyllähän noilla tuntu pikkasen morkkista olevan, varsinkin kun tämä nainen oli monottanut putkan vartijaa munille ja mies oli paskantanut unissaan housuun. Mukava oli kuulemma putkasta päästyään lähtee ettimään kyytiä. Heh, amatöörit. Tällä miehellä oli putkaan päästyään välähtänyt pakosuunnitelma mielessä. Yritti teeskennellä sairaskohtausta et pääsis sairaalaan, ei ollu menny läpi. Vartija oli vaan kysyny että mikäs sairaskohtaus se tommonen olevinaan on missä sätkitään ja huudetaan kun hullu. Noh, oppirahoja, oppirahoja.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Tää menee vähän tuohon ylempään kategoriaan kanssa, vaikka siinä olikin useampia tunteja välissä.

14:21
En joudu tekemään sitäkään kun istun pelkääjän paikalla ja valvon uutta työkokelasta ja hänen ajamistaan. So far so good

15:50
Onks kukaan pierassu autossa tai jossain muiden läsnäollessa ja ihmetellyt muiden läsnäolijoiden kaa samaa että hyi, mistä ulkoo tommonen haju tulee. Teen ite aina noin. Osaan tehä sen hiljaa ja huomaamattomasti niin voin liittyä ihmettelijöiden joukkoon.

Voi kokelasta...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Oletko ikinä miettinyt omaa tapaasi keskustella? Aivan järjetöntä mutun säestämää möykkäämistä, faktat aivan hukassa ja tämä kaikki vittujen lennellessä. Sitäpaitsi, Sinähän olet hyvin monessa viestissäsi kertonut kuinka kaikki jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä ”ulisevat” - ainakin käytät tuota sanaa kovin useasti. Se on vissiin sitä rakentavaa keskustelukulttuuria mitä täälläkin peräänkuulutat? Ja sitten hakataan raportointi -nappia ja tullaan tänne parkumaan. On varmaan kohtuullisen raskasta olla Sinä?

Mitähän sinä nyt yrität sönköttää? Minä en raportoi kuin esim. sinun tyylisiä henk. koht. hyökkäyksiä jotka kohdistuvat minuun henkilönä. Kyllä mun juttuja saa haukkua niin paljon kuin haluaa. Ei minun kanssa tarvitse olla samaa mieltä, enkä minä sitä kutsu ulinaksi. Minä kutsun ulinaksi tuollaista lapsellista "äänesti väärin" ulinaa, mihin kirjoittajat ei voi millään tavalla vaikuttaa, mutta millä vain ilmaisevat sen että ovat mielestään muita älykkäämpiä ja jotenkin heitä parempia ihmisinä. Sekä sitä että aletaan vähättelemään muiden älykkyyttä, kun heidän mielipide ei ole sama kuin itsellä. Ihmettelen kun esim. sinä saat menä ketjusta toiseen minulle vittuilemassa, tai tiedät minun raportointinapin hakkaamisista, ei täällä ole samat säännöt kaikille. Jatka sinäkin vain valitsemallasi tiellä.

Hoh.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuossahan on kaksi syytä pysyä kaukana politiikka keskusteluista.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mä oon pari kertaa osallistunutkin. Yleensä ne ei edes huomaa, mutta jos huomaavat niin voi juutas sitä huutoa sitten.
Sehän noissa on että kun koittaa vähän edes huomiota itelleen saada niin 99 kertaa sadasta ei noteerata ja sen yhen kerran tulee semmonen täyslaidallinen että viikko menee toipuessa. Se on sitä politiikkaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vanha kunnon teabagging. Oi niitä aikoja kun itsekin nuorna miehnä heräsi usein kesäiseltä oksennuksen kastelemalta mökkinurtsilta hyvän toverin kusenpolttamat luumusäkit nenänpäällä. Tapasin aina kahmaista koko pakaasin hampaiden väliin ja näykkäistä veljellisesti. Lopulta tämä perinne johti siihen että enoni kastroitiin koska hänen kuulansa alkoivat märkiä ja olivat aivan riekaleina. Hyvät muistot jäi meille molemmille kummiskin. Tämän kesäisen hyvänmielentarinan saattelemana, hyvää viikonloppua vaan kaikille.

En tiiä mut tässä tekstissä on kaikki kohdallaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Musiikkimakuja lienee yhtä monia kuin tänne kirjoittavia, joten ei ole mikään ihme, että myös Kari Salmelaisen fanikunta on noussut ottamaan roolia.

Kari Salmelainen

Veneellä Meksikoon
Käytä pakkopaitaa
Laari-Laari-Laa
Rakas tule salaa
Pitkänlinjan mies
Yön kuningatar
Tahdon olla sun napakymppis

Veneellä Meksikoon nostattaa tunnelman heti alusta kattoon ja vie kuuntelijat mielensisäiselle lomareissulle, jonka jälkeen totuus iskee vasten kasvoja Käytä pakkopaitaa -kappaleen muodossa. Laarista lähtien leikitään hilpeää romantikkoa, kunnes todetaan yhdessä olevamme kaikki Pitkänlinjan miehiä. Täydellisyyteen on aina hyvä lopettaa, joten Yön kuningattaren kautta ajetaan maaliin hittibiisin svengaavissa tahdeissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Musiikkimakuja lienee yhtä monia kuin tänne kirjoittavia, joten ei ole mikään ihme, että myös Kari Salmelaisen fanikunta on noussut ottamaan roolia.

Vittu kun kalkkifredi lähti jonnekin Louisianaan äänittämään ja poistatti tunnuksensa. Se menetys sattui. No mitä sitä ei tekisi taiteen tähden. Mutta entä me, jotka jäimme jäljelle?
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
schollia ei niin vain vaienneta:

Eikö Pärnänen ole saanut vieläkään potkuja? En tiedä mitä hän oikeasti taas puuhaa. Nyt en saa mukamas kirjoittaa FC Barcelona-ketjuun. Mitä helvettiä on taas yöllä tapahtunut? Jatkoaika on kummallinen instanssi, kun perjantai-iltana säheltävät jotain nuo juopot ja päättävät jurrissa, että nyt se scholl ei saa kommentoida Vidalin siirtoa ja huhuja siitä, että Pogba siirtyisi sinne. Vähän väliä on jotain hiton ongelmia noiden lahjattomien kusipäiden kanssa. Jatkoajan tyyppien tarkoitus on olla ruuvimeisselityyppejä, jotka pitävät palstan teknisesti toimintakunnossa, eivätkä aiheuta mitään häsää tai provokaatioita. Nyt toimivat kuin joku hiton Venäjän tiedustelupalvelu.

Kuten olen aiemmin todennut, Antti Pärnäsen pitää saada kenkää välittömästi ja haluan sellaisen edunvalvojan, joka hoitaa asiat kuntoon, jos jatkoajan tomppeleista aiheutuu harmia minulle tai muille asiakirjoittajille kuten nyt on taas aiheutunut, kun ovat olleet perjantaina ryyppäämässä ja päättäneet kostaa minulle. Onko teille muillekin kostettu? Pärnäselle siis kenkää välittömästi. Tämä on kyllä luokaton palsta, kun katsoo, minkälaisia mulkkuja täällä asioita järjestelee häikäilemättömästi. Jonkinlaista ihmisjätettä tuollainen sikaporukka.

Jokohan tulee lopullinen banni? Totuuden siemen schollilla tosin jutuissaan on. Sangen pikkumaisin perustein annetaan tietyille värikkäille tyypeille kenkää suoralta kädeltä, kun taas jokuset nimimerkit saavat vuodesta toiseen banaania (pitkiäkin pelikieltoja) aivan samoista rikkeistä oppimatta ikinä mitään ja keskusteluja sabotoiden ilman että edes ovat schollin ja vaikkapa Kirjoittelijan tavoin hyviä kirjoittajia tai fiksuja henkilöitä, mutta heitä kohtaan modeilla jostain ihmeellisestä syystä on aivan loppumaton kärsivällisyys.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja näemmä lisäystä ehtinyt tulla. Lienee ylläpidolla ja modeilla paniikkinappula pohjassa.

Lähden nyt lenkille ja kun palaan tunnin päästä pelikieltoni ja kaikki pelleily on peruttu. Muussa tapauksessa alan järjestää Jatkoajalle pelikieltoja liigahalleihin. Joten laittakaapas töpinäksi vaikka olisitte kuinka krapulassa dokut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jatkoajan keskustelupalstan Kierrätyskeskus-osio on pian tätä. Mitähän täällä on tapahtunut? Salakavalasti ketjut on täyttyneet kunnon white trash -hölinästä, ihan uudet nimimerkit spämmää jotain roskismeininkiään sinne tänne. Poissa ovat sanansäilän taitajat, tilalla on vaan entisiä tai nykyisiä juoppoja. No on täällä kyllä pari ihan taitavaa sanailijaakin vielä, mutta silti aika kummallisen junttimainen meno noin keskimäärin.

No, ehkä runkosarjan alkaessa tilanne kohenee. Toivon niin!
Suomi24-meininkiä, mutta ei kait sielläkään näin spämmätä. Onkohan tää jonkun toisen palstan jekku tulla pilaamaan tää.
Ennen oli kyllä täällä paremmin. Oli vain yksi itseään hautaan juova jantteri, yksi besserwisseri ja yksi kaappihomo, nyt on jäljellä vain keski-ikäisiä junttiporvareita, jotka ei ees tappele keskenään.
Putosin aivan totaalisesti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yleisurheilun seurantaketjussa tämä minua kovasti nauratti:

Joo ei meille Timojen draftissa jää kuin ne seitsemännen kierroksen jämät. Kerran sadassa vuodessa tulee joku Timo Kirwa, joka juoksee muuallakin kuin Helsingin kaduilla varastettu käsilaukku käsissään.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mitähän Telialla ajatellaan nyt jälkikäteen ajatuksesta, että "osallistetaan lätkäkansaa uuden tuotteen lanseerauksessa"?

Aamuisin on Teliapartion työpisteiden arvonta: "Jonne menee tänään Jatkoaikaan", "Ei vittu".

Tälle tuli naurahdettua ihan ääneen. "Ei vittu".
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Karhunkullalta hyvä persujen vaaliblogiparodia. Vai olihan se parodia?

Hyvä pointti. Paitsi että kukaan ei tätä vaadi, vaikka pitäisi saada Suomen työllisyys nousuun ja kulut kuriin. Mutta se tapahtuu niin, että otetaan miljoona pakolaista tänne jonka kaikki kustannukset maksetaan ja työllistyminen heille on korkeintaan siivoojaan duuni parille sadalle tyypille?

Mutta silti ikäihmisille pitää saada tarvittava hoito ja leikata kustannuksia. Ne maahanmuuttajatkin muuten ikääntyvät.

Ja koulutuksesta leikataan, vaikka kaikkien suomalaisten lisäksi tulee vielä se iso määrä pakolaisia, jotka hekin tarvitsisivat koulutusta. Rahat pistetään heihin?

En vain tajua miten tämä "ihmisten halaus" jotenkin tekee Suomen auvoisaksi ja hyvinvointivaltioksi ja auttaa jotenkin poistamaan ylläolevat ongelmat.

Se vain tuntuu olevan oikeiston ja vasemmiston kummankin vaalitavoite.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kyllä itseäkin saa äänestää, mutta jos saat vain yhden äänen, älä hakkaa läheisiäsi.

En hakkaa edes sinua, vaikka olet tuollainen arvostelija ja vihervassari. Kysymyksiä ja kummasteluja saa kaiketi maailmassa vielä esittää, vaikka kaikki ei pohjimmaista kummastusta kommentissa tajuakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös