Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 598 345
  • 1 934

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen miettinyt mihin hävisi @Musta Nuoli helteiden aikana. Hän kertoi 16.7. miten tukalaa on olla helteessä ja sen jälkeen on ollut hiljaista. Vähän mietityttää ettei mitään pahaa olisi tapahtunut kun helteet kesti niin pitkään.
On kertonut myös että pitää palstataukoa usein kesäisin. Eiköhän tuo sieltä joskus takaisin tupsahda. Ei kenelläkään ole selkärankaa jäädä pysyvästi pois. Lisätietoja minulta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen miettinyt mihin hävisi @Musta Nuoli helteiden aikana. Hän kertoi 16.7. miten tukalaa on olla helteessä ja sen jälkeen on ollut hiljaista. Vähän mietityttää ettei mitään pahaa olisi tapahtunut kun helteet kesti niin pitkään.
Pitää melko usein pitkähköjäkin taukoja palstalta. Tai en tiedä siltä ainakin vaikuttaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen miettinyt mihin hävisi @Musta Nuoli helteiden aikana. Hän kertoi 16.7. miten tukalaa on olla helteessä ja sen jälkeen on ollut hiljaista. Vähän mietityttää ettei mitään pahaa olisi tapahtunut kun helteet kesti niin pitkään.

Musta Nuoli pitää perinteisesti aina palstalta kesäbreikin. Palannee siis ennen Mestis-kauden alkua takaisin myös tänä syksynä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Missä on Paitselo?

"Viimeksi havaittu: 13.12.2017 klo 09.24"
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ainakaan pariin päivään ei ole näkynyt @pernaveikko a... Ottiko työnantaja netin pois

Ei tokikaan ole ottanut pois ja kiitos muuten muistutuksesta. Työnantaja korvaa osan nettiyhteyden hinnasta, mutta kun on kiinteä kuukausipalkka ja tilinauha menee aina verkon syövereihin, niin ei sitä tule koskaan kaivettua tai kaivattua. Siinä luulisi olevan oma rivinsä netistä maksamiselle, täytyykin tarkistaa ovatko maksaneet.

On totta, että monissa maissa on rajoitettu netti ja tietty gigamäärä kuussa ja siihen tuo korvaus perustunee. Minulla on kuitenkin rajoittamaton, niin jotenkin huvittavaa, että siitäkin sitten korvataan vielä. Samallahan ne sitten voisivat maksaa sporalippujakin, jos joskus toimistolle raahautuu.

Samaa ajattelin mutta eikös hänelle ollut tyttö tulossa (siivoili) joten ehkä ei ehdi kirjoittaa. Vai joku se likka kävi?

No eihän se nyt sentään mihinkään yhteen kertaan perustu. Sinä menet naimisiin ja minä juhlin kaksivuotispäivää.

Mutta joo, likka kävi taas ja lähti sitten omaan kotiinsa. Nyt juon olutta, katson jalkapalloa ja ehkä voisi vähän ihmetellä Jatkistakin. Ja sitten ajattelin yhden työmeilin kirjoittaa, niin sen avulla voisi nukkua huomenna pitkään, kun olen ollut jo ahkera oikein pyhäpäivänä.
--

Olisikohan @pettter päässyt jo malmilaisten sisäpiiriin missä ei enää luureja näprätä vaan istutaan vain penkeillä turisemassa.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Olen miettinyt mihin hävisi @Musta Nuoli helteiden aikana. Hän kertoi 16.7. miten tukalaa on olla helteessä ja sen jälkeen on ollut hiljaista. Vähän mietityttää ettei mitään pahaa olisi tapahtunut kun helteet kesti niin pitkään.

Pari päivää sitten näin hänet joten ei hätiä mitiä kunnossa on ja perinteisellä kesätauollaan Jatkoajasta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No eihän se nyt sentään mihinkään yhteen kertaan perustu. Sinä menet naimisiin ja minä juhlin kaksivuotispäivää.
Onnea sinulle, kyllä tiedän että tyttö on pidempi aikainen juttu koska olet hänestä välillä kirjoitellut.

Pari päivää sitten näin hänet joten ei hätiä mitiä kunnossa on ja perinteisellä kesätauollaan
Olen niin keltanokka etten tiennyt @Mustan Nuolen kesätauosta (monet on siitä kertoneet). Hän on kuitenkin ollut aika aktiivinen kirjoittaja ja olen pitänyt hänen jutuistaan. Siksi kaipasin...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Liitteet

  • Kuva0001.jpg
    Kuva0001.jpg
    816,7 KB · kertaa luettu: 1 107

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jumalauta, pientä lasta kuskataan pyörän tarakalla ilman asiallisia suojavälineitä. Pitäis tehdä lastensuojeluilmoitus moisesta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jumalauta, pientä lasta kuskataan pyörän tarakalla ilman asiallisia suojavälineitä. Pitäis tehdä lastensuojeluilmoitus moisesta.

Miten lastensuojeluilmoitus edes tehdään. Eräs mielisairas ämmä syytti minua sellaisen tekemisestä, vaikka en liittynyt asiaan mitenkään.

Tuosta on reilu kymmenen vuotta, toivottavasti lapsella on kaikki hyvin ja mukavaa koulussa. Äidistä en onneksi ole kuullut mitään.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaikka näin:
Linkki vie pdf-kaavakkeeseen asian tiimoilta. Itse olen valitettavasti joutunut omassa työssäni näitä välillä lähes likuhihnalta tekemään.

Jopas on taas byrokratiaa. Jos haluan ilmoittaa jonkun jatkislaisen kadonneeksi, niin miten ihmeessä voisin tietää sen hetun tai edes tarkkaa ikää.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Tässä on ollut vähän isyyskiireitä kun mielikuvitustyttöystävän kanssa saatiin perheenlisäystä. Ota vauveli tuttipullosta tui tui. Petri huolehtii.

Hienoa, että olet back ja elossa, kerkesin jo pelätä pahinta. Ootko viime aikoina kuppia ottanut?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen miettinyt mihin hävisi @Musta Nuoli helteiden aikana. Hän kertoi 16.7. miten tukalaa on olla helteessä ja sen jälkeen on ollut hiljaista. Vähän mietityttää ettei mitään pahaa olisi tapahtunut kun helteet kesti niin pitkään.

Kiitos kauniista ajatuksesta ja huolenpidosta ja oikein lämpimät onnittelut naimisiinmenon johdosta! Hääjuhlasihan olivat mietintävaiheessa silloin kun täällä viimeksi olin, joten oli mukava lukea, että päädyit avioliiton satamaan.

Helteet olivat tosiaan helvetilliset ja minun terveydentilallani vähän ongelmallisetkin, mutta ne eivät onneksi olleet palstahiljaisuuden syynä.

Kuten @Roger Moore , @Ollakseni, @Everton ja @Jykke1978 ovat todenneetkin niin minulla on tapana kesäisin viettää palstataukoa Jatkiksesta. Useimmiten ilmaannun takaisin syksyn tullen kiekkokauden alkamisen tuntumassa, joskus olen pitänyt pidempiäkin breikkejä. Nyt päätin rikkoa radiohiljaisuuden siksi, että tänään sattuu olemaan 15 vuotta siitä kun tänne keskustelupalstalle rekisteröidyin.

Kiekkokauden varsinaisilla peleillä ei ole oikeastaan enää juuri mitään merkitystä, eli en enää jaksa kauheasti välittää sarjoista tai joukkueista, mutta kauden alkaminen yleensä vähän ravistelee keskustelupalstaa ja pudistelee pahimmat pölyt pois myös Kierrätyskeskuksesta ja vapaasta puolesta ylipäätään. Kesällä kun sarjat ovat tauolla niin vapaan puolen ketjut menevät yleensä entistäkin pahemmaksi jankkaamiseksi, ja luultavasti omatkin juttuni menevät jankkaamiseksi joten tauko on perinteisesti tehnyt hyvää. Suosittelenkin sopivaa foorumitaukoa kaikille aina aika ajoin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa, että olet back ja elossa, kerkesin jo pelätä pahinta. Ootko viime aikoina kuppia ottanut?
Olin mä kesällä pari päivää juomattakin.

Niin ja tommikovasetkin tuli tehtyä. Aloin keräämään taidelasia!

Kymmenkunta päivää se kesti. Kävellessä maisema vaihtui liian nopesti. Kännyn otti käteen ja viiden sekunnin päästä takaisin taskuun. Baarissakin tuoppi äkkiä naamaan ja kapakan vaihto kun discovalot kävi ikävästi silmiin. Ja yks päivä säikähdin kun toinen poski tuntui olevan alempana kuin toinen. Ei vittu meitsi on Lauri Tähkä! Oliko se viides vai kuudes päivä kun menin lääkäriin. Ei ne siellä puhunut kuin alkoholista, vaikka neljäsosan määrästä kehtasin kertoa. Sitähän se aina on.

Kolme neljä viikkoa myöhemminkin tuntui vielä futismatsia katsellessa hassusti päässä kun ne puski. Vähän sama fiilis mitä palleissa tuntuu kun katsoo youtubesta niitä temppuiluvideoita ja tulee osumaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös