Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 207
  • 2 997

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajattelin juuri kirjoittaa jonnekin, että ottaa hieman päähän, kun laskin juuri 11 sähköpostia Telialta sen jälkeen, kun viime maanantaina tilasin HIFK-passin. Pienet on ongelmani.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tuo oli jossain vaiheessa vielä viihdyttävää seurattavaa, nyt lähinnä kiusallista. Väitän että aika monen käyttäjän kohdalla vika ei ole Teliassa, vaan itse käyttäjässä ja tuolla vaan itketään ja puretaan pahaa oloa. Tai sitten vaan pääsin helpolla, 10min meni kaikkiaan tilaushommissa pitsiturnauksen aamuna ja pitsistä lähtien kaikki pelit näkyneet loistavasti ilman mitään ongelmia missään kohtaa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suurempikin yleisö on nyt löytänyt tuon Telian laskutuskusetuksen.

Luonnollisesti Telia ei tee mitään. Samalla lailla kuin mellakkapoliisi ei tee mitään jalkapallopeleissä ennen kuin tapahtuu jotain väkivaltaisuuksia.

Sinä olet kyllä yksi meemi koko jätkä. Mene sinne ketjuun avautumaan lisää! Popparit tuli juuri mikrosta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuo oli jossain vaiheessa vielä viihdyttävää seurattavaa, nyt lähinnä kiusallista. Väitän että aika monen käyttäjän kohdalla vika ei ole Teliassa, vaan itse käyttäjässä ja tuolla vaan itketään ja puretaan pahaa oloa. Tai sitten vaan pääsin helpolla, 10min meni kaikkiaan tilaushommissa pitsiturnauksen aamuna ja pitsistä lähtien kaikki pelit näkyneet loistavasti ilman mitään ongelmia missään kohtaa.
Tätä samaa täytyy ihmetellä, paitsi että itsellä meni noin 5min tilaushommissa.

Myös hieman ihmetyttää tuo, että nyt ilmeisesti Ruutu-palvelu olikin monella täyttä priimaa ja asiat kääntyneet päälaelleen. Nimittäin se sovellus, jos joku sai lähes taukoamatta kunnon paskamyrskyä.

Ja tähän vielä pitää lisätä, että eipä Ruudunkaan kanssa ole ollut koskaan henkilökohtaisesti liiemmin ongelmia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tätä samaa täytyy ihmetellä, paitsi että itsellä meni noin 5min tilaushommissa.

Myös hieman ihmetyttää tuo, että nyt ilmeisesti Ruutu-palvelu olikin monella täyttä priimaa ja asiat kääntyneet päälaelleen. Nimittäin se sovellus, jos joku sai lähes taukoamatta kunnon paskamyrskyä.

Ja tähän vielä pitää lisätä, että eipä Ruudunkaan kanssa ole ollut koskaan henkilökohtaisesti liiemmin ongelmia.
No on se nyt nykyaikana kuitenkin aika hankalaa jos pitää useita tunnuksia luoda jne. kun vertaa siihen Ruudun palveluun mihin annoit käytännössä vain luottokortin numeron ja sillä hyvä. Lisäksi tuolla on monta muutakin todella hyvää pointtia asiasta, kutennyt vaikka ihan perus selain pohjaisen käyttöliittymän puute jne. Toki jos asenne on aina että "kun mulla toimii = muillakin on pakko toimia" mikä on valitettavan yleinen asennoituminen ja sitten mennään se kaikille kertomaan, niin ikinähän ei missään ole mitään vikaa. Paitsi sitten on aika yksin, kun sattuu olemaan itse se häviävä osapuoli jolle muut lällättelee.

Tälläkin palstalla on aika monta ketjua missä puidaan esim. tietotekniikka, kännykkä, TV, kodinkone yms. ongelmia. Jos minä alkaisin harrastamaan tuollaista samanmoista toimintaa kuin tuossa ketjussa, eli kävisin vain kertomassa kaikille että "kyllä mun pesukone toimii hahaa", niin ei siinä hirveästi järkeä olisi.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toki jos asenne on aina että "kun mulla toimii = muillakin on pakko toimia" mikä on valitettavan yleinen asennoituminen ja sitten mennään se kaikille kertomaan, niin ikinähän ei missään ole mitään vikaa.
En minä ainakaan siellä moista asennetta nähnyt ole. Lähinnä siellä on tällaista "kun mulla toimii = kaikki ei voi olla päin helvettiä" -asennoitumista. Tuokin näyttäytyy lähinnä vain vastavoimana sille, että yksi/muutama kirjoittaja on jo viikkoja jatkanut samaa vinkumista, kuinka kaikki on perseestä. Korkeintaan sarkastisesti välillä esiintyen, vailla yritystäkään rakentavampaan kritiikkiin, mikä voisi jopa keskustelua eteenpäin viedä...
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Tuo oli jossain vaiheessa vielä viihdyttävää seurattavaa, nyt lähinnä kiusallista. Väitän että aika monen käyttäjän kohdalla vika ei ole Teliassa, vaan itse käyttäjässä ja tuolla vaan itketään ja puretaan pahaa oloa.

Mitähän Telialla ajatellaan nyt jälkikäteen ajatuksesta, että "osallistetaan lätkäkansaa uuden tuotteen lanseerauksessa"?

Aamuisin on Teliapartion työpisteiden arvonta: "Jonne menee tänään Jatkoaikaan", "Ei vittu".
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kausi se vain lähenee ja kierrokset kovenee Telian tiimoilta. Kannattaa hakea ne popparit. Tilasin eilen pizzaa internetin saloista, mutta menussa ei ollut poppareita. Pitää käydä hakemassa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kausi se vain lähenee ja kierrokset kovenee Telian tiimoilta. Kannattaa hakea ne popparit. Tilasin eilen pizzaa internetin saloista, mutta menussa ei ollut poppareita. Pitää käydä hakemassa.
Hauskaa, että pystyt viihdyttämään itseäsi noilla flametuksilla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hauskaa, että pystyt viihdyttämään itseäsi noilla flametuksilla.

Hauskaa miten luulet minun flamettavan, vaikka on iso joukko muitakin mitkä ovat ongelmat huomanneet. Hauskinta on tietenkin se porukka mikä vain vetelee poppareita eikä näe missään mitään ongelmaa.

Varmaankin moderaattoritkin olisi jo puuttuneet, jos olisi puuttumisen tarvetta.
 

Bianconeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Juventus
Joutui laittamaan popparit mikroon jo odottelemaan kun huomasin kuka on tehnyt NHL-osioon comebackin. Tosin tällä kertaa vääntöä ei käydä yhtä nuorta suomalaista kiekkoilijaa käsittelevässä ketjussa, vaan hänen edustamansa seuran ketjussa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Voijjeesus että tuo tiedätte-kyllä-kenen paasaus on raskasta seurattavaa.
 

teppana

Jäsen
Joutui laittamaan popparit mikroon jo odottelemaan kun huomasin kuka on tehnyt NHL-osioon comebackin. Tosin tällä kertaa vääntöä ei käydä yhtä nuorta suomalaista kiekkoilijaa käsittelevässä ketjussa, vaan hänen edustamansa seuran ketjussa.

Laine/Winnipeg ketjut paranisivat huomattavasti jos kaikki jäsenet vain laittaisi kyseisen nimimerkin ignoreen. Saisi sitten itsekseen paasata.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Ralph

Jäsen
Laine/Winnipeg ketjut paranisivat huomattavasti jos kaikki jäsenet vain laittaisi kyseisen nimimerkin ignoreen. Saisi sitten itsekseen paasata.
Ei nyt ihan, onhan hänellä ainakin se yksi opetuslapsi siellä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Nyt voisi tietysti joo ne popparinheittelijät (tai siis me, minä mukaan lukien) keskittyä siihen, että ei itse kirjoittele viestejä aiheen vierestä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Upeastihan se lähti käyntiin heti aamusta, vaikka osalla ei varmasti ole edes rähmät silmistä poistunut. Tästä tulee hieno päivä.
 

Aapee79

Jäsen
Itse odottelen vesikielellä niitä WTC-ketjun todisteita. Voi olla kyllä, että niihin ei jää aikaa, kun on Laine ja Jets osioissa kiirettä. Onneksi Ippenator rientää kohta apuun ja kuoro alkaa toistamaan samoja asioita 24/7.

Itse vaihoin sipseihin. Poppareita on tullut syötyä kyseisen henkilön takia jo maximit.
 

teppana

Jäsen
No, ehkä se keskustelufoorumeilla pitää ottaa "antaa kaikkien kukkien kukkia" linja. Mutta mitä keskustelun arvoista psykopaatti tälle palstalle tuo? Aivan sama mihin ketjuun ukko kirjoittaa niin välittömästi koko keskustelu muuttuu vänkäämiseksi ja myrkylliseksi.
 

Ralph

Jäsen
Onneksi Ippenator rientää kohta apuun ja kuoro alkaa toistamaan samoja asioita 24/7.
Tämä ensimmäinen opetuslapsi on vielä piilossa, mutta Rene Saari kaivautui jo esiin. Toki kävihän siellä Moderaattoritkin jo huitomassa STOP-kyltin kanssa, mutta ei se ole ennenkään estänyt.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tämä ensimmäinen opetuslapsi on vielä piilossa, mutta Rene Saari kaivautui jo esiin. Toki kävihän siellä Moderaattoritkin jo huitomassa STOP-kyltin kanssa, mutta ei se ole ennenkään estänyt.

Moderaattorien kanssa mä en viitti alkaa vänkäämään, vaikka nekään ei ikinä myönnä virheitään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nimim. Ippenator palasi muutaman viikon viestittelytauolta laineenpate-ketjuun täynnä tarmoa ja aloitti AMOK-juoksun. Saa nähdä, kestääkö kondis?

lppenator kirjoitti:
Idioottimainen väite ja täyttä fantasiaa, jossa ei ole järjen hiventä. Tuollaisiakin voi väittää ihan miten huvittaa, kun asiaa ei kuitenkaan pysty mitenkään todeksi osoittamaan. Ei saatana millä tasolla täällä keskustelu koko ajan joillakin menee. Ala-astelaistenkin kanssa väittely tuntuisi varmasti fiksulta, kun vertaa tällaisiin argumentteihin. Huhhuijaa!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös