1Timer.
Onhan niitä muitakin. Tohtiiko alkaa heitellä, vai tuleeko turpiin? No, El Lude ja Leon nyt ainakin tuli mieleen.
Siis tarkoitatko, etta mulla oli muitakin nikkeja aiemmin? Vai kasitinko vaarin? Oli, mutta ei noita mita tossa luettelit. Olin joskus aluksi Punainen13! (koska mulla oli HIFKn game worn Pepsi-paita kerran numerolla 13 (oliko itse J.Kapasen paita?))
Kun vaihdoin 1Timeriin, niin joku kerkesi melkeen heti ekaan viestiini vastata, etta onpa typera nimimerkki, ja se sai minut vakuuttuneeksi, etta kyseessa oli mita mainioin nimimerkki. Kunnes kerran paahan tuli tama Mats Bedö. Mielestani se oli "paljon parempi" ja kun rakkaan HIFKn faneja ollaan, niin se sopi myos kieleltaan nimimerkiksi. Samalla siita sai itselleen "etunimen", jolla ainakin tuolla NBA-puolella jotkut minua kutsuvat. Ihan kiva! Ainoa "vaiva" tassa on se, etta kun kirjottaa tallasella nappaimistolla missa ei ole "ääkkosiä", niin tuo ö pitaa aina copy pastata... (niin kun nytkin).
Omasta mielestani tuo
Jääkoneenkuljettaja on mita mainioin nimimerkki jaakiekko-aiheiselle keskustelupalstalle. Kuvastaa hyvin kaveria, joka on vahvasti mukana hokissa, mutta tulee esille silloin kun muut on hakemassa hodaria ja kaljaa. Ja kun tyo on tehty (sanottava sanottu), niin muut palaavat paikalle...
Vanha Len olisi muuten ollut kanssa suosikki, mutta itse vaansin tuon jo joskus 80-luvulla suosikkibandistani. Samoihin aikoihin kun etukateen taipui takajalkaan:ksi ja perakanaa tapui etukukkoon:ksi jne jne jne. Oiva nimimerkki silti, ei siina mitaan.