Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

  • 106 665
  • 507

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Suuri kiitos! Jäi meinaan pikkuisen häiritsemään, kun ei vaan muistunut mieleen.

Hyviä olivat jututkin jo tuolloin:

Jos joskus sattuis tulemaan ero, niin sitten vois kayda kuittaamassa tallasen kombinaation: neekeria perseeseen. Ihan vaan kokemuksen takia. Elamahan on kokemuksien kerailemista, eiko?

En tiedä mistä aivolokeron kätköistä tuo muistui mieleen, kun ko. kaverista puhuttiin, mutta pakko oli kaivaa esille. Kiitos ja anteeksi.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selvitä ensin se suosikkijoukkue, ennen en auta tuon toisen nimen suhteen ;)

Suosikkijoukkue lienee KoklU?

Ei tarvitse kertoa toista nimeä. Alkoi jo pelottamaan, että lähteekö tästä huumorista perkele kirjoitusoikeudet, kuten mustaseiska pelotteli. Mitä helvettiä sen jälkeen teen työaikana? Ajatuskin kauhistuttaa.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aina ei tarvitse nikki liittyä edes suoraan jääkiekkoon, jos muuten on hyvä.

Mikähän tausta on nimimerkillä ufon kaakao? Voi ainakin onnitella, että tuskin on kellään muulla tullut sama mieleen. Todella omaperäinen.

Tykkään kovasti nikistä Surukuku. Se vaan soi kuin runo, vaikka tiedänkin, että viittaa käärmeeseen.Hieno.Mirasanekin on kiva, vaikka yht´äkkiä en merkitystä kyllä tiedäkään. Voisiko Mirasane hieman valaista?Tuntuu, että pitäs tietää, mutta jo pitempään on pää lukittunut asemaan "hauki on kala".

Noista aiemmin mainituista nimikikkailuista Vanha Len avautui kyllä pian, mutta esim. tuo Mats bedö ei. Semmoista.

En tykkää alapäähuumorinikeistä yhtään. Jotenkin liian teinikeskeistä touhua nikiksi, sori vaan.

Omasta nikistäni tykkään kyllä kovasti. Tuo mieleen pohjoisen kotini ja Lappiin luonnollisesti liittyvän noitarummun ja onhan noita erilaisia rumpuja katsomossakin:)
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
...
Esimerkkinä vähemmän onnistuneista mieleen tulee TykkiJutila, joka taidettiin mainita siinä junttiketjussakin. Ja ihan syystä. Toki ei mitään henkilökohtaista, aina ei vain osu.

No en menis kehumaan puuvillasuutakaan =D Toki ei mitään henkilökohtaista, aina ei vaan osu.

Kuten olen aikaisemminkin sanonut, että nimimerkkini juontaa junnuvuosina saamaani "lempinimeen" ja se nyt oli mielessä, kun tänne aikoinaan rekisteröidyin. Ja olen toki itsekin miettinyt sen "järkevyyttä", mutta en saatana sitä lähde vaihtamaan, vituttipa se jotakuta tai ei. Makunsa kullakin...
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös se ole huulirasvamerkki, joten tosiaankin omaperäinen.

Tarkoittanette kuitenkin Miramea. Siis Mirame-merkkistä huulirasvaa.

Mun suosikkinimimerkkini on Jeesus. Naurattaa joka kerta, kun jossain lukee "Jeesus kirjoitti:...". Kerrankin on todisteita. Paljon on toki muitakin hyviä.

Huonoja nimimerkkejä onkin sitten aika tavalla. Viime aikoina paljon tapetilla ollut "HIFK" oli kyllä suureksi häpeäksi HIFK-nimiselle seuralle. Että tuon kaltaisista nimimerkeistä en oikein pidä. Ja #:t päälle.

Olen jo jonkin aikaa harkinnut oman nimimerkkini muuttamista ihan vain BOLiksi. Kukaan ei oikein jaksa edes BoredOldLadya kirjoittaakaan enää, vaan mut tunnetaan täällä kavereiden kesken BOLina. Enkä mä enää oikein ole siinä "tilassakaan", että olisin kovin BoredOldLady...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Enkä mä enää oikein ole siinä "tilassakaan", että olisin kovin BoredOldLady...

BoredVeryOldLady?

Pisin Kääpiö 186cm on ihan parhaimpia. HN on myös hyvä, kun avaa sen lyhenteen.

Paskimpia on nämä muiden nimimerkkejä kopioivat viritykset, Sim0n sun muut.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Hyviä niccejä:
William Murderface: Aivan loistava nimimerkki. Ei hajuakaan mistä tulee mutta naurattaa aina kun näkee tuon.

Se on yhdestä animaatiosta. Ehkä omakuva?

Nimissä sanaleikit tai viittaukset johonkin popkulttuurin palaseen viehättävät usein minua.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pisin Kääpiö 186cm on kyllä myös mainio nimimerkki.

Voisikohan joku jeesailla mua vähän näiden kanssa?

Yhtään en ymmärrä tuon yllämainittua nimimerkin hauskuutta. Olisiko vielä hauskempaa olla Lyhyin Hujoppi 162cm vai missä tässä on se zoukki? Myöskään duc2e (menikö oikein?) ei aukea yhtään.

Nimimerkit on nimimerkkejä, mutta lähtökohtaisesti en pidä siitä, että nimimerkki kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella; mielestäni on kuitenkin kyseessä nimeen verrattava yksiöinti. Silti tämä yhden jullihoron nimimerkki on Jotain Ihan Muuta.

Schwalbe on tietääkseni saksaa ja tarkoittaa pääskystä. Ja on myös maineikkaan hävittäjälentokoneen lempinimi. Eli aika paska nimimerkki, mutta näillä mennään. En todellakaan ole vaihtamassa nimimerkkiäni TKoFE:si.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
scholl kirjoitti:
Paras:
- Isaksson. Voiko enää svedumpaa nimimerkkiä keksiä
Mielestäni tuo on hifkin kannattajalle huono valinta, kun kyse kuitenkin Lukon kasvatista. Ainakin itse olen ajatellut, että tuo nimimerkki juontaisi Esa Isakssonista. Sinänsä mitään huonoa tuossa nimimerkissä, mutta kun ajattelee taustaa niin vähän outo.

Siis osittain vähän samaa sarjaa kuin miksi Max Power on huono nimimerkki Lukon kannattajalle, kun kyse on kuitenkin TPS:n kasvatista ja pelaajasta, jolla ei edes ole mitään yhteyttä Lukkoon. Ainakin itselle tulee nimittäin aina mielleyhtymä maksimaalista poweria SM-liigassa edustavaan Max Koluun, kun kyseisen nimimerkin näen.

Vastaavasti TykkiJutila taas on mainio nimimerkki tuodessaan aina mieleen Jutilan presidentin aitiossa tykittämässä nuuskaa huuleen.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
1Timer.

Onhan niitä muitakin. Tohtiiko alkaa heitellä, vai tuleeko turpiin? No, El Lude ja Leon nyt ainakin tuli mieleen.

Siis tarkoitatko, etta mulla oli muitakin nikkeja aiemmin? Vai kasitinko vaarin? Oli, mutta ei noita mita tossa luettelit. Olin joskus aluksi Punainen13! (koska mulla oli HIFKn game worn Pepsi-paita kerran numerolla 13 (oliko itse J.Kapasen paita?))

Kun vaihdoin 1Timeriin, niin joku kerkesi melkeen heti ekaan viestiini vastata, etta onpa typera nimimerkki, ja se sai minut vakuuttuneeksi, etta kyseessa oli mita mainioin nimimerkki. Kunnes kerran paahan tuli tama Mats Bedö. Mielestani se oli "paljon parempi" ja kun rakkaan HIFKn faneja ollaan, niin se sopi myos kieleltaan nimimerkiksi. Samalla siita sai itselleen "etunimen", jolla ainakin tuolla NBA-puolella jotkut minua kutsuvat. Ihan kiva! Ainoa "vaiva" tassa on se, etta kun kirjottaa tallasella nappaimistolla missa ei ole "ääkkosiä", niin tuo ö pitaa aina copy pastata... (niin kun nytkin).

Omasta mielestani tuo Jääkoneenkuljettaja on mita mainioin nimimerkki jaakiekko-aiheiselle keskustelupalstalle. Kuvastaa hyvin kaveria, joka on vahvasti mukana hokissa, mutta tulee esille silloin kun muut on hakemassa hodaria ja kaljaa. Ja kun tyo on tehty (sanottava sanottu), niin muut palaavat paikalle...

Vanha Len olisi muuten ollut kanssa suosikki, mutta itse vaansin tuon jo joskus 80-luvulla suosikkibandistani. Samoihin aikoihin kun etukateen taipui takajalkaan:ksi ja perakanaa tapui etukukkoon:ksi jne jne jne. Oiva nimimerkki silti, ei siina mitaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Siis tarkoitatko, etta mulla oli muitakin nikkeja aiemmin? Vai kasitinko vaarin?
Ilmaisin asian hiukan epäselvästi. Tarkoitin, että myös ko. herrat ovat vaihtaneet nimimerkkiään joskus. Onhan teitä varmasti enemmänkin, mutta nuo tulivat heti mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös