Heh, minulle tulee myös aina tuosta mieleen toffee. Luen sen jotenkin siten.TQoFE on huonoin ja ärsyttävin, jos nimimerkkiä piti muuttaa niin eikö Toffee ollut vapaana?
Mielestäni tuo on hifkin kannattajalle huono valinta, kun kyse kuitenkin Lukon kasvatista. Ainakin itse olen ajatellut, että tuo nimimerkki juontaisi Esa Isakssonista. Sinänsä mitään huonoa tuossa nimimerkissä, mutta kun ajattelee taustaa niin vähän outo.Paras:
- Isaksson. Voiko enää svedumpaa nimimerkkiä keksiä
TQoFE on ärsyttävä rekkalesbofemakkojen harrastama pahistus. Huonoja fiboja tulee kaltaiselleni kusisukka-nöösipojalle moisesta.
Heh, minulle tulee myös aina tuosta mieleen toffee. Luen sen jotenkin siten.
Tuo on kyllä mieleenpainuva nickki ja itse miellän, että siinä on silmälasit sankoineen. Tiedä sitten mistä oikeasti kyse. Hauska kyllä.-OO-: Nerokas "logonicci" kertakaikkiaan.
Kaikki, joissa ei ole käytetty mielikuvitusta kuten pelaajanumerot, pelaajien nimet, oma etunimi+syntymävuosi jne.
TQoFE on huonoin ja ärsyttävin, jos nimimerkkiä piti muuttaa niin eikö Toffee ollut vapaana?
En edes kokeillut, olenhan The Queen of Fucking Everything.
Lievästi huvittaa, keskustelun taso on kuin vauva.fi:ssä, jossa mietitään kauniita ja rumia lasten nimiä. Ehkä täällä onkin lauma yh-äitejä toteuttamassa salaisia viettejään... ;)
Mielestäni tuo on hifkin kannattajalle huono valinta, kun kyse kuitenkin Lukon kasvatista. Ainakin itse olen ajatellut, että tuo nimimerkki juontaisi Esa Isakssonista. Sinänsä mitään huonoa tuossa nimimerkissä, mutta kun ajattelee taustaa niin vähän outo.
En edes kokeillut, olenhan The Queen of Fucking Everything.
Heh, tuohan nimimerkistäsi tosiaan tulee ensmmäisenä mieleen!
Mitä tuo kaiken panemisen kuningatar edes tarkoittaa?
Joku pikkaisen terävämpi kaveri huomaisi allekirjoituksenkin ;)
PS. Esimerkiksi "all those fucking idiots" voi tarkoittaa muutakin kuin kaikkia noita panevia idiootteja.
Huonoja niccejä:
Kaikki, joissa ei ole käytetty mielikuvitusta kuten pelaajanumerot, pelaajien nimet, oma etunimi+syntymävuosi jne.
Mutta sittenhän se aukesi, Much Better.
Itse rekisteröidyin aikanaan hetken huumassa niin paskalla nickillä, että se meni vaihtoon heti kun hiffasin, että vaihto on mahdollinen. En kehtaa edes kertoa.