Oletko ostanut seksipalveluja prostituoidulta?

  • 7 182
  • 19

Oletko ostanut seksipalveluja prostituoidulta?

  • Olen.

    Ääniä: 41 12,9%
  • En ole.

    Ääniä: 278 87,1%

  • Äänestäjiä
    319

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja tällaista äänestystä tällä kertaa. Eli suomeksi, oletko käynyt huorissa? Itse vastaan "en ole".
 

45shelley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan sama, kunhan tapellaan!
En minä mutta kaverit.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vastasin en ole. Ei tulisi edes mieleenkään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen. Yhden kerran nuorena ja tyhmänä. Toista kertaa ei tule.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Enpä ole, mutta vosihan tuota joskus kokeilla..
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Eipä ole tarvinnut siitä ilosta maksaa. Ihan on ilmaiseksi aina saanut, kun on ollut tarvis.
Vaimolle tuossa taannoin sanoin, että sitten jos joskus eläkkeelle pääsen TERVEENÄ, niin alan saman tien polttamaan tupakkaa, juomaan viinaa (enemmän)ja käymään huorissa. Vaimo totesi siihen että "ja otat varmaan avioeron" Tämmöistä tällä kertaa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
En ole, vaikka huorakaduilla on pyoritty monessakin kaupungissa ympari maailmaa. Eraanlaista paikallistuntemusta keraamassa ;-)

Jos joskus sattuis tulemaan ero, niin sitten vois kayda kuittaamassa tallasen kombinaation: neekeria perseeseen. Ihan vaan kokemuksen takia. Elamahan on kokemuksien kerailemista, eiko?
 

The Fan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi ja Hämeen Siat
1Timer kirjoitti:
Jos joskus sattuis tulemaan ero, niin sitten vois kayda kuittaamassa tallasen kombinaation: neekeria perseeseen. Ihan vaan kokemuksen takia. Elamahan on kokemuksien kerailemista, eiko?

Rasisti! Hyi sua! Ja silti himoitset mustaa peffaa!
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole, pari kertaa on käyny mielessä mutta ei ole rahat riittäny. Neljä euroa ei vissiin riitä suihinotosta Teneriffalla.

edit: Se huora kyllä hieroi silleen housujen läpi mutta raha ei siirtynyt. Tuntu hyvältä, kyllä ne hommansa osaa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En. Mikäli pipari tai b-rappu ei ilmaiseksi irtoa niin sitten laitetaan silmät kiinni ja annetaan mielikuvituksen ja käden tehdä töitä.
 

ipaz

Jäsen
Olen. Kerran nuorena ja kännissä syntisessä Amsterdamissa. Eihän siitä siinä kunnossa mitään tullut, mutta se parikymppinen nainen oli kyllä aivan uskomattoman hyvän näköinen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen - nuorena ja kenties tyhmänä. Enää ei yläkerta antaisi moiseen myöten - mielummin ilman ja omaan käteen turvautuen kuin maksullisissa käyden.

vlad.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
En tieda kun en oo tehnyt kattavaa tutkimusta asiasta, mutta eikohan se ole niin, etta nuorena kaydaan huorissa kokeilun halusta ja vanhempana sitten pillun tarpeesta. Tai etta haluaa panna hyvannakoista naista vaihteeksi...
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
En ole.

"En oo käynyt ilotalon lähelläkään. Siitäkö se johtuu, että oon niin surullinen?"
- Juice Leskinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös