Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

jeani

Jäsen
Kenellä on mielestäsi paras ja kenellä väsynein nimimerkki Jatkoajassa? Molempiin kategorioihin varmasti löytyy paljon tarjokkaita. Harmittaa, ettei itse tullut aikanaan panostettua jonkin hyvän jääkiekkoaiheisen nimimerkin keksimiseen.

Tässä omat valintani:

Paras: Jääkoneenkuljettaja
Huonoin: TosiFani

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Paras: Patajukuri
Huonoin: 1963
Miten kukaan tahallaan haluaa vääntää veistä haavassa? Jos se ois "kettuilua", niin ymmärtäisin, mutta että tosissaan.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Paras: Jeesus, Mukava valkku (eikö meillä tällä palstalla tällainen ole?)
Huonoin: mun edellinen tunnari oli ihan pepusta

Fordél

Jäsen
Paras: John-Lennonjohtaja, Mukava Valkku
Huonoin: Fordél

scholl

Jäsen
Paras:
- Isaksson. Voiko enää svedumpaa nimimerkkiä keksiä
Huonoin:
- nimimerkin vaihtajat. Joka leikkiin ryhtyy niin se leikin kestäköön. Turha tehdä comebackia uudella identiteetillä
- toiselle kirjoittajalle vittuilevat nimimerkit eli rekataan hyvin lähellä toista kirjoittajaa oleva nimimerkki

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paras:
- Pisin kääpiö 186cm, -OO-
Huonoin:
- TQoFE, -OO-

Pisin kääpiö 186cm pysäytti kun sen ekan kerran joskus tavasin. Ensin ihmettelin. Sitten naurahdin. Sitten pelkäsin. Sitten suljin tietokoneen ja asuin komerossa kaksi päivää.

-OO- on nerokas ja monimerkityksinen. Onko ne rillit? Kiikarit? Kaksi toisiinsa törmännyttä siittiötä?

Lisäksi se on ärsyttävä, kun ei tiedä mitä se tarkoittaa ja miten se muotoillaan.

TQoFE on ärsyttävä rekkalesbofemakkojen harrastama pahistus. Huonoja fiboja tulee kaltaiselleni kusisukka-nöösipojalle moisesta.

d2uce

Jäsen
Muutama hyvä nimimerkki olikin tuossa edellä mainittu, mutta laitetaan vielä pari, joissa on selvästi mietitty hartaasti nimimerkkiä valittaessa:

Jääkiekon Oppositio
Snadi kundi Stadista

Huonoja on kaikki missä on numeroita tai muita erikoismerkkejä.

Ralph

Jäsen
Hienoja on sellaiset jotka on tarkoin harkittuja ja kauniisti sommiteltuja. Esimerkiksi lintu ja karate Mauri.

Huonoja ovat sellaiset, joissa on tylsiä kirjainyhdisteitä. Esimerkiksi HIFK.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Hyviä ja huonoja on valtaisat määrät, yksi hyvistä mikä mieleen jäänyt on Härskiolof.

d2uce on aika huono, piti tarkistaa miten tuo edes kirjoitetaan. Lausunnalla saisi kielensä solmuun.

Bª™ªN on paras, harmittaa etten ole itse keksinyt. Piti oikein kopioida tähän, ei havaintoakaan miten nuo merkit pystyy kirjottamaan.

TQoFE on huonoin ja ärsyttävin, jos nimimerkkiä piti muuttaa niin eikö Toffee ollut vapaana?

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla
Paras nimimerkki koko jatkoajassa on ehdottomastai Bob Maali. Ihan nerokas.

Huonoin/huonoimmat ovat näitä #14 ja #86 ja nämä vastaavat väsyneet numerot. Lisäksi jotkut kirjainyhdistelmät on rasittavia. Jos NiiSsÄ on VIElä osA kirjAiMIsta kIrJOTettu isoLla.

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omasta nimimerkistä sen verran, että tarkoitus oli ottaa käyttöön nimim. "Kali", joka kuitenkin oli varattu rekisteröityessäni. Siksi että muutamat tutut tuntisivat allekirjoittaneen (aiemmin kirjoittelin edesmenneellä JYPin keskustelupalstalla kyseisellä nickillä) niin piti ottaa joku vastaava, mutta koska tämä foorumi ei hyväksynyt mitään liian lähelle osuvaa, piti sitten ottaa vähän "hölmömpi". Vähän tietysti ketuttaa, kun nimim. kali on kirjoittanut palstalle peräti yhden viestin vuonna 2001, ja viimeksi käynyt paikalla vuonna 2006.

Parhaiden ja huonoimpien nimimerkkien asiassa peesailen muita; yksittäisiä en jaksa luetella, mutta simppelit ja/tai näppärän sanaleikin muodostamat nickit kuuluvat parhaimmistoon, ja sellaiset "kämmenellä näppikseet" tehdyt huonompaan osastoon.

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Hyviä:
Pisin Kääpiö 186cm
Jääkoneenkuljettaja
Mukava valkku
Bob Maali
Vanha Len
Käyttäjänimetön

Myös monet "eleettömät", yksinkertaiset ja tunnetut nimimerkit alkavat pidemmän päälle kuulostaa ja näyttää hyviltä. Huonoja ovat pelkät pelinumerot tyyliin #26, nimimerkit joiden kirjoitusasu on kummallinen ilman mitään selvää syytä, liian "ilmiselvät" nimimerkit, jotkut lyhenteet...

Suosikki-inhokkini nimimerkeistä on Saku #11. Siitä vain tulee huonoja mielleyhtymiä, "hei olen 10-v. Saku-fani, joka ei tiedä muuta lätkästä muutaku että Saku on paras!!1". Inhokki siitä huolimatta, että suosikkipelaajani on sama... tai juuri sen takia?

Itseasiassa omakin nimimerkki perustuu samaan pelaajaan, mutta toivottavasti vähän huomaamattomammalla tavalla. Lisäksi se on tehty siinä toivossa, että nimimerkistä ei heti ajattele mitä se tarkoittaa tai mihin se viittaa, vaan ajattelee sitä vain nimimerkkinä.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
En nyt ihan parhaista ja huonoimmista tiedä, mutta yksi parhaista on Pisin Kääpiö 186cm ja yksi huonoimmista on TQoFE. Perustelut ovat tulleet jo yläpuolella.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Paras:
- Isaksson. Voiko enää svedumpaa nimimerkkiä keksiä
Mielestäni tuo on hifkin kannattajalle huono valinta, kun kyse kuitenkin Lukon kasvatista. Ainakin itse olen ajatellut, että tuo nimimerkki juontaisi Esa Isakssonista. Sinänsä mitään huonoa tuossa nimimerkissä, mutta kun ajattelee taustaa niin vähän outo.

scholl

Jäsen
TQoFE on ärsyttävä rekkalesbofemakkojen harrastama pahistus. Huonoja fiboja tulee kaltaiselleni kusisukka-nöösipojalle moisesta.
Heh, minulle tulee myös aina tuosta mieleen toffee. Luen sen jotenkin siten.

FASlapsi heitti muuten todella loistavan kuvauksen, harvoin näkee vastaavaa. Mulla ei ole kyllä koskaan toffee tullut mieleen, mutta lesboiluun sen itsekin olen yhdistänyt ja vähän ollut varuillani. En peloissani, mutta valmiina puolustautumaan.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hyviä niccejä:

FASlapsi: Tämä nimimerkki saa aina hymyn huulille. Aihehan on melko synkkä sillä fas-lapsia syntyy meillekin monia vuodessa. Toivottavasti tämä kyseinen nimimerkki on heittänyt niccinsä läpällä...

William Murderface: Aivan loistava nimimerkki. Ei hajuakaan mistä tulee mutta naurattaa aina kun näkee tuon.

Bob Maali: Nerokas lätkäaiheinen nimimerkki, johon yhdistyy suuri musiikintekijä ja persoona.

Ted Raikas: Herättää hyvää fiilistä ja mielessäni väännän tuon aina "raikkaan tediksi".

psychodad: Psykopaattifaija, joka kirjoituksillaankin aiheuttaa ristiriitaisia tunteita. Nimimerkki aiheuttaa ironista hupia.

-OO-: Nerokas "logonicci" kertakaikkiaan.

Mukava valkku: Eli vakava mulkku. Sananmuunnoksilla mennään ja aiheena vieläpä lätkä. Hieno nimimerkki...ja hauska.

Huonoja niccejä:

Kaikki, joissa ei ole käytetty mielikuvitusta kuten pelaajanumerot, pelaajien nimet, oma etunimi+syntymävuosi jne.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK
-OO-: Nerokas "logonicci" kertakaikkiaan.
Tuo on kyllä mieleenpainuva nickki ja itse miellän, että siinä on silmälasit sankoineen. Tiedä sitten mistä oikeasti kyse. Hauska kyllä.

Hyviä nickejä:

Lainaamani henkilö, eli Vanha Len on aika nokkela. Kesti itseasiassa jonkin aikaa, ennen kuin keksin sanaleikin tuon takaa.

Myös Pula-ajan Tretjak aiheuttaa aina suurta hilpeyttä hyvässä mielessä, todella humoristinen.

Olisihan noita monia muitakin.

Huonoja on omasta mielestäni myös kaikki jääkiekkopelaajista kehitellyt nimimerkit ja numerot. Vaikka tämä nyt jääkiekkopalsta onkin.

ditrim

Jäsen
Kaikki, joissa ei ole käytetty mielikuvitusta kuten pelaajanumerot, pelaajien nimet, oma etunimi+syntymävuosi jne.
Poislukien yksinkertainen Pete2004, joka jo pelkkänä nimimerkkinä herättää minussa kauniita ajatuksia hampaattomasta helsinkiläisestä IFK-fanista joka juo viinaa ja käy Virossa. Kaunista.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Liverpool FC
Oma nimimerkki on ärsyttänyt pitkään. Nuoruuden suosikkibiisi Accept - Fast as a Shark on nimimerkin taustalla. En edes tiedä miksi päätin käyttää sitä muodossa "fastasashark". Jatkuvasti tulee eteen viestejä joissa muut kirjoittavat "fastashark". Olen pitkään miettinyt vaihtaa nimimerkkiä samaan jota käytän muilla foorumeilla ja nyt lähtee hakemus modesedille tämän ketjun ansiosta.

Yksi parhaista on ehdottomasti Vanha Len, minulla meni melkein viisi vuotta tällä palstalla ennenkuin nimimerkki avautui minulle.

Jomppa_Koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vedonlyönti
Onko Jompan Koolla väliä?

- Nakkikastike
- TuleeEnnenAikaisesti(?)
- Käyttäjänimetön
- Mukava valkku

Onhan noita. Ei jaksa miettiä.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
TQoFE on huonoin ja ärsyttävin, jos nimimerkkiä piti muuttaa niin eikö Toffee ollut vapaana?
En edes kokeillut, olenhan The Queen of Fucking Everything.

Lievästi huvittaa, keskustelun taso on kuin vauva.fi:ssä, jossa mietitään kauniita ja rumia lasten nimiä. Ehkä täällä onkin lauma yh-äitejä toteuttamassa salaisia viettejään... ;)

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Minnesota Wild, Oulun Kärpät
En edes kokeillut, olenhan The Queen of Fucking Everything.
Heh, tuohan nimimerkistäsi tosiaan tulee ensmmäisenä mieleen!

Nojuu, ei kai se nimi naistakaan pahenna jos ei nainen nimeä. Mutta kyllä tuo itsellänikin hiukan särähtää silmään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy