Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

  • 106 322
  • 507

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Piti ihan tarkastaa mikä oli kyseessä ja noh, kieltämättä... Toki eipä tässä omassakaan kehumista sinällään ole, mutta siinähän se menee mukana.

Mitä vittua, eihän tossa sun nickissä ole mitään vikaa. Ja se mun vanhakaan nimimerkki ei ole edes tuhannen paskimman joukossa, mikä kertoo siitä, että huonoja nimimerkkejä täällä on paljon. En kuitenkaan ala sormella osoittelemaan. Muistakaahan kaikki, jotka tunnette piston sydämessänne, että kerran voi sitä nimimerkkiä vaihtaa.

Parhain terveisin,

Aurajoen Tarzan.
 

Baldrick

Jäsen
Kait tässä omakin nicki on vaihdettava kohta johonkin punasilmä tahi mässyjen mies.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
FASlapsi: Tämä nimimerkki saa aina hymyn huulille. Aihehan on melko synkkä sillä fas-lapsia syntyy meillekin monia vuodessa.
Olen nickistä samaa mieltä, mutta kaikella vakavuudella kehottaisin ohjaamaan vaimosi vieroitukseen.
---

Yleisesti, pelkkiin pelinumeroihin pohjautuvat nimet ovat sieluttomia. Nimi + numero vielä jollain tavalla menettelee, vaikka onkin hiukan yläastemeininkiä. Vaikea luettavuus tekee myös hallaa, sorry ToFqu, TffQu vai mikä sinä nyt olit. Tai Sinthasomphone.

Parhaita ovat nämä Ted Raikkaan, Pula-ajan Tretjakit ja Pisimmät kääpiöt, jotenkin tuo kaksi- tai kolmiosaisuus sointuu hyvin. Tunnettu Sotilas, Taito-Ojanen. Viesteihin viittaamisen kannalta on tietenkin hienointa, jos kohteen nimimerkkinä sattuu olemaan vaikkapa Leon, varjo, vlad tai DAF. Säästyy kovasti vaivaa verrattuna esimerkiksi fastasharkiin.

Sitten on tietysti kikkelihuumorin riemuvoitto, Pascal Lemoix. Rakastan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Niin, ja vielä se piti sanoa, että nickien vaihtaminen on aivan haitarista, tai se pitäisi ainakin sangen kovaan ääneen kuulutettaman kaikille. Ihmetyttää välillä jotkut rookiet, jotka hyppivät silmille eri ketjuissa, ja sitten nimimerkin takaa paljastuukin joku hyvis konkaripalstalainen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mitä vittua, eihän tossa sun nickissä ole mitään vikaa.

No joo, eipä sinänsä, kunhan vain hieman sirottelin tuhkaa päälleni peitelläkseni tuota pientä tölväisyä entistä nimimerkkiäsi kohtaan. Toki esim. nimimerkki Everton vääntää kuulemma oman nimimerkkini päässään samettisuuksi, joka haisee kieltämättä lievästi homolle eli aina voisi kait parantaa. Itse jos nyt rekisteröityisin, niin hakisin kyllä jotain perus etunimi+sukunimi-nimimerkkiä. Esim. joku Petteri Ahomaa voisi olla kova tai sitten itse Aurinkojumalan ristimänimi, jota en nyt tässä rienauksen pelossa loihe lausumaan. Siinä olisi iltapäivälehtien "toimittajilla" uutisien aiheita, kun jo nykyisinkin niitä JA:sta kaivetaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olisi kyllä aika kova juttu, jos Hannu Aravirta, Kari Jalonen, Juhani Tamminen, Petteri Ahomaa, Timo Jutila ja Petteri Sihvonen keskustelisivat enemmän ja vähemmän asiantuntevasti vaikkapa kananmunan paistamisesta hellan päällä. Tai jostain pokeriturnauksesta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin, ja vielä se piti sanoa, että nickien vaihtaminen on aivan haitarista, tai se pitäisi ainakin sangen kovaan ääneen kuulutettaman kaikille.

Kun vaihdoin tuosta Tarzanista nykyiseen, niin kysyin asiasta muistaakseni jossain moderaattoreille asiaa -ketjussa ja sainkin heti joltain kuitin, että pidä tuo. En pitänyt.

Jos tämä on ollut sinun alkuperäinen nimimerkki, niin ehdottomasti vaatimaan sitä takaisin, huikea.

Mitään en myönnä. Eikös banaaninviljelijäkin kuulu nickin vaihtajiin? Jotenkin muistelisin niin. Ja hei, kertokaa nyt joku se Mats Bedön aiempi nickki, kun ei vaan muistu mieleen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja hei, kertokaa nyt joku se Mats Bedön aiempi nickki, kun ei vaan muistu mieleen.
1Timer.

Onhan niitä muitakin. Tohtiiko alkaa heitellä, vai tuleeko turpiin? No, El Lude ja Leon nyt ainakin tuli mieleen.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Huonoimmat:

HIFK
jere#3 ja teemu73 kaltaiset nimi + numero yhdistelmät, ei vain nappaa.

Parhaat

Toejoen Veikko
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
.

Eikös banaaninviljelijäkin kuulu nickin vaihtajiin? Jotenkin muistelisin niin.

Hyvin muistettu. Ensimmäinen nimimerkki oli hätäratkaisu, kun kaikki haluamani oli jo käytössä, niin heitin siihen nimikirjaimet. Tähän nykyiseen vaihdoin kalsarikännitumuissa aamuyöntunteina.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mun nimimerkki on tylsä. Siitä saa kirjaimien paikkaa vaihtamalla mun toisen nimen, sekä suosikkijoukkueeni siksi sen olen valinnut. Mutta onhan tuo aika junttimainen. Kuvastaa hyvin mua ;)

Parhaat ovat mielestäni Vanha Len ja Jääkoneenkuljettaja.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Ei minulla ole tähän kuin yksi ainoa vastaus: ukkometso. Siis paras nimimerkki.

Huonoin ei tule mieleeni, joten sellaista ei sitten mielestäni olekaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Bª™ªN, Tunnettu Sotilas & Vanha Len. Jokainen omalla tavalla kekseliäitä (tai jostain kopioituja, hyi hyi) nimimerkkejä. Itselläni meni muiden tapaan aikamoinen tovi keksiä Vanha Lenin toinen merkitys..

Huonoimmista vastaan ehdottomasti omani.. FutureHockey oli sellainen hätäinen ensisipaisu kun en parempaa keksinyt rekisteröityessäni ja monesti olen koittanut löytää namiskaa josta pääsisi nimeä vaihtamaan... Ei vain oikein iske tämä nimi edes itseeni joten kai se kertoo kaiken oleellisen?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
monesti olen koittanut löytää namiskaa josta pääsisi nimeä vaihtamaan...

Vaikka yv nimimerkille Moderaattorit, jossa kauniisti esität asiasi ja uuden nimimerkin. He sitten muuttavat sen, jos niin suvaitsevat.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Parhaat ovat yleensä hauskoja ja omalaatuisia. Vanha Len, unelmaselluliitti, Mats Bedö... Paljonhan niitä on. Myös lyhyet ja ytimekkäät kuten Evil toimivat.

Kuten jo monet ovat todenneetkin, niin nimimerkit joissa on numeroita ovat yleensä niitä huonoimpia. Minuakin on harmittanut alusta lähtien oman nimimerkkini perässä oleva numerosarja, mutta sen laitoin lähinnä pakon edessä, kun täällä oli jo nimimerkki Nosebleed. Omani taas on tuosta sanasta eräänlainen parimerkityksellinen väännelmä.
 

Baldrick

Jäsen
Pula-ajan Tretjak kolahti silloin ensi näkemältä ja on aivan huikea.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Olisi kyllä aika kova juttu, jos Hannu Aravirta, Kari Jalonen, Juhani Tamminen, Petteri Ahomaa, Timo Jutila ja Petteri Sihvonen keskustelisivat enemmän ja vähemmän asiantuntevasti vaikkapa kananmunan paistamisesta hellan päällä. Tai jostain pokeriturnauksesta.

Samaa absurdiusteemaa noudattaen, kuvitelkaa schollin kommenttien viihdearvo nimimerkillä Tarja Halonen. Tai jos viljuri esiintyisi esim. nimimerkillä Timo Soini.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös