Will Smith. Ikinä en ole perustanut hänestä, mikä lie aktiontähti, ei sillä väliä, mutta ei ole kyllä haitannutkaan moinen ihminen olemassa olevana, ollut minulle osastoa ihan sama. Mutta vetääpä nyt tuollainen performanssi jossain gaalassa, uh.
Tai jos vetää niin seisoisi sitten sen aatteensa takana. Mulle ei mene läpi, että "vastustan väkivaltaa kaikessa muodossa plaa plaa". On tietty pieni mahis, että veti käsikirjoitetun roolin ja alkaa omalla lärvillään kampanjoimaan antiväkivallan puolesta tulevaisuudessa. Kunnes näin tapahtuu niin en usko väkivallattomuuskertomuksiaansa, sillä perus ihminen pystyy julkisella paikalla olla lyömättä ketään.
a) On ihan oikein sanoa, että juttusi loukkasi minua, Herra Chris Rock, pyydät anteeksi tai et, mutta olen kantani kertonut.
b) Ei ole oikein mennä lyömään jotain ja sanoa vastustavansa väkivaltaa.
- - - -
Mulla ei ole tähän topiikkiin ikinä hirveesti sanottavaa kun katson kaikki leffat aina 5-10 vuotta myöhässä sitten kun ne tulee VHS:lle tai nykyisin Yle Areenaan tai Amazoniin. Onneksi tuolla on se Suomalaiset leffat -ketju niin voin mennä sinne aina hehkuttamaan vanhoja suomalaisia klassikkoja kuten A. Kaurismäkiä.