Mielestäni tämä juuri tässä Batman trilogiassa oli hienoa, että sitä ei oltuvedetty varman päälle, vaan Nolan on visioinut aivan loistavan tuotteen Batmanista ja riskejä on otettu. Siitä kertoo jo sekin että viimeisessä osassa pahiksina olivat "vain" Bane ja kissanainen. esim. Jokeri otettiin jo kakkososaan ja Pingviinejä ja Arvuuttajia jätettiin kokonaan pois, jotka ovat mielestäni Batmanille isompia ja pahempia pahiksia kuin Bane.Minä en ollut aivan myyty uusimmalle Batmanille. Koko kasetti juonikuvioineen, henkilöhahmoineen ja tunnelmankeventäjineen, joita tosin ei onneksi montaa ollut, oli vedetty niin varman päälle kuin olla voi. Tämä oli tosin tehty tyylillä ja isolla rahalla. Ehdottomasti hyvä ja viihdyttävä tekele, jonka aikana ei tarvitse vilkuilla kelloa, mutta ei se saanut minua miettimään syntyjä syviä päättymisensä jälkeen, niin kuin upeat elokuvat tekevät. Käyttöviihdettä.
Prometheus oli aika hauska leffa. Ensimmäisen puolikkaan henkilöhahmojen rakentamisen ajan ajattelin, että ei hemmetti mitä sataan kertaan nähtyä paskaa. Spesiaalimiinukset pääosajätkän täysin selittämättömästä kännäämisestä ensimmäisenä iltana uudella planeetalla ja sen jälkeisestä pakkoseksikohtauksesta. Ensimmäisten kuolonuhrien jälkeen turhat sössötykset unohdettiin ja toiminta rullasi hyvin. Nukkukaa vaikka leffan alkuosa ja alkakaa katsoa ensimmäisistä karjaisuista, niin saatte mukavamman elokuvakokemuksen.
Batmanin tulevaisuus valkokankaalla mietityttää silti. Koska Nolanin viittaa on lähes mahdoton ottaa ja kuka sen ottaakin niin joutuu isojen kysymysten eteen.
Prometheuksesta taas olen kanssasi samaa mieltä tuossa jutussa, hahmoja ei oikein selitelty millään tavalla ja juuri nuo kaksi mainitsemaasi kohtausta tuntuivat leffassa kyllä typeriltä. Mutta ei elokuva silti huono ollut.