Päivitin televisiolaitteistoni. Viimeksi vuonna 2003 ollut 21 tuumainen sony. Nyt 46 ja kaiutinjärjestelmät siihen päälle....
Aluksi kysymys: Mistä kannattaa tilata leffoja, sellaisia mitkä ovat vähän spessuja ettei ihan lähianttilasta löydy? Esim haluaisin Infernal Affairs trilogia boxin. Tai mistä yleensä noita hankitte ? Pienileffakauppa Helsingissä Sörnäisissä, Anttila, discshop.fi tuolta itse noita hankin.
Sitten itse leffoihin. Viimeisen puolen vuoden aikana katsottuja mitä suosittelen:
A bitter sweet life - IMDB
A Dirty Carnival - IMDB
Death note - IMDB. Huom kaksi muuta osaa
In a better world - IMDB
La Haine - IMDB
Memories of murder - IMDB
Election - IMDB. Huom tästä myös kakkososa
Ondskan - IMDB
The brotherhood of war - IMDB
The Chaser - IMDB
Tropa de elite - IMDB. Huom myös kakkososa
Un prophète - IMDB
Joukossa siis aika paljon aasialaisia leffoja. Ajattelin että kattotaans noita jonkun aikaa. Pidin näkemästäni. Jos noista pitää oikein mainostaa jotain niin The Chaser on ehdottomasti katsomisen arvoinen suosittelen. Memories of murder. Election kummatkin leffat, perus gansteri meininkiä mutta upposi minuun.
Aluksi kysymys: Mistä kannattaa tilata leffoja, sellaisia mitkä ovat vähän spessuja ettei ihan lähianttilasta löydy? Esim haluaisin Infernal Affairs trilogia boxin. Tai mistä yleensä noita hankitte ? Pienileffakauppa Helsingissä Sörnäisissä, Anttila, discshop.fi tuolta itse noita hankin.
Sitten itse leffoihin. Viimeisen puolen vuoden aikana katsottuja mitä suosittelen:
A bitter sweet life - IMDB
A Dirty Carnival - IMDB
Death note - IMDB. Huom kaksi muuta osaa
In a better world - IMDB
La Haine - IMDB
Memories of murder - IMDB
Election - IMDB. Huom tästä myös kakkososa
Ondskan - IMDB
The brotherhood of war - IMDB
The Chaser - IMDB
Tropa de elite - IMDB. Huom myös kakkososa
Un prophète - IMDB
Joukossa siis aika paljon aasialaisia leffoja. Ajattelin että kattotaans noita jonkun aikaa. Pidin näkemästäni. Jos noista pitää oikein mainostaa jotain niin The Chaser on ehdottomasti katsomisen arvoinen suosittelen. Memories of murder. Election kummatkin leffat, perus gansteri meininkiä mutta upposi minuun.