Viestin lähetti korkki
Pari kommenttia:
Psychodad, kun perustelet sitä että lukko ei kahvannut Porissa sanomalla että Jatkoajan raportissa ei lukenut kahvauksesta niin onko sinulle tullut mieleen että tuo raporttikin on vain yhden Jatkoajan kirjoittajan tekemä ja aivan samanlainen mielipide kuin kaikki muutkin joskin hiukan kattavampi. Mielestäni valmentaja Heikkilän sana painaa enemmän kuin yhdenkään Jatkoajan Ässäkirjoittajan, koska hän näkee varmasti enemmän pelejä livenä ja hän näki viime vuoden Tapparan monta kertaa tositoimissa. Muistaakseni et nähnyt Porin peliä. Tuntuu kuin täällä olisi jatkuvasti sellaiset ihmiset kitisemässä jotka eivät peliä nähneet. Minä ja Hörkkö näimme.
Eilisessä pelissä tuomarit olivat hereillä ja tuo kärkikarvaajan blokkaaminen tuli ainakin kerran puhallettua (katsoin vaan kaksi ekaa erää). Toivottavasti ei ollut viimeinen kerta.
Minä en perustele sitä että lukko ei kahvannut porissa. En nähnyt ottelua, kuten muistit, enkä siis myöskään voi tietää kahvattiinko vai ei. Tuntuu vaan ässäfaneissakin olevan erilaista koulukuntaa kun toisten mielestä jääkiekko raiskattiin ja toisten mielestä parempi vei voiton ihan asiallisella pelillä. Siitä oli kyse tuon ottelun tiimoilta.
Valmentaja Heikkilän sana ei paina yhtään. Näin itse ottelun, ja siinä ei kahvattu läheskään yhtä paljon kuin eräissä muissa HN otteluissa. Sakari Palsolan mietteetkin painavat minun vaakakupissani enemmän, hän oli sentään jäällä. Omat havainnot tosin merkitsevät eniten. Palsola sanoi että lukko pisti vielä yhden vaihteen lisää, ja kärpät putosi kyydistä. Kahvasta ei halaistua sanaa. Sinä ja Hörkkö menitte katsomaan Isomäkeen kahvaa, ja sitä myös näitte. Vaikka lukko ei olisi edes jäälle ilmestynyt, tai jos siellä olisi pelannut punakone lukon paidassa, olisitte huutaneet sitä kahvaanne. Itse pelin tapahtumilla ei näihin arvioihin ole merkitystä.....te ette ole puolueettomia, kuten en minäkään.