J.Rautakorpi, pelin tappaja Jumalan armosta!

• 36 306
  • 353

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Pelin tappamistako?

Viestin lähetti Johto
Niin, tämän päivän Lukko-Kärpät pelin nähtyäni minun on taas hyvin vaikeaa ymmärtää muutamien tänne kirjoittelevien henkilöiden mielipiteitä siitä, että J.Rautakorpi tappaa jääkiekon. Lukko ja Kärpät pelasivat molemmat vauhdikasta ja yleisöönmenevää kiekkoa, jossa ei juurikaan kahvattu. Ero esim. viime viikon kiekkoyö-peliin Ilves-Tappara oli suuri, sillä siinä pelissä miehessä roikuttiin ja mailaa laitettiin vastustajan kainaloon surutta. Ehkäpä vaikka esim. hörkkö ja korkki voisivat nyt jälleen perustella, mikä tästä Lukon pelistä tekee sellaista epäjääkiekkoa, että se tappaa jääkiekon. Viimeiseen neljään otteluun Lukko on tehnyt 20 maalia, kun taas esim. Ika Lehkosen "hyökkäävä pelitapa" tuotti ikan viimeiseen neljään peliin huimat 5 maalia...minusta ainakin Lukon peli on tällä hetkellä paikoittain hyvinkin nautittavaa katseltavaa eikä jäähyjäkään ole tullut lähellekään siinä määrin kuin Lehkosen aikana..

Jotenkin osasin tätä jo odottaakin, ja sen takia harmitti vietävästi, kun en television ääreen kerennyt huippuviihdettä nauttimaan. Uskon Lukon puhtaan pelityylin eilisessä pelissä, uskon Lukon puhtaan pelityylin kotikaukalossa. Sitä vastoin en usko Lukon pelaavan samalla tavalla kotonaan kuin vieraissa. Kukapa muukaan niin pelaisi? Fakta on nyt se, että Lukko pelasi kamalaa kiekkoa Hämeenlinnassa, sekä Porissa. Lähtekäämme siitä, muutaman pelin päästä olemme taas viisaampia.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Re: Re: Pelin tappamistako?

Viestin lähetti hörkkö
Fakta on nyt se, että Lukko pelasi kamalaa kiekkoa Hämeenlinnassa, sekä Porissa. Lähtekäämme siitä, muutaman pelin päästä olemme taas viisaampia.

EI, me emme lähde tästä. Se EI ole fakta. Sinun mielestäsi lukko pelasi ässiä vastaan kamalaa kiekkoa, monen muun mielestä taas ihan hienoa lätkää (esim. jatkoajan raportin mukaan). HPK peliä et nähnyt, mutta oletat että lukko pelasi siellä kamalaa kiekkoa. Syitä voimme vain arvailla.

Ei kannata puhua faktoista jos ei tiedä mitä sana tarkoittaa.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Re: Re: Pelin tappamistako?

Viestin lähetti hörkkö
Fakta on nyt se, että Lukko pelasi kamalaa kiekkoa Hämeenlinnassa, sekä Porissa. Lähtekäämme siitä, muutaman pelin päästä olemme taas viisaampia.

EI, me emme lähde tästä. Se EI ole fakta. Sinun mielestäsi lukko pelasi ässiä vastaan kamalaa kiekkoa, monen muun mielestä taas ihan hienoa lätkää (esim. jatkoajan raportin mukaan). HPK peliä et nähnyt, mutta oletat että lukko pelasi siellä kamalaa kiekkoa. Syitä voimme vain arvailla.

Miguel

Jäsen
En nähnyt Porin peliä, mutta eilisen Hockey Night -ottelun perusteella olen aika vakuuttunut siitä, että kahva on porilaisten omissa silmissä. Muutenkaan en tahdo millään uskoa siihen, että reilussa viikossa uusi valmentaja onnistuu ajamaan sisään niin kovasti mailahäirintään perustuvan pelitavan kuin viestiketjun alku antaa ymmärtää. Osa kahvauksista jää toki TV-kuvan ulkopuolelle, mutta eilisessä pelissä Lukolta ei mitään uskomatonta mailahäirintää nähty. Melkein uskallan väittää, että kahdesta melko siististi pelanneesta joukkueesta Kärpät käytti enemmän mailahäirintää.

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Re: Pelin tappamistako?

Viestin lähetti psychodad

Huoh, HPK:n leiristä on tänne tullut porukkaa sanomaan miten Lukko Hämeenlinnassa viimeksi pelasi. Ja ne eivät todellakaan olleet positiivisia kertomuksia. Se on minun mielestäni fakta, ettei Lukko pelannut hienoa jääkiekkoa Porissa. Kukaan ei voi sitä kyseenalaistaa, sillä tämä on minun totuuteni sekä mielipiteeni asiasta. Sanotaanko nyt, että osoitit jälleen tasosi...

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Re: Re: Re: Re: Pelin tappamistako?

Viestin lähetti hörkkö
Huoh, HPK:n leiristä on tänne tullut porukkaa sanomaan miten Lukko Hämeenlinnassa viimeksi pelasi. Ja ne eivät todellakaan olleet positiivisia kertomuksia. Se on minun mielestäni fakta, ettei Lukko pelannut hienoa jääkiekkoa Porissa. Kukaan ei voi sitä kyseenalaistaa, sillä tämä on minun totuuteni sekä mielipiteeni asiasta. Sanotaanko nyt, että osoitit jälleen tasosi...

HPK:n leiristä, kuten myös ässäin leiristä on kuulunut myös aivan toisenlaista juttua lukon pelityylistä. Yleensä sellaisilta kirjoittajilta, joilla tuo analyyttisyys menee katkeruuden edelle. Samaa on kuultu myös Saipan leiristä, ja nyt vähän mistä leireistä tahansa kun kaikki näkivät omalta kotisohvaltaan tuota epäjääkiekkoa.

Kyllähän me molemmat tässä tasomme näytämme, enkä tällä hetkellä kyllä häpeä omaani yhtään. Mutta sekin on varmaan lukijan silmässä. Sinulla voi itselläsi olla hyvinkin sellainen käsitys, että olet jollain tavalla niskan päällä. Se voi jopa olla sinulle fakta.

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Viestin lähetti hörkkö

Mitenkään puolustelematta muiden kirjoituksia, niin voisi sanoa ketjun aloituksen olleen melkoinen tason osoitus. Ketjussa ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin provoaminen ja toisten kirjoittajien kiekkotietämyksen aliarviointi.
Varovaisella pelityylillä on tehty kuitenkin viidessä pelissä 21 maalia, joten ihan koko peliä ei ole kai tapettu vai onko hörkkö? Kiekko on kuitenkin pohjimmiltaan maalinteko-peli.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Viestin lähetti hörkkö
Se on minun mielestäni fakta, ettei Lukko pelannut hienoa jääkiekkoa Porissa. Kukaan ei voi sitä kyseenalaistaa, sillä tämä on minun totuuteni sekä mielipiteeni asiasta. Sanotaanko nyt, että osoitit jälleen tasosi...

Tähän keskusteluun ei pitäisi puuttua, sillä tässä tulee taas samaan syytöksiä porilaisvastaisuudesta, mutta kyllä vähän taas kerran ihmetyttää miten ihmeessä fakta muuttui noin puolentoista tunnin aikana omaksi mielipiteeksi?

Sama asia kuin sanoisin faktaksi kaikkien porilaisten olevan kusipäitä ja sitten seuraavassa viestissäni kiepauttaisin sen omaksi mielipiteekseni - sitten voisin kolmannessa kiepauttaa sen vielä esimerkiksi. Jolloin en oikeastaan olisi sanonut yhtään mitään...

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti psychodad
HPK:n leiristä, kuten myös ässäin leiristä on kuulunut myös aivan toisenlaista juttua lukon pelityylistä. Yleensä sellaisilta kirjoittajilta, joilla tuo analyyttisyys menee katkeruuden edelle.
Minä ainakin mainitsin HPK-Lukko -pelin yhteydessä, että Lukko kahvaa. Tosin tein sen ennen peliä, joten siitä voi jokainen päätellä, miten tosissani olin. Jokainen voi myös itse päättää sen, onko kirjoituksissani ylipäätään enemmän katkeruutta kuin analyyttisyyttä - vai onko kumpaakaan. Kaiken uhalla kuitenkin totean, että sen noin puolentoista erän aikana, mitä eilistä HokeyNaitti-peliä katsoin, ei Lukon pelissä ollut havaittavissa kahvaamista yhtään sen enempää kuin minkään muunkaan joukkueen pelissä tällä kaudella.

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers

Viestin lähetti hörkkö

HPK:n leiristä tullaan aina sanomaan että vastustaja kahvasi. On aivan sama voittiko vierasjoukkue 10-0 koskematta kertaakaan HPK:n pelaajaan. Silti he kahvasivat. Kyllähän HPK:n kannattajat luulevat että he pelaavat jotakin aivan ihmellistä taitokiekkoa, kun heillä on joka kaudelle yksi taitava ketju ja kolme ketjua kahvaamassa.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Eilen kyllä Kärpät esti mailalla paljon enemmän kuin Lukko eli ei eilen ollyt nähtävissä kahvaamista Lukon taholta.
Ihmetyttää myös hieman Kärppien kehuttu Janne Pesonen joka on kova pelimies mutta eilen osasi myös kaatua joka tilanteessa ja hankki kaksi helppoa jäähyä Lukolle.

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
näin Kärppävalmentaja sen näki

Korostan: tämä on lainaus Kärppien kotisivuilta, itse olen jo aikaisemmin todennut että ainakaan tv-kameroiden kautta en isompaa kahvausta havainnut, karvaava Kärppähyökkääjä tosin blokattiin kylmästi pois pelistä pari kertaa, ja ainakin kerran siitä tuli myös jäähy. Toisaalta tv-kuva seuraa enimmäkseen kiekkoa ja todellisen tilanteen ja pelisysteemin näkee kunnolla ainoastaan paikan päällä. Puhuuko valmentaja Heikkilä siis täyttä soopaa vai mitä tämä seuraava tarkoittaa? Ja anteeksi nyt vain mutta en aivan täysin niele sitä, että ammattivalmentaja lähtisi puhumaan tällaista ilman mitään pohjaa:

'Kärpät osasi varautua Lukon uuden vastuuvalmentajan Jukka Rautakorven pelityyliin, mutta ei riittävästi. Heikkilän mukaan Lukon pelityyli on taktisesti samanlaista kuin viime kaudella Rautakorven luotsaamalla Tapparalla.

”Lukko menee nyt tällä kaavalla niin kauan kuin tuomarit sen sallivat: mailakoukkupeliä ja kiekottoman miehen estämistä paljon. Ensimmäisen erän pystyimme torjumaan pelityylin, mutta emme enää loppuottelua”, Heikkilä laukoi.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Re: näin Kärppävalmentaja sen näki

Viestin lähetti ÄssienÄssä
Korostan: tämä on lainaus Kärppien kotisivuilta, itse olen jo aikaisemmin todennut että ainakaan tv-kameroiden kautta en isompaa kahvausta havainnut, karvaava Kärppähyökkääjä tosin blokattiin kylmästi pois pelistä pari kertaa, ja ainakin kerran siitä tuli myös jäähy. Toisaalta tv-kuva seuraa enimmäkseen kiekkoa ja todellisen tilanteen ja pelisysteemin näkee kunnolla ainoastaan paikan päällä. Puhuuko valmentaja Heikkilä siis täyttä soopaa vai mitä tämä seuraava tarkoittaa? Ja anteeksi nyt vain mutta en aivan täysin niele sitä, että ammattivalmentaja lähtisi puhumaan tällaista ilman mitään pohjaa:

'Kärpät osasi varautua Lukon uuden vastuuvalmentajan Jukka Rautakorven pelityyliin, mutta ei riittävästi. Heikkilän mukaan Lukon pelityyli on taktisesti samanlaista kuin viime kaudella Rautakorven luotsaamalla Tapparalla.

”Lukko menee nyt tällä kaavalla niin kauan kuin tuomarit sen sallivat: mailakoukkupeliä ja kiekottoman miehen estämistä paljon. Ensimmäisen erän pystyimme torjumaan pelityylin, mutta emme enää loppuottelua”, Heikkilä laukoi.

Ikävää että Heikkiläkin lähti tuolle linjalle, vaikka peli näytettiin valtakunnanverkossa, ja kahteen kertaan vielä. Minä näin lukon estävän kärkikarvaajaa kaksi kertaa. Toisesta tuli jäähy. Kärpät esti myös kärkikarvaajaa. Tuota koukkimista en lukon puolelta nähnyt kuin siinä tilanteessa missä Niskala otti Tenkratin läpiajosta kiinni...siinä oli maila kainalossa, mutta se ei häirinnyt Tenkratia tarpeeksi vaan mies pääsi yrittämään...onneksi Vehanen oli sijoittunut oikein ja tilanne kuivui siihen. Jos Tenkrat olisi kaatunut, tai yrittänyt loppuun asti, tuosta olisi todennäköisesti vihelletty jäähy Niskalalle.

Tuomarit olivat hyvin pelissä mukana, mitä nyt yksi selvä kiekottoman pelaajaan estäminen jäi ekassa erässä viheltämättä kun joku kävi koukkimassa Torkin kumoon lukon siniviivan tuntumassa. Heikkilä taisi siinä kohtaa katsella jonnekin muualle, kun ei maininnut tuosta mailakoukusta mitään.

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
heikkilä on tehnyt itsestään pellen

Joko Heikkilä on ollut eri pelissä kuin siinä mikä eilen tuli tuutista ulos tai minä olen tullut kahvasokeaksi. Jos joku nimittäin siinä pelissä kahvasi(ei hirveästi) niin kärpät se oli. Lisäksi lukon kärkikarvaajat blokattiin 2 erää tyylillä.

Tällainen kommentti on pakko laskea samanlaiseksi munaukseksi kuin erään Jalosen kahvakommentit Tapparaa vastaan viime kaudella! Onkohan "kakella" jotain rautakorpea vastaan? Sitäkin sopii miettiä!

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Pakene tuntureille Heikkilä !!
Jos tuo on analyysisi eilisestä Lukko-Kärpät ottelusta, niin vaihda lajia. Lukko ei kahvannut yhtään sen enempää kuin Kärpätkään. Kyse oli ihan hyvästä liigamatsista, jossa Lukko tällä kertaa oli parempi. Ei siinä sen kummempaa.

Kumpikohan muuten on väärässä, Kärppä-kapteeni Palsola vai suurmies Heikkilä ? Kapteeni Palsola kommentoi ottelun jälkeen fiksusti, että kolmannessa erässä Lukko lisäsi luistelua ja tällä kertaa Kärpät ei pystynyt siihen vastaamaan. Heikkilän kommenteista taas voisi päätellä Lukon lisänneen ainoastaan kahvausta toiseen ja kolmanteen erään. Jomman kumman herroista on pakko olla väärässä. Kumpikohan lienee ?

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heikkilästä

Saattaapi myös olla, että Heikkilä halusi jo hyvissä ajoin aloittaa "mediapelin" ensi kevättä varten. Lukko saattaa vaikka tulla juuri Kärppien pudotuspelivastustajaksi ja onhan näitä kommentteja ennenkin heitetty jo hyvissä ajoin ennen kevättä. Onhan se totuus ettei tv-ruutu näytä todellakaan kaikkea kiekottoman pelaajan estämistä mitä pelissä tapahtuu, mutta kyllä eilisessä pelissä Kärpät ainakin kahvasi vähintään siinä missä Lukkokin...tai no kahvasi ja kahvasi, minusta kyllä kumpikin joukkue pyrki pelaamaan hyvää jääkiekkoa eikä kumpaakaan joukkuetta tosiaankaan mistään kahvaamisesta voida syyttää. Heikkilälläkään ei mitään hyviä muistoja Rautakorvesta ole, joten ehkäpä miehelle hiipi jopa pieni pelko puseroon tulevista otteluista Lukkoa vastaan, siksi vakuuttavaa oli Lukon esitys kolmannessa erässä. No joo, saattaa olla kaukaa haettua ja spekulointiahan tämä vain on, mutta kummiahan olivat nuo Heikkilänkin puheet Lukon pelityylistä...eipä ainakaan kukaan tälle palstalle kirjoittelevista henkilöistä ole Lukon pelityyliä eilisessä pelissä haukkunut, päinvastoin, kehuja on tullut muualtakin kuin vain Lukko-faneilta. Tulevaisuus sen sitten näyttää, että millaista peliä Lukko lopultakin tulee Rautakorven aikana pelaamaan, mutta ainakin tällä hetkellä liigassa on useita joukkueita joiden pelityyli on Lukkoa tylsempää...Lukon peleissä on myös tullut maaleja ihan eri tahtiin Rautakorven aikana kuin mitä tuli Lehkosen aikana, mikä on mielestäni myös hyvä merkki, sillä nykyajan liigassa noita vähämaalisia pelejä tuntuu tulevan ihan liikaa.

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
T-J

Niin, mitä nyt sitten lopulta uskoa? Itse en ole vielä paikan päällä nähnyt yhtään Lukon peliä sen jälkeen kun Tukka otti teillä valmennusvastuun mutta yhteenvetona,

- Lukkofanien mukaan Lukko ei kahvaa (ymmärrettävää)
- viimeisimmän Ässät-Lukko pelin jälkeen Ässäkannattajien mielestä Lukko kahvasi (ymmärrettävää)
- Heikkilän mukaan Lukko kahvaa kuin Tappara ikään

En lähtisi uskomaan noista kommenteista mitään näkemättä itse peliä livenä. Niinpä kysymys kuuluu kuka/ketkä valehtelee? Onko Tukka raiskannut Lukon vai ei?

No, se ei toisaalta ole minun ongelmani. Omissakin on tarpeeksi tekemistä joten lienee paikallaan vaihtaa keskustelualuetta.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Puhuuko valmentaja Heikkilä siis täyttä soopaa vai mitä tämä seuraava tarkoittaa?

Puhuu. Heikkilän on ollut ilmeisesti hieman vaikeuksia niellä tämä tappio, joka syntyi Bäckströmmin(2-2) avustuksella ja Lukon totaalisen nöyryyttävän 3-2 voittomaaliin johtaneen myllytyksen jälkeen. Harvemmin muuten nykykiekossa enää edes näkee tuollaisia maaleja - kerrassaan upea. Nopeilla vastahyökkäyksillä tuntuu tulevan nykyään yli 80 % maaleista niin kuin eilenkin tuli kuusi maalia seitsemästä. Täysin ansaittu voitto Lukolle ja jokainen matsin nähnyt voi jättää nuo kahvauspuheet omaan arvoonsa.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Re: T-J

En lähtisi uskomaan noista kommenteista mitään näkemättä itse peliä livenä.

Kiitos siitä. Tuollaista asennetta tarvitaan enemmän.

Think for yourself, question authority ;)

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Rautakorpi mania

On tällä rautakorvella aika kova maine!

Lukko sarjassa 3:ksi viimeisenä ja kaikein puhutuin joukkue viimeaikoina mediassa. Vain ja ainoastaan Rautakorven ansiosta. Tämä kaveri tappoi raumalaisen kiekkoilun alle viikossa ja ja kahdessa viikossa hänen joukkueensa pelaa jo aivan kuin Tappara.

Yhtään väheksymättä Lukkoa, mutta pitkä matka on edessä joukkueella kuin joukkueella viimevuotiseen Tapparaan. Katselin itse noita pelejä ihaillen finaaleissa. En sillä, että pidin Tapparan pelaajia hyvinä, en missään nimessä, vaan sitä joukkuehenkeä oli hieno katsella... Joukkue sen ilmapiirin tekee, ei yksittäinen pelaaja tai edes ketju.

Se on viimekautisen Tapparan alentamista, että verrataan viime vuoden Rautakorven tapparaa ja tämän päivän Lukkoa. Joukkueessa ei ole yhtään samaa kaveria. Ainoastaan valmentaja. Hyvinpä Rautakorpi 5:ssä ottelussa on rakentanut täydellisen jääkiekkojoukkueen...

Huom! Tämä on kirjoitettu hieman hupimielellä...

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lukon pelityyli

Lupasin ottaa tuohon paljon puhuttuun aiheeseen kantaa, nähtyäni Lukon ensin Kisapuistossa ja tämän jälkeen telkkarista. Nyt kun nuo pelit on nähty, lienee kommenttien aika.

Eilen TV:stä nähtynä en löytänyt kotijoukkueen pelistä juurikaan kritiikin aihetta. Joko huomautettavaa ei ollut tai sitten television suppeampi kuva ei kerro koko totuutta.

Kisapuistossa sen sijaan ensimäinen erä ja toisen erän alku oli meidän kärkikarvaajille tuskaista, koska kohtelu ei ikävä kyllä ollut sääntöjen mukaista. Tämän jälkeen tuota kiekottoman pelaajan estämistä ei ollut havaittavissa. Tämä voi hyvinkin johtua kärkikarvaajien passivisuudesta.

Näiden kahden pelin perusteella en uskalla tehdä lopullista arviota pelisysteemistä, jota Rautakorpi tulee noudattamaan. Tosin on myönnettävä että pelko "totaalikiekon" palaamisesta liigaan ikävä kyllä on olemassa. Siinä määrin tuota kärkikarvaajan blokkaamista torstaina oli havaittavissa.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
On se vaan melkoinen veijari tuo meidän Kake.

Eipä siinä, uskomattomia kommentteja kaveri päästelee suustaan. Eiköhän kaikki eilen pelin nähneet tiedä mistä oli kysymys. Lukko oli parempi ja ilman kahvaa.

Shane

Jäsen
Kari Heikkilä viljelee täsmälleen samanlaisia kommentteja myös lähes jokaisen Kärpät-JYP / JYP-Kärpät -ottelun yhteydessä, niin ennakkohöpinöissään kuin myös pelin jälkeisissä lausunnoissaan. Ja mitä näitä Jatkoajankin keskusteluja ja raportteja olen lueskellut, niin eivätpä Lukko ja JYP taida olla ainoita Heikkilän mielestä rumasti/väärin/epäreilusti pelaavia joukkueita.. kyllä narinaa tuntuu aina riittävän vastustajajoukkueesta ja pelin lopputuloksesta riippumatta.

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti pala
On se vaan melkoinen veijari tuo meidän Kake.

Eipä siinä, uskomattomia kommentteja kaveri päästelee suustaan. Eiköhän kaikki eilen pelin nähneet tiedä mistä oli kysymys. Lukko oli parempi ja ilman kahvaa.

Heikkilän viralliset kommentit lehdistötilaisuudessa oli lyhyet: "Olimme parempia ekassa erässä ja Lukko kahdessa viimeisessä". Miksi Kake ei ottanut kahva-asiaa lehdistön edessä esiin? Pelkäsikö tulevansa naurunalaiseksi vai miksi vasta omille kotisivuille uskalsi avautua.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Pari kommenttia:

Psychodad, kun perustelet sitä että lukko ei kahvannut Porissa sanomalla että Jatkoajan raportissa ei lukenut kahvauksesta niin onko sinulle tullut mieleen että tuo raporttikin on vain yhden Jatkoajan kirjoittajan tekemä ja aivan samanlainen mielipide kuin kaikki muutkin joskin hiukan kattavampi. Mielestäni valmentaja Heikkilän sana painaa enemmän kuin yhdenkään Jatkoajan Ässäkirjoittajan, koska hän näkee varmasti enemmän pelejä livenä ja hän näki viime vuoden Tapparan monta kertaa tositoimissa. Muistaakseni et nähnyt Porin peliä. Tuntuu kuin täällä olisi jatkuvasti sellaiset ihmiset kitisemässä jotka eivät peliä nähneet. Minä ja Hörkkö näimme.

Eilisessä pelissä tuomarit olivat hereillä ja tuo kärkikarvaajan blokkaaminen tuli ainakin kerran puhallettua (katsoin vaan kaksi ekaa erää). Toivottavasti ei ollut viimeinen kerta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy