Jos näin, niin kuulin virheellisesti. Minä kuulin sen toisin, mutta siksi laitoin lähteeksi itse videon, että asian voi jokainen tarkistaa.Videon alussa huudetaan free - PALESTINE, Free, free - PALESTINE, ei siis mitään Hamasiin viittaavaa.
Silti kaikki nämä mielenosoitukset, niissä käytettävät liput (paitsi toki kansalliset) ja muut merkit (esim. laskuvarjohyppääjät, Hamas, Al-Qaida liput), mielenosoituksissa ja haastatteluissa ääneen ilmoitetut asiat, mielenosoutuksissa tapahtuneet väkivallan teot kertoo vahvaa sanomaa siitä, että mielenosoituksissa tuetaan Hamasia ja osa ainakin länsimaissa järjestetyissä mielenosoituksissa haluaa kuolemaa juutalaisille. Kaikki viittaa Hamasin tukemiseen myös Suomen mielenosoituksissa.
Toki osa on varmasti osallistunut mielenosoituksiin ihan vain tukeakseen palestiinaa, mutta en ole vielä nähnyt yhtään mielenosoittajaa, en edes Suomessa, joka on tullut kertomaan, että Hamas on terroristijärjestö tai että rakastaa juutalaisia siviileitä, mutta rakastaa myös palestiinalaisia siviileitä. Eli onko mielenosoitukseen osallistujista sitten 99,9% tällaisia, jotka on rakkauden asialla vai 0,1%, niin se ei ole selvinnyt minulle mistään mediasta. Toki jos sinulla on näistä rakkauden lähettiläistä lähteenä videota joissa kertovat Hamasin olevan terroristijärjestö, niin mielellään näkisin sellaisia. Ainoa mikä itselleni on selvinnyt, niin se, että vihaa on paljon näissä mielenosoituksissa juutalaisia kohtaan.
Sama asia, jos natsien mielenosoituksissa huudetaan tai huudettiin kannastushuutoja Saksalle ja osa heiluttaa saksan lippua, mutta teot ja puheet kertovat siitä, että tosiasiallisesti kannatetaan natseja ja haluavat tuhota juutalaiset.