Ihan vaan siltä varalta, että jollekin jäisi tällainen lausunto totuutena mieleen, lienee syytä todeta sen olevan aivan silkkaa paskaa. Liittoutuneiden ei todellakaan tarvinnut lähteä lavastelemaan mitään, natsit kun pitivät ihan itse kirjaa saavutuksistaan. Tai no, Illuminatihan ne keskitysleirien kirjanpidotkin tietty on väärentänyt.
Nimenomaan siitä on kyse, luotan saksalaisten järjestelmällisyyteen ja tehokkuuteen yli kaiken. Keskitysleireiltä kun ei ole löytynyt tietoja "kuin" n. 600 000 juutalaisen tappamisesta, kaikki muu on lähinnä mutu-arviota. Voi olla että loppuaikoina sitten kirjanpitokin jäi jo väliin, mutta siltikään kuuteen miljoonaan lahdattuun pääseminen ei tunnu mitenkään mahdolliselta.
Itse olen ihan oikeasti objektiivisella mielellä asiaa jonkun verran tutkiskellut, ja mitään faktapohjaa niille kuudelle miljoonalle en ole löytänyt.
Jos jollain on heittää kehiin vaikka jotain linkkiä missä tuo 6 miljoonaa saadaan kasaan muutenkin kuin heittona "noin 6 miljoonaa", niin olisin vilpittömästi kiinnostunut.
EDIT: Ja tähän vielä täsmennyksenä sen verran että 2. maailmansodan aikoina Euroopassa ylipäätänsä kuoli juu kyllä useita miljoonia ihmisiä, sitä ei kukaan kiistä. Mutta niitä kuolleita oli kyllä paljon eri kansallisuuksia, uskonnollisuuksia, ja muuten vaan ryhmittymiä, ja niitä tappajia oli myöskin useista eri maista. Samaan syssyyn pitää myöskin todeta että jahdattuja ihmisiä ja muuten vaan ihmisiä muutti toisiin maihin ja "katosi" muuten vaan sodan aikana niin ikään miljoonittain. Luulen että tämän kaiken keskellä on ihmisillä nämä tietyissa raameissa tapahtuneet tappamisluvutkin hiukan seonneet.
On myöskin hyvä muistaa että Hitler ei ollut 2. maailmansodan ainoa hirviö, vaikka olikin iso monsteri ja hänen syykseen onkin niin kiva kaataa kaikki paha. Ja samalla voi huomata että Hitler sai aikaan myöskin erittäin paljon hyviä asioita "urallaan" kun taas erinäiset muuta valtiomiehet eivät tainneet tehdä eläissään ensimmäistäkään hyvää tekoa.
Ja vielä hitaammille: Hitler oli juu PAHA. Juutalaisia murhattiin juu PALJON. Mutta kaikki ei ollut niin MUSTAVALKOISTA kuin olisi kiva uskoa.
Viimeksi muokattu: