Harvemmin noita maskia pitäviä näkee. Jotenkin hassulta tuntuu, että nyt herättää huomiota ihmiseen, joka kulkee maski naamalla, kun pari kuukautta tilanne oli juuri toisinpäin. Nopeasti muuttunut tilanne kyllä.Edelleen muuten näkee kaupassa ihmisiä maski päässä, eikä siinä mitään. Mutta se mikä ihmetyttää, osa heistä kulkee siellä se lappu leuan alla. Miksi edes vaivautua virittämään sitä naamaria päähän jos sitä aikoo pitää noin?
Miksei kaikki ihmiset voi olla kilttejä ja ystävällisiä ja halata toisiaan? Olisi paljon kivempi maailma.
Kyllä se taitaa juuri niin olla niin kuin totesit. Mielikuvitustarinoita, joissa laatu ei korvaa määrää. Kun oma elämä tuntuu tylsältä, niin mikäs sen kivempaa kuin luoda vaihtoehtoinen totuus.Olen tässä ihmetellyt kun tuolla Facebook-ryhmässä Ei mennyt niin kuin Strömsössä on tarinoiden taso mielestäni viime kuukausina tippunut aika paljonkin. Ennen nuo oli kerta toisensa jälkeen aika hulvattomia ihmisille sattuneita kommelluksia mutta nykyään nuo tarinat on aika mitäänsanomattomia, väkisin tehdyn tuntuisiakin.
Onko ihmisillä loppuneet tarinat kesken? Ja kokemukset tullut jo kerrottua.
Olen tässä ihmetellyt kun tuolla Facebook-ryhmässä Ei mennyt niin kuin Strömsössä on tarinoiden taso mielestäni viime kuukausina tippunut aika paljonkin. Ennen nuo oli kerta toisensa jälkeen aika hulvattomia ihmisille sattuneita kommelluksia mutta nykyään nuo tarinat on aika mitäänsanomattomia, väkisin tehdyn tuntuisiakin.
Onko ihmisillä loppuneet tarinat kesken? Ja kokemukset tullut jo kerrottua.
Ay, steissil joku (shh) halus nekkaa
Mä vaa yritin mun tsiggee flekkaa
Emmä mindaa, ei oo aikaa
Pitää painaa bulii, pitää grindaa
Mä muistan, ku mä olin iha p.a
Oli taskussa yks febonen
Nyt ku kotia päin kolmatta dallaan
Rahaa on, takaan sen
En mä tee tätä fyrkan takii, mut näit kultaketjujani en oo viemäs enää kanii,
Se on vaa bisnestä honey
Kato money, money, money make the world go 'round (yeh)
Money, money, money make your girl go down (yeh)
Tutustuppa Cledosin ja williamin tuotantoon (lue: lyriikoihin). Vielä eeppisempää shittiä heidän suomen kieli.Törmäsin netissä Ibe -nimiseen artistiin
Ettei olisi sukua Aku Ankalle, beach elämää vietetään siveästi mutta muuten elellään munasillaan.Katselin äsken telkkarista Muumi sarjaa ja ihmettelin, miksi Muumipeikko käytti uidessaan uimahousuja, vaikka muuten esiintyy perse paljaana kuten muutkin muumit.
Eikä taida liiemmin olla nudisteille rantoja Ankkalinnassa kuin Muumilaaksossakaan.Ettei olisi sukua Aku Ankalle, beach elämää vietetään siveästi mutta muuten elellään munasillaan.
Törmäsin netissä Ibe -nimiseen artistiin, jonka yhden biisin nimi on Tonnin stiflat (alla pieni pätkä biisistä) ja voin vaan ihmetellä. Kyseessä on jonkinlainen uusi viritelmä Tuomari Nurmion biisistä, mutta helvetin paljon huonompi. Nämä nykyartistit kun eivät osaa muuta, kuin pistää paskaksi alkuperäiset hyvät biisit.
Näitähän riittää... ei edes kolmetoista tusinaan oo tarpeeksi...Tutustuppa Cledosin ja williamin tuotantoon (lue: lyriikoihin). Vielä eeppisempää shittiä heidän suomen kieli.
Siirrä omalle tilille niin ei ole enää. Tai siirrä veikkaustilille 43 senttiä niin voit pelata eurolla. Minullakin kummittelee veikkaustilillä muistaakseni 12 senttiä.Miksi mun Veikkauksen tilillä on aina se 57senttiä?
Lottoan silloin tällöin ja lottoan tietenkin tasaeuroin. Harvat voitotkin ovat tasaeuroja.
Miksi?
Veikkaustilille ei voi laittaa kuin tasaeuroja. Toisinpäin en ole kokeillut, kun noita voittoja ei ihan liikaa ole.Siirrä omalle tilille niin ei ole enää. Tai siirrä veikkaustilille 43 senttiä niin voit pelata eurolla. Minullakin kummittelee veikkaustilillä muistaakseni 12 senttiä.
Pelaa vaikka pitkävetoa ja laita panokseksi 57 senttiä. Tuo onnistuu nykyään.Veikkaustilille ei voi laittaa kuin tasaeuroja. Toisinpäin en ole kokeillut, kun noita voittoja ei ihan liikaa ole.
Ok. No, ei mun elämä ole senteistä kiinni. Lähinnä ärsyttää, kun tili-ihmisiä olen duunikseni.Pelaa vaikka pitkävetoa ja laita panokseksi 57 senttiä. Tuo onnistuu nykyään.
Jos teet sen kuten minä, jää pelitilille pyöreät nolla senttiä.Ok. No, ei mun elämä ole senteistä kiinni. Lähinnä ärsyttää, kun tili-ihmisiä olen duunikseni.
Kokeillaan tuota, niin saan sentit kohdilleen.
Mutta silloin saa sentit kohdilleen. Jos voittaa, on taas uusi senttiongelma.Jos teet sen kuten minä, jää pelitilille pyöreät nolla senttiä.
Pitää kehittää tasan satasen kerroinMutta silloin saa sentit kohdilleen. Jos voittaa, on taas uusi senttiongelma.