Meni yöunet (taas)!... Että olen silläkin tavalla "kuohinut" mieheni että olen ottanut kuskin roolin.
...
Miten minä uskallan ummistaa silmäni illalla, jos unissani näkyy @Iisoppi silmät kiiluen, ilkeännäköinen veitsi kourassaan...
Meni yöunet (taas)!... Että olen silläkin tavalla "kuohinut" mieheni että olen ottanut kuskin roolin.
...
Siis millainen jätkä oikein suostuu seurustelemaan muijan kanssa, joka kuuntelee jotain äänikirjoja tai omistaa jonkun museokortin. Silmälasit vielä kaupan päälle. Eikö harmaata tapettia saa k-raudastakin. Ja mummovainaalta ryijy seinälle. Nynnyys ja uusavuttomuus samassa paketissa. Pappavainaa kääntyy haudassa. Joo ton tinderin asensin.
Meidän parisuhteessa mennään aina tällä linjalla. En itseasiassa ole miettinyt ensimmäistä vaihtoehtoa sen kummemmin. Toinenhan onkin sitten selkeämpi.Miksi mies ajaa aina autoa ja nainen istuu kyydissä? Sitten kun nainen ajaa ja mies istuu kyydillä, niin se näyttää oudolta tai siltä, että mies on krapulassa tai kännissä.
Pyydän anteeksi! Nämä nyt on vain näitä kielikuvia, munat pysyy kyllä tallessa. En ole niihin iskemässä...Meni yöunet (taas)!
Huh, huh... helpotti!Pyydän anteeksi! Nämä nyt on vain näitä kielikuvia, munat pysyy kyllä tallessa. En ole niihin iskemässä...
...
Meillä oli myös ennen näin etenkin pitkillä matkoilla. Vaimo sanoi että ei halua ajaa koska jännittää, eikä muutenkaan tykkää ajamisesta. Minuakin alkoi ajaminen vituttamaan, koska se on aina taistelua nukahtamista vastaan. Jossakin kohtaa sitten totesin, että minäkään en halua ajaa, ja jos halutaan jatkossakin siirtyä autolla pitkiä matkoja, niin kuski vaihtuu välillä. Alkuun tuntui syylliseltä ja väärältä istua oman auton etumatkustajan paikalla, mutta pian siihen tottui ja nyt 7-8 h ajomatkat ovat huomattavasti siedettävämpiä kokemuksia.Miksi mies ajaa aina autoa ja nainen istuu kyydissä? Sitten kun nainen ajaa ja mies istuu kyydillä, niin se näyttää oudolta tai siltä, että mies on krapulassa tai kännissä.
Typerää toisten asioihin puuttumista. Ennen kaikkea huonoa käytöstä.Bloggaaja avautuu tuntemattoman kommentoinnista
Bloggaaja Julia Thuren, 35, avautuu kokemuksestaan, jossa tuntematon nainen on tullut kommentoimaan arvostelevasti, kun hänellä on ollut puhelin kädessä lastenrattaita työntäessä.
"– Jotenkin nää kansalaiskasvattajat ottaa aina tällaisia nuorehkoja naisia uhreikseen. Mä en tiedä mistä se johtuu, ja se harmittaa mua syvästi."
Hiljaiseksi vetää. Täytyy kyllä vahvasti ihmetellä, että tuon ikäinen nainen pitää itseään nuorehkona naisena
Opiskelijaa oli käsketty värjäämään luonnostaan ruskeaan taittavat hiuksensa mustiksi, mutta jatkuva värjääminen vahingoitti hänen hiuksiaan ja päänahkaansa. Kun hän oli lopettanut värjäämisen, olivat opettajat painostaneet hänet jättämään koulun kesken muun muassa poistamalla hänen pulpettinsa luokasta.
Harvemmin noita maskia pitäviä näkee. Jotenkin hassulta tuntuu, että nyt herättää huomiota ihmiseen, joka kulkee maski naamalla, kun pari kuukautta tilanne oli juuri toisinpäin. Nopeasti muuttunut tilanne kyllä.Edelleen muuten näkee kaupassa ihmisiä maski päässä, eikä siinä mitään. Mutta se mikä ihmetyttää, osa heistä kulkee siellä se lappu leuan alla. Miksi edes vaivautua virittämään sitä naamaria päähän jos sitä aikoo pitää noin?
Miksei kaikki ihmiset voi olla kilttejä ja ystävällisiä ja halata toisiaan? Olisi paljon kivempi maailma.
Kyllä se taitaa juuri niin olla niin kuin totesit. Mielikuvitustarinoita, joissa laatu ei korvaa määrää. Kun oma elämä tuntuu tylsältä, niin mikäs sen kivempaa kuin luoda vaihtoehtoinen totuus.Olen tässä ihmetellyt kun tuolla Facebook-ryhmässä Ei mennyt niin kuin Strömsössä on tarinoiden taso mielestäni viime kuukausina tippunut aika paljonkin. Ennen nuo oli kerta toisensa jälkeen aika hulvattomia ihmisille sattuneita kommelluksia mutta nykyään nuo tarinat on aika mitäänsanomattomia, väkisin tehdyn tuntuisiakin.
Onko ihmisillä loppuneet tarinat kesken? Ja kokemukset tullut jo kerrottua.
Olen tässä ihmetellyt kun tuolla Facebook-ryhmässä Ei mennyt niin kuin Strömsössä on tarinoiden taso mielestäni viime kuukausina tippunut aika paljonkin. Ennen nuo oli kerta toisensa jälkeen aika hulvattomia ihmisille sattuneita kommelluksia mutta nykyään nuo tarinat on aika mitäänsanomattomia, väkisin tehdyn tuntuisiakin.
Onko ihmisillä loppuneet tarinat kesken? Ja kokemukset tullut jo kerrottua.
Ay, steissil joku (shh) halus nekkaa
Mä vaa yritin mun tsiggee flekkaa
Emmä mindaa, ei oo aikaa
Pitää painaa bulii, pitää grindaa
Mä muistan, ku mä olin iha p.a
Oli taskussa yks febonen
Nyt ku kotia päin kolmatta dallaan
Rahaa on, takaan sen
En mä tee tätä fyrkan takii, mut näit kultaketjujani en oo viemäs enää kanii,
Se on vaa bisnestä honey
Kato money, money, money make the world go 'round (yeh)
Money, money, money make your girl go down (yeh)
Tutustuppa Cledosin ja williamin tuotantoon (lue: lyriikoihin). Vielä eeppisempää shittiä heidän suomen kieli.Törmäsin netissä Ibe -nimiseen artistiin