Pahoittelen, että en nyt ihan pysy kärryillä tässä tajunnanvirrassa. Käsittääkseni kun laatupaikat minimoimalla yleensä nostellaan pyttyjä. Loput sitten hoitaa se veskari, jos hoitaa. Tähän mennessä Karjalainen on hoitanut ja niistä laatupaikoistakin ottaa aika hyvällä prosentilla. Kerho tosin paukuttaa lähinnä noista paikoista logoa ja pleksejä, niin ei tarvitse paljoa hoitaa. Larmi sitten taas hoiti noi "laatupaikat" aivan jäätävällä prosentilla, samaa teki Saros ja Lassila.Hieman absurdia, mutta ok, tämä selvä.
Annetaan nyt sen verran siimaa, että Karjalainenhan on sentään voittanut muutamia otteluita ja ihan ok suorituksilla. Näissä otteluissa Kerho viimeisteli kohtuullisella prosentilla ja vastustajan laatupaikat pidettiin minimissä. Mutta nyt kun Kerhon pelillinen trendi on hiukan laskeva ja virheitä tulee, niin Karjalaisesta ei saada minkäänlaista apua. Mä ymmärrän että molarin paikka on julma, mutta eihän se Andyllä hyvin ole mennyt. Sen näkee jo hänen omistakin reaktioista maalin jälkeen.
Ja edelleen, tämä ei ole Karjalaisen vika. 2017 tehty kolmen vuoden sopimus oli erikoinen. Sen jälkeen on mennyt seurajohdon luottamus (viime kauden myynti Saksaan), valmennusjohdon luottamus (paitsi pakkoraossa) ja pelaajien luottamus (mikä näkyy esim. siinä syliin peruuttamisena).
Sitä miksi kaiken tämän jälkeen Toivola jäätyi, kun Larmi loukkaantui ekan kerran, en tiedä, enkä ymmärrä.
Ja hei, ei nyt oikeesti lähdetä siihen, että kuka heittää ja kenet Jatkiksessa bussin alle. Mulle se on varmaan maalivahdit, myönnetään. Muille jotkut muut, eiks niin?
Jostain syystä aina kun maalissa ei olekkaan se Liigan top 3 kassari, niin se on paskakasa ja sen vika. Ne 12 muuta joutuu tyytyyn huonompiin, kun ei sinne nyt vaan kaikille riitä top 3 kassareita. Mitähän vatulaa ne tekee, kun Kerhossa se ei onnistu ja on pakko olla sen hetkin kuumin ja parhain veska tai hävitään??? Joku vitun junnukin näyttää kentällä hyvältä kunhan se on Kerhoa vastassa.
Jossain muualla olisi Saroksilla otettu kultaa, Lassila riitti vain hopealle. Sitten se ainoa kulta jollain Weakmaneilla jotka ei saanut edes silmiään kiinni. Pitäiskö asiasta oppia jotain? Ei ole pakko jos ei tahdo.
Edit.
PS. Minä en yllättyisi yhtään jos Karjalainen menisi seuraavaksi johonkin Ässiin ja löisi luukut tukkoon. Sitten täällä angstattaisiin, että miksi se ei Kerhossa moista tehnyt.
Viimeksi muokattu: